|

انواع استایل با مانتو عبایی

معرفی جدیدترین مدل های مانتو عبایی؛ بهار امسال یک مانتو خاص و متفاوت انتخاب کن

مانتو عبایی

در واقع برای طراحی مانتو عبایی از مدل عبا و چادر عربی ایده گرفته شده است، او یک مانتو بلند و آزاد است که قسمت آستینش با یک درز مشخص می شود.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مانتو یکی از آیتم های اصلی در استایل خانم ها است که به جرات می توان گفت یکی از متنوع ترین آیتم های استایل هم محسوب می شود. مانتو عبایی یکی از نوع های محبوب مانتو است که برای زنان محجبه در سراسر دنیا جذابیت دارد. البته این موضوع دلیل نمی‌ شود که تنها زنان محجبه از آن استفاده کنند، بلکه بسیار دیده شده که زنانی با مسلک متفاوت به خاطر استایل خاص آن یک مدل از آن را در کمدشان نگهداری می‌ کنند. مانتو عبایی معمولا دارای استایل آزاد و قد بلند است و در واقع برای طراحی مانتو عبایی می توان گفت از مدل عبا و چادر عربی ایده گرفته شده است.  این مانتو معمولا در قسمت آستین با یک درز مشخص شده و یا دارای آستین آزاد و بزرگی است که شما بعد از پوشیدن آن احساس راحتی خیلی خوبی خواهید داشت. حال اگر می خواهید بهار امسال را متفاوت تجربه کنید و از انتخاب های تکراری پرهیز کنید باید بگوییم که انتخاب یک مانتو بلند و آزادی مانند مانتو عبایی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

زیرا این مانتو علاوه بر تن خور راحت و استایل آزاد شما را منحصربفرد و خاص می کند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل زنانه با مانتو عبایی آشنا شوید.

مانتو عبایی

مانتو عبایی

با مانتو عبایی بلند استایلی اصیل و ایرانی داشته باشید

شاید برایتان جالب باشد که در جنوب کشور خودمان هم زنان جنوبی از لباس‌ هایی با همین شکل و شمایل، با اندکی تغییرات استفاده می‌ کنند. البته لباس زنان بندر نوع خاص و متفاوتی از لباس‌ های بومی و اصیل ایرانی است که به خاطر نزدیکی به فرهنگ و همسایگی زنان جنوبی با کشورهای حاشیه خلیج فارس تلفیق عبا را در میان زنان جنوبی زیاد می‌ بینیم. حال اگر می خواهید استایلی اصیل و راحت را تجربه کنید بهتر است که به جای مانتوهای تکراری یک مانتو عبایی بلند را با یک کفش عروسکی و یا کالج تابستانی ست کنید تا زیبایی را با راحتی بصورت همزمان تجربه کنید.

مانتو عبایی

مانتو عبایی

مانتو عبایی 1402؛ مدرن و راحت لباس بپوشید

بعد از ظهور اسلام که پوشش زنان هدفمند شد، از عبا به عنوان یکی از کاربردی‌ ترین مدل‌ های حجاب استفاده شد. در واقع عبا پارچه‌ای چهارگوش است که به روی بدن می‌ افتد و دست‌ ها را تا مچ و پاها را نیز تا پایین می‌ پوشاند. عبای سنتی الگوی خاصی ندارد، اما با تغییرات مد و فشن دستخوش تغییراتی شد. امروزه دیگر عباها تا مچ پا نیستند و هدف آن ها پوشش کامل بدن نیست زیرا در دنیای مد آن ها با انواع شلوارهای مختلف ست می شوند و علاوه بر پوشش استایل را نیز زیبا می کنند. برای مثال اگر می خواهید مدرن و ترند لباس بپوشید یک مانتو عبایی کوتاه را انتخاب کنید و آن را با شلوارهای پارچه ای دمپا یا بوت کات ست کنید.

مانتو عبایی

با ترندهای مانتو عبایی آشنا شوید

حال که برای بهار امسال پوشیدن مانتو عبایی را انتخاب کرده اید بهتر است که بدانید ترندهای این مانتو در دنیای مد امروز شامل چه مدل هایی می شود. در کشور امارات عبا به عنوان لباس ملی نام‌گذاری شده است. اگرچه اغلب زنان اماراتی لباسی غیر از عبا را انتخاب می‌ کنند ولی در سال‌ های اخیر کشور عربستان سعی کرده عبا را به عنوان لباس فرهنگی و نه لباس زنان مسلمان به جهان معرفی کند. جالب است که بدانید مانتو عبایی در کشور ما کمی با این نوع لباس متفاوت است مانتو عبایی با کمی تغییرات در طراحی به واسطه ذوق و سلیقه طراحان ایرانی همانطور که در تصاویر پایین می بینید به لباسی زیبا و همچنان برازنده زنان مسلمان تبدیل شد است.

مانتو عبایی

مانتو عبایی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی