|

دستبندهای ترند ۱۴۰۲

دستبند فقط دستبند کارتیه؛ قبل انتخاب اکسسوری و دستبند ترندهای 1402 را بشناسید

دستبند کارتیه

در میان انواع مختلف زیورآلات شاید به راحتی می توان گفت که دستبند طلا کارتیه و یا ماری از محبوب ترین اعضای این خانواده یعنی اکسسوری ها هستند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- در بین همه اکسسوری ها انتخاب مدل و طرح دستبند طلا یکی از زمان برترین انتخاب ها خواهد بود که البته خوشبختانه امروزه پیشرفت فناوری اطلاعات در این زمینه نیز به یاری ما آمده است و شما می توانید با جستجو در فضای مجازی مدل های متنوعی را مشاهده نموده و حتی به راحتی اقدام به خریدی مطمئن نمایید. البته پیشنهاد ما برای انتخاب اکسسوری مانند لباس ها و بقیه آیتم های استایلتان استفاده از ترندهای جذاب سال است. پس ابتدا لازم است قبل از اینکه برای خرید دستبند طلا به بازار بروید با ترندهای جذاب 1402 آشنا شوید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از دستبندهای ترند سال جدید آشنا شوید. یکی از دستبندهای جذاب و ترند امسال دستبند کاریته است که شاید اسمش را همه شما ها شنیده باشید ولی با مدل های مختلف و جدید آن آشنایی نداشته باشید. خلاصه کردن قصه‌ برندی که بیش از 170 سال نامش مترادف شیک و لوکس بودن است، در یک مطلب کار آسانی نیست، ولی به صورت خلاصه خوب است که بدانید لوئیس فرانکو کارتیه Louis-Francois Cartier ساعت‌ سازی بود که توانست پس از خرید مغازه‌ کوچک استادش به نام آدولف پیکارد، در سال 1847 میلادی از شاگردی به مقام استادی برسد.

جالب است که بدانید شعار برند کارتیه این است که هرگز تقلید نکن، همیشه خلاقیت به خرج بده.حال با گذشت سال ها پایبندی به این شعار همچنان در محصولات خاص و باکیفیت این برند قابل لمس است.

دستبند کارتیه

دستبند کارتیه

دستبند زنجیری کارتیه؛ لوکس ترین ترند سال 1402

جالب است که بدانید این مدل از دستبندهای کارتیه یکی از محبوب ترین و لوکس ترین مدل های این برند است، به طوری که هر خانم شیک پوشی حداقل یکی از این دستبندها را دارد. این دستبند کارتیه طلا در وزن های مختلف اما با ظاهری یکسان طراحی و تولید می شود و می توان گفت به راحتی با همه سبک های استایل ست می شود ولی پیشنهاد ما برای این سبک از دستبندها استایل های کژوال و یا اسمارت کژوال است. پس اگر برای رفتن به مهمانی آماده می شوید پیشنهاد ما برای شما دستبندهای لاو و یا میخی کارتیه است.

دستبند کارتیه

دستبند کارتیه

دستبند کارتیه لاو Love

می توان گفت که از میان همه طرح ‌های کارتیه معروف ‌ترین قطعه، دستبند عشق است که نخستین بار در سال 1969 عرضه شد. این دستبند توسط جواهرساز افسانه ‌ای آلدو سیپولو، خلق شد و جالب است که بدانید هنوز هم امضای او بر روی دستبندهای عشق کارتیه وجود دارد. او  این دستبند را به منظور نشان دادن کیفیت همیشگی عشق طراحی کرد و به گفته خودش، این دستبند قرار بود نمادی باشد که به وسیله آن، یک معشوق دائمی به نظر برسد یا حداقل برای حذف آن دشواری و ترفندهای بسیاری لازم باشد.

دستبند کارتیه

دستبند کارتیه

دستبند کارتیه میخی؛ Juste Un Clou

در سال 2012 برند کارتیه به مناسبت 165 سالگی خود، کلکسیونی با نام Juste Un Clou را منتشر کرد که شامل حلقه ها، گردنبندها، گوشواره ها و دستبند هایی بود که همگی با طراحی میخ خمیده همراه بودند. نام فرانسوی این دستبند، به معنای فقط یک میخ می باشد و در واقع همین هم می باشد. این دستبند از یک میخ طلایی که به زیبایی دور مچ پیچیده می شود، ساخته شده است. این دستبند برای استایل های رسمی و یا الگانت گزینه بسیار مناسبی می باشد و همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم ظاهری لوکس تر و جذاب تر نسبت به دستبندهای دیگر کارتیه دارد.

دستبند کارتیه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی