|

کدام اکسسوری ها را ست کنیم؟

به نظرت ست کردن کدوم اکسسوری ها ازت یک ملکه می‌سازه؟ ست شال و کیف یادت نره!

ست شال و کیف

در ست کردن شال با استایل، انتخاب سبک استایل تاثیر به سزایی دارد. اکثر خانم ها برای ست کردن کیف با شال با طرح های شلوغ دچار مشکل می شوند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که همه می دانید در این روزها، پرطرفدار ترین پوشش برای موهای سر در میان خانم ها استفاده از شال است. دقت داشته باشید که از جمله مهم ترین خرید ها در استایل هر خانوم شیک پوشی می تواند خرید شال باشد، چرا که شال به سر و صورت نزدیک است و جزو اکسسوری هایی محسوب می شود که تاثیر بسیار زیادی بر رنگ پوست و زیبای صورت شما خواهد داشت. حال شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یک شال طرح دار و شلوغ را انتخاب کرده باشید زیرا به تنهایی شال بسیار زیبایی بوده است ولی در ست کردن آن با استایل خود دچار مشکل شده باشید. خب باید بگویم که دیگر جای نگرانی نیست زیرا با ایده خرید ست شال و کیف شما می توانید استایلی زیبا و کاملا شیک داشته باشد و از شر دغدغه ست کردن شال رها شوید. خوب است که بدانید این روزها شال های ساده بسیار ترند شده اند ولی اگر قصد دارید از ست کیف و  شال طرح دار استفاده کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که مانتو مجلسی شما نباید طرح دار باشد و بهتر است که پارچه آن کاملا ساده باشد.

پس در هنگام ست کردن اکسسوری های استایل حتما به نوع آیتم های اصلی و سبک پوشش خود نیز توجه کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع ست های شال و کیف زنانه بیشتر آشنا شوید.

ست کیف و شال

ست کیف و شال

ست شال و کیف خود را اصیل انتخاب کنید

یکی از پیشنهادهای دنیای مد در سال جدید استفاده از کیف و شال های سنتی و دارای طرح های اصیل استف زیرا این طرح ها علاوه بر اینکه بسیار شیک می باشند شما را به یک بانوی شرقی و اصیل تبدیل می کنند. خیلی ها به اشتباه رنگ مانتو را با رنگ پس زمینه شال و کیف خود ست می کنند، در حالیکه بهترین کار این است که مانتو خود را همراه با نقش های شال ست کنید. در نتیجه فراموش نکنید که حتی ست کردن اکسسوری ها در استایل باید با دقت انجام شود، زیرا این اکسسوری ها هستند که باعث زیبایی و تکمیل استایل نهایی شما خواهند شد.

ست کیف و شال

ست کیف و شال

اگر اهل طرح های شلوغ و رنگی رنگی نیستید، شال و کیف ساده انتخاب کنید

جالب است که بدانید این روزها شال های ساده بسیار ترند شده اند، در نتیجه اگر می خواهید استایلی شیک و همزمان مدرن داشته باشید بهتر است به جای ست های شال و کیف طرح دار نوع ساده را انتخاب نمایید تا ظاهری زیبا و شیک داشته باشید. شما می توانید برای انتخاب رنگ شال و کیف خود از رنگ های وابسته به فصل، برای مثال از رنگ های روشن و یا رنگ های تیره کمک بگیرید. ولی دقت داشته باشید که تمامی رنگ های استایل شما یا باید با یکدیگر تضاد ایجاد کنند و یا اینکه در یک طیف رنگی باشند؛ درکل بهتر است که ارتباطی بین آنها وجود داشته باشد.

ست کیف و شال

ست کیف و شال

از برند های محبوب دنیای مد کمک بگیرید؛ ترندها را از یاد نبرید

یکی از ترند های پر طرفداری که این روز ها در صنعت مد به آن توجه زیادی می شود، استفاده از ست کیف و شال یا روسری است. شما می توانید برای داشتن استایلی متفاوت و خاص از ست های کیف و شال فندی یا هرمس استفاده کنید تا علاوه بر ویژگی های گفته شده استایلی مدرن  و امروزی داشته باشید. البته دقت داشته باشید که هنگامی این ست ها را انتخاب نمایید که استایل شما مجلسی و لوکس باشد زیرا نکته مهم این است که باید به خوبی به اصول ست کردن هر چیزی آگاه بود. چرا که ست کردن اشتباه در استایل، در صورت عدم همخوانی آن ها با هم می تواند شیک پوشی شما را تا حدود زیادی تحت تاثیر قرار دهد و موجب تنزل آن شود.

ست کیف و شال

ست کیف و شال

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی