|

با افتخار برند ایرانی بپوشید

معرفی برند زیبو؛ هرچی مانتو کتی دیدی تا حال بزار کنار، کت های زیبو دنیای مدُ متحول کردن

مانتو کتی زیبو

نام زیبو در گویش بوشهری به معنای زیبایی است و زیبو تلاش می‌­کند تا با تجلی نام خود در محصولاتش، سهمی در ارتقاء مد و فشن زنانه داشته‌­باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبو یکی از برندهای با کیفیت ایرانی است که علاوه بر کیفیت دارای طراحی های بی نظیر و منحصربفردی می باشد که به جرات می توان گفت رقیبی برای برندهای پوشاک خارجی محسوب می شوند. نام زیبو در گویش بوشهری به معنای زیبایی است واین برند تلاش می‌­ کند تا با تجلی نام خود در محصولاتش، سهمی در ارتقا جایگاه مد و فشن زنانه در ایران داشته‌ ­باشد. جالب است که بدانید موفقیت روز­افزون این برند، مرهون تلاش مستمر در جهت تطبیق فرهنگ و خاستگاه مد در ایران و دنیا است. برند زیبو دارای محصولاتی بسیار زیادی مانند انواع شومیز، پیراهن، مانتو، پالتو، تیشرت، دامن و شلوار است که می توان گفت از میان تمام این محصولات کت زیبو یکی از پرفروش ترین و محبوب تریت محصولات این برند نیز محسوب می شود. فراموش نکنید که برند زیبو علاوه بر این محصولات در زمینه طراحی و تولید انواع اکسسوری هایی مانند دستبند یا گوشوراه هم فعالیت دارد، به طور کل می توان نتیجه گرفت که برند زیبو در تلاش است تا تمام آیتم های مورد نیاز را برای یک خانم ایرانی خوش پوش به بازار ارائه دهد.

اگر بخواهیم تا حدودی سبک طراحی این برند را توضیح بدهیم باید بگوییم که دو فاکتور خلاقیت و ظرافت، در کنار تلاش برای جلب طیف وسیع سلایق، منجر به طراحی و تولید محصولاتی با استایل‌­ های متفاوت، خاص و گاهاً کلاسیک در این برند شده­‌است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از مدل های جذاب کت زیبو برای استایل تابستانی آشنا شوید.

مانتو کتی زیبو

مانتو کتی زیبو

تاریخچه برند زیبو؛ با افتخار ایرانی بپوشید

برند زیبو در سال 1367 توسط خانواده­ کازرونیان متولد شد. این شرکت، در سال­‌ های اخیر با بهره‌ ­گیری از تلاش و دانش روز ­افزون نسل جدید خانواده با افزایش کیفیت و تنوع تولیدات خود، توانسته­‌ است نام این برند را در کنار دیگر برندهای ایرانی برای رقابت، برجسته کند. بازگشایی شعبه هایی در مگامال اکباتان و مجتمع آرتمیس فرمانیه از جمله­ این فعالیت ­‌ها است. این برند ایرانی و زنانه دارای یک شعار معروف است که می گوید با افتخار ایرانی بپوشید و مدیر عامل برند زیبو آقای سینا کازرونیان در این مورد اینگونه می گوید که ما در زیبو تلاش کردیم که به طراحان داخلی بها دهیم و هدفمان این است که مردم با افتخار برند ایرانی بپوشند.

مانتو کتی زیبو

مانتو کتی زیبو

مانتو کتی زیبو؛ برای الگانت پوشی زیبو را انتخاب کنید

خب همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم برند زیبو یکی از تولید کنندگان مانتو کتی در ایران است که به جرات می توان گفت در این آیتم تا حدودی پیشگام و ثابت قدم است، شما با مراجعه به سایت زیبو می توانید کت های جذاب و ترند این برند را که به  عنوان کالکشن جدید و تابستانی 1402 معرفی شده اند را ببنید و برای تابستان پیش رو خریداری کنید؛ البته اگر می خواهید برای ست کردن این کت ها دچار سردرگمی نشوید بهتر است نگاهی به شلوارهای این برند بیاندازید. از آنجایی که فعالیت زیبو در این زمینه محدود است و به تولید شلوار­های جین و کتان در چند رنگ ختم می­‌ شود. خرید شلوار از زیبو برای کسانی که خیلی تنوع طلب نیستند و معمولا از مدل ­‌های ساده استفاده می‌­ کنند، می ­‌تواند بسیار مقرون به صرفه باشد.

مانتو کتی زیبو

مانتو کتی زیبو

وست و کت های بدون آستین این برند را فراموش نکنید

یکی دیگر از محصولات به نام و عروف برند زیبو را بعد از کت های کلاسیک و جذابی که طراحی می کند می توان وست و کت های بدون آستین او دانست. شما برای ست کردن این وست ها فقط کافی است یک شومیز سفید را از صفحه شومیز های این برند انتخاب نمایید و مجددا با یک اکسسوری زیبا از همین برند استایل خود را تکمیل کنید. برند زیبو به شما این امکان را می دهد تا شما استایلیست خودتان باشید، زیرا شما با هر نوع سلیقه یا سبک از استایلی می توانید به سایت این برند مراجعه کنید و در نهایت همه آیتم های استایل خود ا انتخاب نمایید.

مانتو کتی زیبو

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها