|

شلوار واید لگ را چگونه ست کنیم؟

تابستون شلوار تابستونی میطلبه؛ به جای شلوار جین های جذب و ضخیم شلوار واید لگ بپوشید

شلوار واید لگ

شلوار واید لگ نوعی شلوار است که به تازگی بسیار ترند شده است، این سبک شلوارها، آزاد، راحت و مناسب استفاده در فصل‌ های بهار و تابستان هستند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شلوارها همانطور که می دانید بعد از مانتو از آیتم های مهم و اصلی استایل ما محسوب می شوند، پس قبل از انتخاب این لباس ها بهتر است با انواع شلوار زنانه و یا ترندهای روز دنیای مد آشنا شوید تا انتخابی درست و مناسب داشته باشید. شلوار واید لگ یکی از نوع های بسیار جذاب شلوار است که در دهه‌ 70 بسیار رواج داشت و بعد از سال‌ ها مجدد وارد بازار شد. این سبک شلوارها، آزاد، راحت و مناسب استفاده در فصل‌ های بهار و تابستان هستند. جالب است که بدانید ترندهای هر فصل متناسب با آن فصل انتخاب می شوند و از انجایی که تابستان یکی از گرم ترین فصل های سال است معمولا شامل ترندهایی آزاد و راحت می باشد. بله انتخاب لباس های جذب و ضخیم برای استایل تابستانی نوعی اشتباه محسوب می شود، پس تا جایی که می توانید از انتخاب مانتو و یا شلوار جین اسکینی جذب برای استایل تابستانی خود پرهیز کنید. شلوار واید لگ یا راسته گشاد، شلواری است که در قسمت کمر و باسن جذب است و هر چه به سمت پایین می‌رود (ران‌ها، زانو و دمپا) گشادتر می‌ شود. به‌صورت خودمانی اگر بخواهیم بگوییم منظور از شلوار واید لگ همان دامن شلواری است.

پس اگر می خواهید تابستان امسال را با نسل جدید دامن شلواری ها ترندی و جذاب بگذرانید بهتر است تا در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های تابستانی با شلوار واید لگ آشنا شویم.

شلوار  واید لگ

شلوار  واید لگ

شلوار واید لگ چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم به بحث جذاب ست کردن شلوار واید لگ بپردازیم بهتر است که ابتدا توضیح دهیم شلوار واید لگ چه نوع شلواری است و برای چه افرادی گزینه مناسبی محسوب می شد. همان‌ طور که در قسمت بالاتر گفته شد شلوار واید لگ به دامن شلواری معروف است، در واقع می توان گفت این شلوار نسل جدید دامن شلواری است. این شلوارها در جنس‌ های مختلفی مانند جین یا پارچه‌ای و البته با اندازه‌ های قدی متفاوت، یعنی 90 سانتی‌ متری یا حتی کمتر از 90 که بالاتر از قوزک پا یا بر روی ساق پا قرار می‌ گیرد، طراحی و تولید می‌ شوند. دامن شلوارهای ها تا حدودی اگر دارای پارچه خشک و آهار داری باشند شما را درشت می کنند، پس اگر اندام درشتی دارید بهتر است از شلوارهای واید لگ لخت و با پارچه های بدون آهار استفاده کنید.

شلوار  واید لگ

شلوار  واید لگ

شومیز یا مانتو کوتاه و معجزه شلوار واید لگ در استایل تابستانی

اگر می خواهید در یک استایل روزمره و کژوال از شلوار واید لگ استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما انتخاب یک شلوار واید لگ جین است. این شلوار همان شلوار واید لگ است که با پارچه‌ جین تولید می‌ شود، شما در هر موقعیتی می‌ توانید از آن استفاده کنید و جالب است که بدانید او استایلی نیمه‌ رسمی و کژوال ایجاد می‌ کند. پس در یک محیط دوستانه برای استایل کژوال می‌ توان آن را با یک تاپ ساده ست کرد. البته نکته مهم برای پوشیدن ان شلوار انتخاب مانتو است که پیشنهاد ما برای شما انتخاب یک مانتو شومیزی و یا کوتاه است، زیرا مانتوهای دارای استایل کژوال و یا کوتاه ترکیب های بهتری را برای با این شلوار ارائه می دهند.

شلوار  واید لگ

شلوار  واید لگ

شلوار واید لگ و مانتو بلند؛ خانومانه و رسمی

یکی از تصورات غلط در مورد استفاده از شلوارهای واید لگ این است که این شلوارها فقط برای استایل های کژوال و یا حتی استفاده در کنار کتونی طراحی شده اند، در حالی که شما می توانید از واید لگ های پارچه ای و رسمی برای استایل های رسمی و مجلسی هم استفاده کنید. برای مثال اگر برای رفتن به یک مهمانی رسمی می خواهید آماده شوید یک شلوار و یا اورال واید لگ را انتخاب کنید و با مانتو بلند و کفش پاشنه بلند ست کنید تا با معجزه این شلوار ترند و تابستانی در استایل شخصی خود آشنا شوید. فراموش نکنید که شومیز، لباس های سرهمی یا ترکیب کت و شلوارهای زنانه واید لگ که همرنگ هستند، مدل هایی هستند که استایل مجلسی و جذابی از شما به نمایش می‌ گذارند.

شلوار  واید لگ

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها