|

رژ لب و لیپ گلاس چه تفاوتی باهم دارند؟

تفاوت لیپ گلاس با رژ لب؛ به نظرت کدوم از این دو تا محصول آرایشی ترند جذاب تابستونه؟

تفاوت لیپ گلاس با رژ لب

لیپ گلس یکی از ترندهای پرطرفدار آرایشی امسال است و جالب است که بدانید در آرایش سال 2023 دیگر خبری از آن رژلب‌ های‌ تیره و پر رنگ نیست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آرایش لب ها یکی از بخش های مهم آرایش صورت است، زیرا تاثیر زیادی را بر روی چگونه به نظر آمدن چهره شما خواهد داشت. پس فراموش نکنید که انتخاب رژ لب مناسب می تواند در چهره شما معجزه ایجاد کند. لیپ گلاس یکی از ترندهای پرطرفدار آرایشی امسال است و جالب است که بدانید در آرایش سال 2023 دیگر خبری از آن رژلب‌ های‌ تیره و پررنگ نیست. مدل آرایش امسال کاملاًساده و طبیعی می باشد به همین خاطر رژلب کالباسی یا لیپ گلاس جای رژلب تیره را گرفته اند. البته این ترند فقط شامل حال رژلب و یا لیپ گلاس نمی شود بلکه شامل آرایش کل صورت می شود، یعنی امسال حتی سایه های تیره و یا اسموکی هم مد نیستند، پس شما می توانید برای داشتن چهره ای ترندی و جذاب از محصولاتی با رنگ نود و طبیعی استفاده کنید. فراموش نکنید که سایه های رنگی مخصوص مهمانی های رسمی و یا استایل های الگانت هستند، پس برای رفتن به خیابان یک لیپ گلاس به همراه یک سایه نود و کرمی کافی است. حال اگر برایتان سوال است که چه نوع لیپ گلاس و یا چه نوعی رژلبی می تواند برای شما استفاده روزانه مناسب باشد.

باید بگوییم که ما در این مطلب قصد معرفی چند برند با کیفیت و به نام را داریم، که به جرات می توان گفت جزو بهترین محصولات در دنیای آرایش هستند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از محصولات با کیفیت و جدید دنیای آرایشی آشنا شوید.

تفاوت لیپ گلاس با رژ لب

تفاوت لیپ گلاس با رژ لب

با لیپ گلاس حجم دهنده دیور دیگر نیازی به تزریق ژل لب نخواهید داشت

لیپ گلاس ها همانطور که در قسمت های بالاتر گفتیم نسل جدیدی از برق لب های گذشته هستند که کمی متفاوت تر عمل می کنند. به عنوان مثال برای اشاره به یکی از تفاوت های آن ها می توان گفت لیپ گلاس ها معمولا رنگی و دارای شاین هستند در حالی که برق لب ها فقط برای براق کردن لب ها استفاده می شوند. پیشنهاد ما برای شما لیپ گلاس حجم دهنده دیور است، لیپ گلاس حجم دهنده دیور تا 24 ساعت لب ها را آبرسانی می کند و جلوه ای بسیار براق دارد. 90% مشتقات این لیپ گلاس را عناصر طبیعی تشکیل داده اند، برای مثال حاوی روغن گیلاس و هیالورونیک اسید است که لب ها را تغذیه می کنند. این گلاس 36% حجم لب ها را افزایش می دهد و آن ها را پر می کند و رنگ و جلوه آن با توجه به شماره متغیر است.

تفاوت لیپ گلاس با رژ لب

تفاوت لیپ گلاس با رژ لب

رژ لب جی گرلن؛ از رنگ های ترند استفاده کنید

همانطور که در قسمت های بالاتر توضیح دادیم لیپ گلاس یکی از ترندهای جذاب آرایشی است که برای استفاده روزمره گزینه مناسبی محسوب می شود. ولی اگر برای رفتن به مهمانی آماده می شوید و می خواهید آرایش پرتری داشته باشید می توانید از رژلب های جامد با رنگ های ترند استفاده کنید. پیشنهاد ما برای شما رژ لب جی گرلن قرمز است، رژ لب جی گرلن بر اساس سلیقه و استایل منحصر به فرد هر خانم طراحی شده است. شما با انتخاب رنگ رژ و انتخاب قاب می توانید رژ لبی مخصوص خود داشته باشید. این رژ حاوی روغن سیاه دانه و هیالورونیک اسید است که لب را تغذیه و آبرسانی می کند و رایحه شیرین و ملایم وانیل در این رژ بسیار دلپذیر می باشد.

تفاوت لیپ گلاس با رژ لب

تفاوت لیپ گلاس با رژ لب

روغن حجم دهنده لب دیور؛ لیپ اویل

روغن لب حجم دهنده دیور یکی از ترفندهای جدید دنیای آرایش محسوب می شود که رنگی طبیعی و ملایم به لب ها می دهد و لب را بازسازی می کند. این محصول حاوی روغن گیلاس است که لب ها را عمیقا تغذیه می کند و نرم نگه می دارد؛ در عین حال چرب و جسبناک نیست و جلوه ای درخشان و براق به لب ها می دهد. پس فراموش نکنید که زیبایی در بعضی موارد یک نعمت خدادادی نیست بلکه با انتخاب محصولات آرایشی درست و استفاده صحیح و به موقع از آن ها می توانید آن را در هر زمان و سنی به دست بیاورید.

تفاوت لیپ گلاس با رژ لب

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها