|

معرفی چند رنگ پاستلی برای تابستان امسال

تابستون مانتو پاستلی میچسبه مثل آب خنک و بستنی؛ ست کردن رنگ های پاستلی را یاد بگیرید

مانتو پاستلی

رنگ پاستلی از دسته رنگ های روشن و جذابی است که امسال بسیار ترند شده است، شما به این ترتیب می توانید در لباس پوشیدن خودتان تنوع ایجاد کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با شروع تابستان همانطور که در بخش های دیگر از زندگی تغییراتی ایجاد می شود، استایل و سبک لباس پوشیدن هم دستخوش تغییرات زیادی می شود که می توان گفت علاو بر تغییر نوع و جنس لباس ها رنگ آن ها هم با تغییر فصل تغییر می کند. برای مثال در تابستان همیشه رنگ لباس ها روشن تر از پاییز و زمستان است زیرا رنگ های تیره باعث جذب گرما می شوند، پس اگر برای تابستان ب دنبال یک مانتو هستید اصلا به سراغ مانتو مشکی و یا مانتو سرمه ای نروید زیرا این مانتوها باعث کلافگی و ایجاد گرمای بیش از حد خواهند شد. پیشنهاد ما برای تابستون 1402 انتخای یک مانتو پاستلی از رنگ های ترند سال است، برای مثال شما می توانید یک مانتو صورتی پاستلی انتخاب کنید تا استایلی جذاب و دخترانه را مانند عروسک های باربی تجربه نمایید. البته توجه کنید که ست کردن رنگ های پاستلی کمی سخت تر از رنگ های دیگر است، پس قبل از خرید این مانتوها خوب است که تا حدودی با نحوه ست کردن رنگ های روشن و پاستلی آشنایی داشته باشید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید چه استایل رسمی داشته باشید چه استایل کژوال، این رنگ ها به شما کمک می کنند که شیک پوش تر و جذاب تر به نظر بیایید. بیشترین استفاده از پالت رنگ های پاستلی در استایل های زنانه مربوط به مانتو، شلوار، کفش و کیف است. در ادامه این مقال همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های تابستانی با رنگ های پاستلی آشنا شوید.

مانتو پاستلی

مانتو پاستلی

صورتی بپوشید اما به سبک عروسک های باربی

یکی از مانتوهای پر طرفدار در فصل تابستان مانتو صورتی است، البته به نظرتان چه صورتی ای؟ بله مانتو صورتی پاستلی یک از مانتوهای جذاب و ترند تابستان 1402 است که می تواند در استایل روزمره شما تحولی عظیم را ایجاد کند. جالب است که بدانید این مانتو ست کردن سختی ندارد، پس اصلا جای نگرانی نیست شما برای ست کردن آن کافی است از رنگ های پاستلی دیگر و یا رنگ های خنثی کمک بگیرید. برای مثال مانتو صورتی پاستلی می تواند با کرم و یا رنگ سبز پاستلی ترکیب زیبا و جذابی را برای استایل شما به ارمغان آورد؛ البته خوب است که بدانید استفاده از اکسسوری های رنگی و جذاب برای استایل ای پاستلی ایده فوق العاده خوبی است.

مانتو پاستلی

مانتو پاستلی

سبز پاستلی را فراموش نکنید؛ خوشمره و جذاب لباس بپوشید

سبز پاستلی یکی از رنگ های بسیار جذاب در استایل زنانه است که با دیدن آن همه ر ابتدا به یاد پاستیل های خوشمزه خواهیم افتاد. جالب است که بدانید این رنگ گزینه مناسبی برای استایل های تابستانی و شاد است؛ پس اگی می خواهید تابستان امسال را ترندی و شیک بگذرانید بهتر است که یک مانتو سبز پاستلی انتخاب نمایید و آن را با رنگ های جذابی مانند سرخابی و یا آبی های تیره ست کنید. البته اگر به استایل های مینیمال و ساده بیشتر از استایل های ماکسیمال علاقه مند هستید می توانید از رنگ های خنثی و یا پاستلی دیگر مانند یاسی استفاده نمایید. فراموش نکنید که رنگ سفید هم مانند همیشه برای استایل های زنانه حکم معجزه گر را دارد پس اگر به دنبال یک گزینه مطمئن هستید این رنگ مناسب شما است.

مانتو پاستلی

مانتو پاستلی

آبی آسمان را به زمین بیاورید

شاید برایتان جالب باشد که بدانید رنگ های پاستلی در واقع از ترکیب سفید، با هر کدام از رنگ ها ساخته می شوند. آبی روشن، صورتی روشن، لیمویی روشن و… از انواع رنگ های پاستلی به شمار می آیند. پس یکی از رنگ هایی که با رنگ های پاستلی به خوبی ست می شود رنگ سفید است. اگر برای تابستان امسال می خواهید استایلی به زیبایی آسمان را تجربه کنید بهتر است که یک مانتو آبی پاستلی تهیه کنید و برای ست کردن آن از رنگ های سفید، سرخابی و یا زرد پاستلی کمک بگیرید. البته فراموش نکنید که اگر استالتان سبکی رسمی و کلاسیک دارد رنگ سفید یکی از بترین گزینه ها برای شما خواهد بود.

مانتو پاستلی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها