|

لگ را چگونه ست کنیم؟

شلوار لگ را با چه مانتویی بپوشیم؟ ست کردن ترندهای جذاب تابستانی را یاد بگیرید

شلوار لگ

شلوارهای لگ هم قابل کشش هستند و هم فرم مناسبی دارند. این شلوار راحت برای همه استایل ها مناسب است و شما می‌توانید لگ را مانند شلوار بپوشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید برایتان جالب باشد که بدانید در بین انواع شلوار زنانه، شلوار لگ برای فصول مختلف قابل استفاده است. این شلوارها شلوارهایی جذب و کشی هستند که در جنس های مختلف وجود دارند و با توجه به نوع استایل و محیطی که می خواهید که در آن قرار بگیرید، می توانید آن ها را بپوشید. اما ست کردن لگ نکته مهمی است که می تواند تا حدود زیادی استایل شما را تحت تاثیر قرار دهد. در واقع می توان گفت ست کردن این نوع شلوارهای ترند و شاین می تواند بسیار سخت تر و چالش برانگیز تر از شلوار جین و یا شلوار پارچه ای باشد. پس شما برای ست کردن این شلوار جذاب لازم است تا حدودی از ترفندها و فوت و فن های ست کردن این شلوار در استایل آگاه باشید. برای مثال باید بدانید که در استایل کژوال شلوار لگ را با چه مانتویی می توان استفاده کرد و یا در استایل کلاسیک و رسمی آیا این شلوار قابل استفاده است. احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد که به کمد لباس‌ هایتان نگاه کنید و لباس‌ هایتان تکراری به نظر برسند. شاید دلیل اصلی ترند شدن شلوار لگ همین باشد؛ تا شما استایلی متنوع و جذاب را تجربه کنید.

پس فراموش نکنید که شلوارهای لگ یک انتخاب عالی برای زمانی هستند که دوست دارید ظاهری شیک و جدید داشته باشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های تابستانی با شلوار لگ آشنا شوید.

شلوار لگ

شلوار لگ

شلوار لگ برای چه افرادی مناسب است؟

جالب است بدانید که شلوارهای لگ از سالیان خیلی قدیم و ابتدا توسط مردان اسکاتلندی به عنوان نوعی شلوار گرم‌ کن استفاده می‌ شد. از سال 1960 به بعد، لگ‌ ها به تدریج وارد عرصه مد و فشن شدند و بیشتر مورد علاقه‌ خانم‌ ها، به خصوص رقصندگان قرار گرفتند. در سال‌های بعد، شلوارهای استرچی از الیافی مصنوعی به نام لاکرا (Lycra) ساخته شد که باعث ایجاد اشتیاق در مردم برای پوشیدن آن‌ ها در خیابان‌ ها شد. البته یکی از دلایل محبوبیت این شلوار ترند این است که برای همه افراد با فرم های بدنی مختلف مناسب است، یعنی همه خانم ها به غیر از خانم هایی که پاهای بسیار لاغر و استخوانی دارند می توانند از شلوار لگ به عنوان یک شلوار تابستانی استفاده کنند.

شلوار لگ

شلوار لگ

شلوار لگ و استایل کژوال؛ راحت و اسپرت لباس بپوشید

ازآنجایی‌ که لگ‌ ها نرم و کش‌ دار هستند، شما می‌ توانید آن‌ ها را به‌ عنوان یک لباس راحتی درآورید و استفاده کنید. شلوارهای لگ را می‌ توان به روش‌ های زیادی پوشید، برای مثال شما می توانید این شلوار را با یک مانتو شومیزی سفید و کتونی ست کنید تا استایلی جذاب و بی نظیر را تجربه نمایید. پس فراموش نکنید که هیچ چیز به اندازه یک شلوار لگ برای استایل کژوال و اسپرت شما نمی تواند مناسب باشد، زیرا این شلوار علاوه بر ایجاد هارمونی ظاهری تن خوری راحت دارد و در استفاده روزمره و هنگام فعالیت شما در آن احساس راحتی خواهید داشت.

شلوار لگ

شلوار لگ

شلوار لگ و استایل کلاسیک و رسمی؛ چرا که نه با لگ به مهمانی بروید

شاید به نظرتان کمی عجیب باشد ولی شما می توانید از شلوار لگ برای استایل های تابستانی و در عین حال رسمی هم استفاده کنید. برای مثال می توانید یک مانتو ژاکارد کوتاه یا حتی بلند را با یک لگ شاین ست کنید و برای تکمیل استایل جذاب خود از یک کیف کلاچ و یک کفش پاشنه بلند استفاده کنید. البته در نظر داشته باشید که شلوار لگ برای استایل های بسیار رسمی، منظور استایل هایی که برای مجالس بزرگی مانند جشن های عروسی انتخاب می شوند گزینه مناسبی نیست، زیرا این مهمانی ها معمولا شلوارهای پارچه ای و یا پیراهن می طلبد. اما برای مهمانی های دوستانه و استایل های کلاسیک می توان از لگ های زنانه استفاده کرد بدون اینکه نگران هارمونی و ست شدن آن بود.

شلوار لگ

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها