|

معرفی مانتو شومیزی های ترند ۱۴۰۲

یه تابستونه و یه مانتو شومیزی؛ ترندهای دلبر 1402 را بشناسید، به نظرت شومیر ساتن یا لینن

مانتو شومیزی

شومیز یک لباس است که بیشتر در استایل­‌ های اسپرت استفاده می‌­ شود، خانم‌­ ها بیشتر از آن در مجالس نیمه رسمی و دورهمی‌ ­ها استفاده می­‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شومیز یکی از آیتم های تاثیرگذار و واجب در کمد هر خانم شیک پوش است. شومیزها اگر کمی قدشان بلندتر باشد، همان مانتو شومیزی می‌ شوند و امکان پوشیدن آنها در استایل‌ های خیابانی  و کژوال مختلف به‌ وجود می‌ آید. خرید چند شومیز یا حتی یک مورد مناسب می‌ تواند به شما کمک کند که استایل‌ هایی بسیار متنوع برای خود ترتیب بدهید. پس با شروع تابستان لازم است برای استایل تابستانی خود چند تا از ترندهای دلبر این مدل مانتو را بشناسید، برای مثال شما می توانید تابستان امسال را با شومیز ساتن و یا شومیز لینن جذاب و ترندی تجربه کنید. البته برای انتخاب مانتو شومیزی فراموش نکنید که انتخاب نوع قد و نوع برش و استایل هم در چگونه دیده شدن شما بی تاثیر نخواهند بود، پس قبل از انتخاب شومیز برای خود بهتر است تا درباره این موارد اطلاعات کسب کنید. فراموش نکنید که شومیز ها معمولا برای مجالس خیلی رسمی مثل عروسی‌ ­ها کمتر استفاده می­‌ شوند و همانطور که در بالا اشاره کردیم بیشتر کاربرد غیر رسمی دارند، البته همه این­‌ ها بستگی به سلیقه شما دارد.

ولی نکته ای که می توان به طور قطع راجع به آن صحبت کرد این است که شلوارهای جین از هر نوعی می توانند گزینه های مناسبی برای شما و ست کردن با مانتو شومیزی باشند. در ادامه این مقال همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های تابستانی با شومیز آشنا شوید.

مانتو شومیزی

مانتو شومیزی

شومیز ساتن؛ ترند جذاب و دوست داشتنی 1402

شومیز ها همیشه جزو ترندهای جذاب زنانه محسوب می شوند ولی جالب است که بدانید در سال 1402 شومیز ساتن در رده ترندهای پر طرفدار سال قرار گرفت، به طوری که می توان گفت این ترند جذاب تبدیل به یکی از ایتم های پایه اصلی برای استایل های اسمارت کژوال و یا حتی کلاسیک نیز شد. پس اگر می خواهید تابستان امسال را ترندی و جذاب بگذرانید می توانید یک شومیز ساتن  و جذاب برای خود انتخاب نمایید و آن را با یک شلوار جین راسته و یا بگ ست کنید تا استایلی کزوال و راحت داشته باشید، اگر هم که طرفدار یبک کلاسیک هستید می توانید یک شلوار پارچه ای راسته را انتخاب کنید و با یک کت و کفش پاشنه بلند استایل خود را تکمیل نمایید.

شومیز ساتن

شومیز ساتن

شومیز لینن ساده؛ از الان تا ده سال دیگه مدرن و ترندی

مانتو های شومیزی از جمله محبوب ترین مانتو ها در بین خانم ها می باشند. این مدل از مانتوها اکثرا در برش هایی با قد 70 الی 85 سانتی متر دوخته می شوند و داری طرح ها و رنگ های مختلفی می باشند که برای فصل های گرم سال انتخاب بسیار مناسبی هستند. محبوب ترین مدل مانتو شومیزی در بین خانم های جوان مانتوی شومیزی طرح کلاسیک می باشد، زیرا این مدل مانتو به راحتب با هر سبک از استایل ست می شود. پس اگر به دنبال یک انتخاب مطمئن و سریع هستید بهتر است برای امسال به سراغ یک مانتو شومیزی لینن بروید، زیرا این مانتوها معمولا دارای استایل های کم ریسک و جذابی هستند.

مانتو شومیزی

مانتو شومیزی

شومیز ماکسیمال؛ جسورانه لباس بپوشید تا خاص و متفاوت باشید

یکی از شومیز های ترند و جذاب امسال شومیز طرح دار و شلوغ می باشد، البته این شومیزها را با شومیزهای هاوایی که چند سال پیش مد شده بودند اشتباه نگیرید بلکه این مانتوها دارای طرح های هندسی و خاصی هستند که جدابیت استایل ساده شمار ا چندین برابر می کنند. البته این نکته را هم فراموش نکنید که انتخاب این مانتوها کار جسورانه ای است و می توان گفت ست کردن این لباس های شلوغ و ماکسیمال کار هر کسی نیست. پس برای انتخاب این مانتوها باید در زمینه استایل و ست کردن آن ها کمی حرفه ای تر باشید. برای مثال خانم های کلاسیک پوش و رسمی نمی توانند معمولا این لباس ها را به راحتی انتخاب یا ست کنند ولی افرادی که اصول ست کردن استایل های لایه لایه را می دانند به راحتی می توانند استایل جذابی با این لباس ها داشته باشند.

مانتو شومیزی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها