|

تابستون ۱۴۰۲ چه لاکی بزنیم؟

لاک کرم و بیبی بومر و همیشه میشه زد تابستون وقت رنگای شاده؛ معرفی لاک های ترند 1402

لاک تابستونی

رنگ‌ های هر فصل در طراحی مد و پوشاک، لوازم‌آرایشی، دکوراسیون، صنعت تبلیغات و سایر موارد برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر به‌ کار می‌ روند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- جالب است که بدانید رنگ ها تاثیر بسیار زیادی در دنیای پیرامون ما دارند، برای مثال چشم هایتان را ببندید و دنیای را سیاه و سفید تصور کنید، به نظرتان چقدر کسل کننده و حوصله سر بر خواهد بود؟ پس تمامی زیبایی دنیا را می توان در تاثیر و قدرت رنگ ها دانست. جالب است که بدانید رنگ ها در طراحی مد و پوشاک، لوازم‌آرایشی، دکوراسیون، صنعت تبلیغات و سایر موارد برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر به‌ کار می‌ روند. و جالب تر آنکه رنگ‌ های هر فصل نسبت به فصل دیگر در تمام موارد ذکر شده متفاوت است برای مثال شما برای انتخاب مانتو در تابستان و یا پاییز با دسته بندی متفاوتی از رنگ ها مواجه هستید. حال برای انتخاب رنگ لاک و یا رنگ سایه چشم و رژلب هم همین گونه خواهد بود. برای نمونه در فصل تابستان باید از لاک تابستونی استفاده کنید؛ لاک های تابستانی شامل رنگ های شاد و جیغ هستند و می توانند به استایل شما جذابیت و روح ببخشند. برای درک بیشتر خوب است که بدانید لاک سرخابی یا لاک فسفری برای تابستان گزینه مناسبی است ولی لاک کرم و بیبی بومر را برای پاییز و یا زمستان هم می توانید استفاده کنید.

رنگ‌ ها به زندگی ما معنی می‌ بخشند و از آنجا که دنیای خانم‌ ها بسیار رنگارنگ است حتما باید نسبت به استفاده آن ها در فصل های مختلف آگاه باشید.در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا اب چندتا از لاک های تابستونی و جذاب 1402 آشنا شوید.

لاک تابستونی

لاک تابستونی

تابستان 1402 از طیف های صورت و سرخابی غافل نشوید

خانم‌ ها رنگین‌ کمانی از انواع لباس‌ ها و لوازم‌ آرایش در وسایلشان دارند. ولی یکی از وسایلی که بیشتر از هر وسیله دیگری به داشتن همه طیف رنگی آن توجه می‌ کنند لاک ناخن است. حال اگر شما هم جزو خانم های زیبا پسند هستید و برای تابستان 1402 به دنبال لاک های ترند سال می باشید، پیشنهاد ما برای شما استفاده از لاک های سرخابی و یا صورتی است. البته توجه داشته باشید که طیف های قرمز پرشین و صورتی سیر در سال جدید بیشتر طرفدار دارد و می توان گفت این دو رنگ استایل و دستان شما را با هر تناژ پوستی ای بیش از قبل درخشان و جذاب می کنند.

لاک تابستونی

لاک تابستونی

رنگی رنگی و جذاب لاک بزنید؛ تابستون هیچ محدودیتی نخواهید داشت

تابستان بهترین زمان سال برای خوش‌ گذرانی با ناخن‌ های رنگارنگ است. در حالی که داشتن یک مانیکور چشم‌ نواز یک ایده عالی در تمام طول سال است، چیزی در مورد تابستان وجود دارد که باعث می‌ شود احساس ماجراجویی بیشتری کنید. پس فرقی نمی کند که رنگ های پاستیلی را انتخاب می کنید یا رنگ های نئونی و جیغ را در هر حال می توانید ناخن های خود را رنگا رنگ لاک بزنید تا منحصربفرد باشید.

لاک تابستونی

لاک تابستونی

سبز و زرد را انتخاب کنید؛ از طبیعت الهام بگیرید

یکی از ترندهای زیبا در فصل تابستان استفاده از رنگ هایی است که در طیعت در این فصل ها وجود دارند، جالب است که بدانید این نوع رنگ ها هرگز از مد نمی افنتد و همیشه بسیار با شکوه در دنیای مد و آرایش می درخشند. پس پیشنهاد ما برای تابستان امسال استفاد از لاک های زرد و سبز با طرح های سر سبز و بهاری است. فراموش نکنید در انتخاب رنگ لاک ناخن، کیفیت آن‌ هم از حساسیت زیادی برخوردار است، معمولا خانم‌ ها در انتخاب و خرید لاک ناخن، اولین چیزی که مورد مقایسه قرار می‌ دهند، رنگ لاک است و از کیفیت آن غافل می شوند. برای خرید لاک باکیفیت آن را تست نمایید، لاک ناخن باکیفیت، صاف و یکدست بر روی ناخن می‌ نشیند.

لاک تابستونی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها