|

چگونه پوست و موی سالمی داشته باشیم؟

ترفند آرایشی رو بیخیال؛ راز شادابی، جوانی و زیبایی صورت تو سرم لیفت کننده و کرم دور چشم

سرم پوست و کرم دور چشم

سرم‌ ها طیف وسیعی از مواد مغذی را برای پوست و مو تامین می‌کنند. در ادامه با انواع سرم پوست و سرم تنظیم‌کننده چربی پوست و مو آشنا می شوید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکی از باورهای غلط خانم ها برای جوان شدن و یا جوان دیده شدن این است که باید به دنبال عمل های جراحی گران قیمت و خطرناک و یا ترفندهای آرایشی مضر بروند. در حالی که این یک باور اشتباه است زیرا هر خانم زیباپسندی فقط کافی است به سلامت پوست و مو خود توجه کند تا همیشه پوستی شاداب و چهره ای جوان داشته باشد. پس بهتر است به جای روش های بالا از یک روتین پوستی و چند مصول مراقبتی و لیفت کننده استفاده کنید. برای مثال فراموش نکنید که استفاده از محصولات آبرسان، کرم مرطوب‌ کننده و شوینده‌ های مناسب و سازگار با پوست نقش مهمی در سلامت پوست دارند. البته گاهی اوقات پیش می‌ آید که با وجود استفاده از تمام آن‌ ها باز هم فکر می‌ کنید پوست‌تان به یک محصول مراقبتی دیگر نیاز دارد. این یک اتفاق طبیعی است و شما با بالا رفتن سن قطعا به محصولات دیگری مانند سرم لیفت کننده و ضد پیری و یا کرم دور چشم نیاز پیدا خواهید کرد، پس اصلا جای نگرانی نیست. حتی اگر دچار ریزش موقتی مو هم شدید پیشنهاد ما برای شما استفاده از یک سرم ضد ریزش است.

همانطور که می دانید پیشگیری بهتر از درمان است، پس بهتر است این محصولات را از قبل از ایجاد مشکلات اینچنینی استفاده کنید تا حد زیادی پیشگیری کرده باشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین محصولات مراقبت از پوست و مو آشنا شوید.

سرم پوست و مو

با سرم ضد ریزش موی فیتو راپونزل قصه، شما باشید

یکی از اتفاق های رایج در بین خانم ها به دلیل آلودگی های محیطی و یا استفاده از مواد شیمیایی برای رنگ کردن مو را می توان ریزش مو دانست. از آنجایی که این اتفاق یک اتفاق ناخوشایند است، برای جلوگیری و توقف آن بهتر است که از سرم ضد ریزش موس فیتو استفاده کنید. این سرم احیا کننده با افزایش رشد موی سالم در افراد باعث معجزه در حجم و سلامت موها خواهد شد. این سرم مو علاوه بر این با تامین مواد مغذی مورد نیاز تولید کراتین را افزایش می دهد و موها را ضخیم می کند، دارای خاصیت ضد پیری است که روند سفید شدن موها را کند می کند و مانع نازک شدن تارهای مو می شود. ویتامین B6 و پنتنول موجود در این سرم موها را بازسازی و تغذیه می کنند و عصاره هسته انگور از موها در مقابل رادیکال های آزاد محافظت می کند.

سرم پوست و مو

سرم پوست و مو

مژده برای پوست های چرب؛ سرم سالسیلیک اسید 2 درصد اوردینری

پوست های چرب کمتر از پوست های خشک در معرض پیری و چین و چروک هستند ولی این به این معنا نیست که شما نیازی به سرم و رسیدگی به پوست خود نخواهید داشت. پیشنهاد ما بای داشتن پوستی شاداب و جوان استفاده از سرم سالسیلیک اسید 2 درصد اوردینری است. این سرم محصولی بر پایه آب است که با لایه برداری ملایم پوست منافذ را پاکسازی می کند و مانع مسدود شدن منافذ و بروز آکنه می شود. علاوه بر آن این سرم ناهمواری‌های پوست را نیز برطرف می کند و بافت پوست را بهبود می بخشد. لک های پوستی و جای جوش و آکنه را بهبود می بخشد و پوست را شفاف می کند.

سرم پوست و مو

سرم پوست و مو

کرم دور چشم لیفت دهنده شیسیدو؛ معجزه ای به نام کرم

یکی از قسمت هایی که زودتر از همه قسمت های دیگر صورت دچار چین و چروک می شود دور چشم است، به همین خاطر استفاده از کرم دور چشم امری ضروری در روتین پوستی می باشد. کرم دور چشم لیفت دهنده شیسیدو آثار خستگی و افزایش سن را از روی پوست محو می کند تا پوستی درخشان و صاف داشته باشید. افتادگی پوست را درمان می کند و پوست را لیفت می دهد. چروک ها، پف و تیرگی دور چشم را از بین می برد و پس از یک هفته استفاده، تاثیر این کرم را در رفع افتادگی پوست، کاهش تیرگی و چروک ها قابل مشاهده خواهد بود.

کرم دور چشم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    خوب اینها برای تمیز کردن ارایش خوب است موفق باشید

  • داود طنوریان ارسالی در

    سرم ونظافت وکرم دور چشم برای بانوان خوب است موفق باشید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی