|

مانتو کتی را بشناسید!

هرچی کت و مانتو کتی جلوبازِ بزار کنار؛ اگه میخوای شیک و الگانت تیپ بزنی واقعا کت بپوش!

مانتو کتی

مانتوی کتی نوعی مانتو است که ظاهر رسمی‌ تری را به استایل شما می‌ دهد و روش‌ های زیادی هم برای ست کردن مانتو کتی با لباس‌ های دیگر وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مانتو کتی یکی از انواع مانتو است که ظاهر رسمی‌تری به استایل شما می‌ دهد. البته روش‌ های زیادی برای ست کردن مانتو کتی با لباس‌ های دیگر وجود دارد، برای مثال با تغییر لباس‌ هایی که همراه مانتو کتی می‌ پوشید می‌ توانید استایل‌ های متفاوتی را برای موقعیت‌ های مختلف داشته باشید. البته در این مقاله ما در مورد مانتوهای کتی اورسایز، جلو باز و یا ترند امروزی صحبت نمی کنیم، بلکه روی صحبت ما با کت های کلاسیک و دو ردیف دکمه است که برای استایل های الگانت و یا کلاسیک استفاده می شوند و می توان گفت درمان هر دردی هستند. همان‌ طور که از اسم این مدل مانتوها پیدا است، ترکیبی از کت و مانتو می باشند. یقه و آستین‌ های این مدل مانتوها شبیه به کت طراحی می‌ شود و معمولا آن را از پارچه‌ هایی مانند کرپ یا مازراتی می‌ دوزند که ظاهری رسمی‌ تر و شکیل‌ تر به مانتو می‌ دهد. فراموش نکنید که مهم‌ ترین لباسی که همیشه برای پوشیدن و ست کردن با مانتو‌‌‌ کتی انتخاب می‌ کنیم، شلوار است. اما غیر از مانتو و شلوار جین چه لباس‌های دیگری برای داشتن یک ظاهر آراسته‌ تر می‌ توانیم به استایل خودمان اضافه کنیم؟

اولین قدم، برای داشتن یک استایل زیبا با مانتو کتی، انتخاب لباسی است که باید زیر مانتو بپوشید. در ادامه این مقاله با چندتا از استایل های جذاب مانتو کتی آشنا خواهید شد.

مانتو کتی

مانتو کتی

زیر مانتو کتی چی بپوشیم؟

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم فرقی نمی کند که کت جلو باز می پوشید یا کت دکمه دار، در هر صورت برای زیر آن باید در اولین قدم برای ست کردن مانتو خود یک آیتم مناسب انتخاب نمایید. شما می‌توانید از تیشرت، شومیزهای دکمه‌ دار، بلوز یقه اسکی، هودی و یا برای زمستان حتی  از پلیور استفاده کنید. نکته‌ ای که باید در نظر بگیرید این است که همیشه برای لباس زیر کت سعی کنید رنگ‌ های خنثی را انتخاب کنید. بهتر است که لباس زیر کت ساده‌ ترین و مینیمال‌ ترین حالت ممکن باشد و طرح‌ های گرافیکی شلوغ و زیاد نداشته باشد. طرح های شلوغ و رنگی رنگی استایل شما را از حالت الگانت و شیک در می آورند.

مانتو کتی

مانتو کتی

چه کت بلند چه کت کوتاه شلوار پارچه ای بپوشید

برای ست کردن مانتو کتی فرقی ندارد که قد کت شما چقدر باشد در نهایت هر نوع کتی را که انتخاب کنید؛ اولین انتخاب برای ست کردن مانتوی شما می تواند شلوار پارچه ای باشد. فراوش نکنید که مانتو کتی را باید بر اساس فصلی که در آن هستید و همین طور موقعیتی که تصمیم به حضور در آن را دارید، انتخاب نمایید. البته المان های دیگری نیز وجود دارند که همگی به سبک استایل مورد نظر شما باز می گردند و باید پیش از هر کاری ابتدا استایلی که مد نظر دارید را مشخص کنید. پس اگر برای رفتن به مهمانی آماده می شوید و هدف شما داشتن استایلی لوکس و زیبا است بهتر است که شلوار پارچه ای را انتخاب کنید.

مانتو کتی

مانتو کتی

چرا که نه مانتو کتی و شلوار جین؛ جین ها به همه چی می آیند

یکی از تصورات غلط این است که مانتو کتی و یا کت های کلاسیک را نمی توان با شلوار جین و یا کتونی ست کرد که البته در دنیای مد امروز طراحان ثابت کردند که  همین تصور غلط می تواند یکی از ترندهای محبوب در مد و فشن باشد. اگر می‌خواهید مانتو‌‌‌ کتی را با شلوار جین بپوشید، شلوارهای گشاد را انتخاب نکنید. به‌جای شلوارهای گشاد سعی کنید از شلوارهای راسته، مام استایل، بوت کات و حتی تنگ استفاده کنید. اگر رنگ‌ های روشن‌ تر را انتخاب کنید می‌ توانید این استایل را برای موقعیت‌ های غیررسمی بپوشید. رنگ‌ های تیره‌ تر برای شلوار به‌ خصوص اگر مشکی یا آبی خیلی تیره باشد، برای موقعیت‌ های رسمی‌ تر مناسب هستند.

مانتو کتی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها