|

چه شلوارهایی را باید در کمد لباس خود داشته باشیم؟

با این چند مدل شلوار هیچ وقت تو ست کردن مانتو مشکل نداری؛ به نظرت شلوار بگ یا دمپا؟

ست کردن شلوار با مانتو

شلوارهای متنوع و فراوانی در بازار موجود هستند، به طوری که ممکن است بعضی اوقات اسم های نا آشنایی را شنیده باشید که باعث سردرگمی شما شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید شلوارها دنیای متنوع و فراوانی دارند و هر ساله چند مدل از ان ها ترند می شوند و خیلی با شکوه تر از مدل های دیگر در دنیای مد و فشن حضور پیدا می کنند. مانند شلوار بگ که از ترندهای محبوب 1402 محسوب می شود. البته یکی از نکته هایی که در انتخاب شلوار باید به آن توجه کرد این است که بعضی مدل ها هیچ وقت از مد نمی افتند و همیشه برای ست کردن مانتو به شما کمک می کنند، پس پیشنهاد ما برای شما این است که همیشه یکی از این مدل شلوارها را در کمد لباس هایتان داشته باشید تا مانند فرشته نجات شما باشد. برای مثال یکی از این شلوارها شلوار راسته می باشد، البته نباید از حق بگذریم و شلوار مام استایل را فراموش کنیم زیرا این شلوار هم به اندازه شلوارهای دیگر برای در زیبایی استایل شما نقش خواهد داشت. البته همانطور که می دانید برای یک خانم شیک پوش بسیار اهمیت دارد که با چه مدل شلواری در موقعیت های مختلف حضور پیدا کند زیرا این لباس روی استایل او تأثیر فوق العاده ای دارد.

شلوار یکی از گزینه های اصلی پوشش است و تاثیر زیادی در استایل شما می‌گذارد بنابراین باید بهترین مدل شلوار را متناسب با استایل خود انتخاب کنید زیرا انتخاب درست شما باعث شیک پوش تر شدن شما می شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جذاب ترین مدل های شلوار آشنا شوید.

شلوار ترند سال

شلوار ترند سال

شلوار راسته؛ شلواری که هیچ وقت از مد نمی افتد

شلوار راسته یکی ار نوع های کلاسیک شلوار محسوب می شود که می توان گفت هیچ وقت از مد نمی افتد و همیشه مانند فرشته نجات عمل می کند. شلوار راسته یکی از رایج ترین نوع های شلوار است که اکثر افراد در موقعیت های رسمی و نیمه رسمی می پوشند. این نوع شلوارها از جنس پارچه های مختلف تهیه می شوند و معمولا قسمت جلوی آنها زیپ یا دکمه دار است. شلوار راسته که از بالا تا پایین، به یک اندازه آزاد است و مانند شلوار های دیگری مثب بوت کات یا مام استایل تنگ و گشاد نمی شود. این شلوار را می توانید با لباس های مختلف وهر نوع مانتو ست کنید.

شلوار ترند سال

شلوار ترند سال

یه تابستونه و یه شلوار بگ اصلا

شلوارهای بگ یکی از ترندهای محبوبِ تابستان محسوب می شوند، زیرا تن خور راحتی دارند و برای استایل های کژوال و یا خیابانی جان می دهند. همه ما در تابستان از لباس های ضخیم و جذب فراری هستیم، پس همان اندازه که داشتن یک مانتو شومیزی در کمد برایمان ضروری است داشتن یک شلوار بگ هم برای ست کردن همان مانتو در کمد ضروری است. اگر می خواهید استایلی ترندی و جذاب داشته باشید بهتر است که این شلوار را با کتونی های لژ دار ست کنید و برای تابستانی راحت و اسپرت آماده شوید. اگر به سفرهای تابستانی هم فکر می کنید حتما یک شلوار بگ را به همراه یک مانتو کوتاه با خود ببرید.

شلوار ترند سال

شلوار ترند سال

شلوار مام استایل؛ جین ها را فراموش نکنید

شلوار جین مام استایل یکی از ترندهای پرطرفدار شلوار در سال های اخیر است. شلوار مام استایل به شلواری می گویند که در قسمت ران و زانو تقریبا برش مشخص دارد و کمی در قسمت ساق تنگ می شود. شلوارهای مام استایل معمولا فاق بلند دارند و برای افرادی که دارای اندام ساعت شنی هستند، بسیار مناسب اند. البته اگر می خواهید با این شلوارها قد بلندتر دیده شوید بهتر است از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید تا کشیده تر دیده شوید.

شلوار ترند سال

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها