|

رنگ کرم را با چه رنگ هایی ست کنیم؟

آشنایی با معجزه رنگ کرم در استایل؛ مانتو سفید که همیشه هست تابستون وقت رنگ بازیه!

استایل کرم

رنگ کرم یکی از رنگ های خنثی و مورد علاقه خانم ها است که به خوبی با رنگ های روشن بهاری ست می شود و در زمستان هم به صورت کت استفاده می شود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- رنگ کرم، یکی از رنگ های خنثی و پرطرفداری است که هم با رنگ های شاد و روشن بهاره به خوبی ست می شود و هم در قالب‌ پالتوهای خزدار و تدی‌ ها، در فصل زمستان کاربرد پیدا می‌ کند. رنگ کرم رنگی خنثی است که به ما احساس امنیت، اعتماد و اطمینان می دهد، پس اگر رنگ پوست شما در طیف گندمی تا تیره قرار می‌گیرد می توانید تابستان امسال برای تکمیل استایل خود از رنگ کرم کمک بگیرید. فرقی نمی کند که چه آیتمی را کرم انتخاب نمایید برای مثال اگر به مانتو کرم علاقه دارید می توانید از رنگ های مکمل آن برای آیتم های دیگر کمک بگیرید و بر عکس اگر شلوار کرم در کمد خود دارید می توانید برای مثال یک مانتو آبی انتخاب نمایید و از ترکیب این دو رنگ زیبا در کنار هم لذت ببرید. جالب است که بدانید رنگ کرم مناسب ترین رنگ برای تمام فصول است و شما می توانید رنگ کرم را در هر فصل سال استفاده کنید. علاوه بر پارچه های ساده، چاپ پلنگی که اخیرا به یکی از ترندهای اصلی صنعت مد تبدیل شده است به خوبی با کرم ست می شود. پس اکسسوری پلنگی را فراموش نکنید، مخصوصا برای استایل های رسمی و مجلسی.

زیرا این اکسسوری ها می توانند استایل ساده شما را تبدیل به یک استایل جذاب و لوکس رسمی نمایند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از ترکیب های رنگی کرم برای تابستان 1402 آشنا شوید.

رنگ کرم را چگونه ست کنیم؟

کرم و نارنجی؛ ترکیبی پرشور و انرژی بخش

یکی از جذاب ترین ترکیب های رنگی در دل تابستان ترکیب رنگ کرم و نارنجی در استایل است. فراموش نکنید این ترکیب بسیار پرشور و انرژی بخش است و برای استایل های جذاب روزمره و یا حتی رسمی بسیا مناسب می باشد. پس اگر یک مانتو کرم در کمد خود دارید و ایده ای برای ست کردن آن به ذهنتان نمی‌ رسد، پیشنهاد می‌ کنیم آن را با روسری های بزرگ و طرح دار (مدل اسکارف که اخیرا بسیار مشهور شده اند) بپوشید. در طراحی این روسری ها معمولا بیش از یک رنگ به کار رفته است، ولی سعی کنید رنگ غالب روسری ای که انتخاب می کنید نارنجی باشد. برای مثال اگر رنگ آبی فیروزه ای در کنار نارنجی در جزئیات روسری شما به چشم می‌ خورد، یک شلوار جین و کیف دستی کوچک نارنجی انتخاب کنید و یک ست زیبای بهاره را تجربه کنید.

رنگ کرم را چگونه ست کنیم؟

رنگ کرم را چگونه ست کنیم؟

ترکیب آبی آسمانی با کرم؛ استایلی زنانه به لطافت آسمان

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم رنگ کرم با رنگ های شاد و روشن بهاری به خوبی ست می شود و ترکیب های تابستانی و جذابی را ارائه می دهد. پس اگر برای استایل تابستانی خود به دنبال یک رنگ مکمل برای کرم می گردید بهترین انتخاب برای شما رنگ آبی آسمانی است. این رنگ بر خلاف ست بالایی یک استایل زنانه و لطیف را به شما ارائه می دهد و برای استایل های رسمی بیشتر از ست بالا پیشنهاد می شود. فراموش نکنید که این دو رنگ دارای وزن های مساوی هستند، به همین خاطر فرقی ندارد کدام آیتم استایل خود را کرم و یا کدام را آبی انتخاب نمایید.

رنگ کرم را چگونه ست کنیم؟

رنگ کرم را چگونه ست کنیم؟

کرم و فیروزه ای؛ با معجزه رنگ های ترکیبی آشنا شوید

فیروزه ای رنگی ترکیب است که از ترکیب رنگ های سبز و آبی تولید می شود، این رنگ از رنگ آسمانی که در قسمت بالاتر معرفی کردیم دارای انرژی بیشتری است و برای استایل های تابستانی و کژوال گزینه مناسبی محسوب می شود. رنگ کرم از جمله رنگ‌ هایی است که با آبی فیروزه ای تیره و روشن به خوبی ست می‌ شود. حال فرض کنید یک مانتو کرم رنگ را با یک شلوار آبی فیروزه ای به کار برده‌اید. در این استایل، زیبایی فوق‌العاده‌ ای را به نمایش خواهید گذاشت. البته اکسسوری های فیروزه ای هم می توانند مکمل های بسیار مناسبی برای شما باشند.

رنگ کرم را چگونه ست کنیم؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها