|

با شلوار های ترند سال جدید آشنا شوید

معرفی شلوارهای ترند عید 1402؛ از مانتو گرفته تا شلوار استایل عید باید مدرن و امروزی باشه

شلوار ترند 2023

این روزها مدل های متنوع و جذابی از شلوار در انواع رنگ و پارچه در بازار موجود هستند. این زیبایی و تنوع، هر خانمی را برای خرید وسوسه می کند.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- امروزه، شلوار بعد از مانتو دومین آیتم اصلی در استایل خانم ها نیز محسوب می شود. جالب است که بدانید همانقدر که برای خرید و انتخاب مانتو خود وقت و انرژی صرف می کنید برای خرید و انتخاب شلوار عید هم باید همانقدر انرژی صرف کنید زیرا هر چقدر هم که مانتو خود را مناسب و شیک انتخاب کرده باشید، وقتی آن را با شلوار اشتباهی ست کنید در نهایت استایلی نامناسب خواهید داشت. شلوار زنانه هم مانند مانتو مجلسی دنیای متنوعی دارد و همین دنیای متنوع شاید باعث سردرگمی شما هنگام انتخاب شلورا شود، در نتیجه بهتر است که قبل از انتخاب شلوار برای استایل عید خود ابتدا با انواع آن و یا شلوار ترند 2023 آشنا شوید تا بتوانید تصمیم درستی را بگیرید. یکی از اصول و ویژگی های استایل های مدرن و مد روز داشتن این است که از ترندهای سال برای تکمیل استایل خود استفاده کنید، در نتیجه یک شلوار ترند و مد روز قطعا گزینه مناسبی برای ست کردن با مانتو عید می باشد.

اگر خواهان استایلی چشم نواز و راحت هستید، بهتر است قبل از خرید هر لباسی ابتدا فرم اندام خود را شناسایی کنید. مدل های انواع شلوار زنانه به گونه ای دوخته می شوند که هر مدل می تواند مناسب نوع خاصی از اندام باشد. در نتیجه اگر می خواهید استایلی زیبا و جذاب داشته باشید در ادامه مقاله همراه ما باشید تا شلوار ترند مناسب خود را انتخاب نمایید.

شلوارهای ترند 2023

برای عید امسال شلوار راسته بپوشید؛ قدیمی ترین ترند زنانه

شلوار راسته یکی از انواع شلوار است که می توان گفت قدمت طولانی تری نسبت به نوع های دیگر دارد، به طوری که می توان گفت از همان ابتدای حضور خود تا به امروز در بیشتر سال ها در ترندهای زنانه خوش درخشیده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید با انتخاب مدل مناسب اندام حتی می توان ایرادهای اندامی را تا حدود زیادی برطرف کرد و به جرات می توان گفت که شلوارهای راسته از جمله شلوارهایی هستند که برای هر فرم بدنی و سنی مناسب می باشند. شلوارهای راسته می توانند پارچه ای یا از جنس جین باشند. برای تکمیل یک استایل شیک با شلوار راسته، بهتر است از دیگر آیتم های کلاسیک مانند کفش های ساده پاشنه دار یا تخت و بلوزهای ساده و فیت استفاده کنید.

شلوارهای ترند 2023

شلوارهای ترند 2023

این شما و این جین ترند و دوست داشتنی 2023؛ شلوار زنانه بوت کات

یکی از ویژگی های مثبت این مدل از شلوار این است که شلوارهای بوت کات پاها را خوش فرم و کشیده نشان می دهند و علاوه بر همه افراد برای افرادی که قدهای کوتاه و یا پایین تنه های پرتر دارند گزینه بسیار مناسبی می باشد. شلوار بوت کات یا دمپا گشاد شلوارهایی هستند که از کمر تا قسمت زانو فیت هستند اما از زانو به بعد گشاد می شوند. این مدل جذاب در انواع جین، پارچه ‌ای، چاکدار و فاق بلند موجود است. این مدل از شلوار زنانه را می توانید با کفش پاشنه بلند و یا تخت ست کنید، انتخاب نوع کفش به سلیقه و یا بلندی قد شما بستگی دارد.

شلوارهای ترند 2023

شلوارهای ترند 2023

عید 1402 شلوار بگ بپوشید؛ راحت و مدرن به مهمانی بروید

شما برای داشتن استایلی راحت و همزمان شیک می توانید از این ترند دلبر 1402 استفاد کنید و اطمینان داشته باشید که علاوه بر اینکه شیک به نظر می رسید راحت خواهید بود. شلوار بگ حالت گشاد و یکسانی در تمامی قسمت ها دارد و تنها در قسمت کمر تنگ می شود. حالت گشاد این شلوارها هم مانند نمونه بالایی به گونه ای است که فرم پاها را پنهان می کند و قد را کشیده تر نشان می دهد؛ از این رو می توان این مدل را مدلی مناسب برای هر فرم پا و اندامی دانست. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شما شلوار بگ را می توانید هم در استایل های سبک کژوال و هم سبک کلاسیک استفاده کنید، فقط باید به مانتو و کفشی که با آن ست می کنید توجه داشته باشید.

شلوارهای ترند 2023

شلوارهای ترند 2023

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها