|

خانوم؟ بله، باتوام با خوندن این کتاب ارزشمندترین فردِ زندگیه خودت میشی، از دستش نده

کتاب دختر خودت باش، به قلم ریچل هالیس میتونه به زنان برای خودآگاهی بیشتر و قدر دونستن ارزشمندی هاشون کمک کنه تا راه خودشون رو پیدا کنن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- درسته که فضای اینترنت یه جوری هست که شما می تونید جواب هر سوالی رو توی اون پیدا کنید، اما هیچ چیزی نمیتونه جای کتاب ها رو بگیره چون ورق به ورق کتاب ها با آدم حرف میزنن و بعد از تموم کردن یه صفحه شوق رو توی آدم زنده میکنن که به سراغ صفحه ی بعدی بره، خصوصا اگر به موضوع و زمینه ای که دربارش در حال مطالعه هستید علاقمند باشید، چون این موضوع خیلی مهمه؛ به طور مثال اگر از تاریخ خوشتون نمیاد و میخواهید بعد از مدت ها که کتاب خوندن رو رها کردید دوباره شروعش کنید اگر یهو برید سراغ خوندن یه کتاب تاریخی امکانش خیلی زیاد هست که نیمه کاره اون کتاب رو رها کنید، پس حتما برای شروع مطالعه اول با کتاب هایی آغاز کنید که به موضوع و مبحث اون ها علاقمند هستید تا رفته رفته کتاب خوندن تبدیل بشه به یه روتین تویه زندگیتون، بعد از ساختن این عادت و در مرحله ی بعد میتونید برید سراغ کتاب هایی با مباحث دیگه، شاید حتی به اون ها هم علاقمند بشید و بی میلی که قبلا داشتید به خاطر این بوده باشه که فقط شناخت کافی در اون زمینه نداشتید.

یه زمانی توی این دنیا و توی یه سری فرهنگ ها، زن ها حق خوندن کتاب و تحصیل رو نداشتن ولی امروز نسل های بعدی اونها نویسنده ی کتاب هایی هستن که خیلی از آقایون اون ها رو مطالعه میکنن! بله دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت، دائما یکسان مباشد حال دوران غم مخور! خانوم های امروزی میتونن از تمام پتانسیل و ظرفیتشون برای پیشرفت استفاده کنن و قربانی و تسلیم سرنوشت نشن، کتابی که امروز میخواهیم بهتون معرفی کنیم کتابی هست که لازمه هر خانومی اون رو مطالعه کنه تا پی به قدرت های بی نظیر خودش ببره و نسبت به خودش شناخت و خودآگاهی بیشتری پیدا کنه تا مسیر پیشرفتش هموارتر بشه، پس با ما همراه باشید.

خودت147

کتاب خودت باش دختر!

خودت باش دختر، جزء کتاب هایی هست که عنوان اون گویای همه چیز هست و انگار با آدم خیلی صریح و مستقیم حرف میزنه، بدون این که حتی یه کلمه از کتاب رو خونده باشی. این کتاب که به قلم ریچل هالیس به تحریر در اومده، سعی کرده زنان رو نسبت به دروغ هایی که به خاطر فشارهای جامعه به اون ها تحمیل شده، آگاه کنه و بگه که این جامعه یک سری معیار و اندازه برای افراد مشخص کرده و اون ها رو تویه دسته خوب یا بد قرار داده که این موضوع باعث پسرفت افراد شده و کار درست در این شرایط این هست که خودتون رو پیدا کنید، قدرش رو بدونید، مواظب خودتون باشد و با خود واقعیتون به زندگی ادامه بدید، چرا که در نهایت شما مسئول کسی هستید که خواهید شد و شادی و غم رو برای خودتون رقم میزنید.

خودت1258

با خوندن کتاب خودت باش دختر، احساس آرامش و باور، درونتون دوباره زنده خواهد شد و از بند باید و نبایدهایی که جلوی بروز خود واقعیتون رو میگیره، رها خواهید شد. این کتاب از پرفروش ترین کتاب های سال های اخیر در دنیا و حتی ایران بوده که بدون شک خوندنش خالی از لطف نیست و شما رو برای رسیدن به موفقیت در برخورد های اجتماعیتون نزدیک تر میکنه و گزینه ی عالی برای این منظور محسوب میشه چرا که نویسنده ی کتاب هم که خودش یک زن هست، با سختی های زیادی در این راه مواجه بوده اما سرانجام تونسته که دوباره متجلی بشه و شخصیت خودش رو پررنگ تر کنه.

خودت

ریچل در این کتاب به زیبایی و روانی تلاش کرده که رازهای موفقیت خودش رو در زمینه های مختلف با خواننده به اشتراک بذاره، به همین خاطر میشه گفت که این کتاب میتونه نقطه ی عطفی در زندگی تمام دختران باشه چرا که با کمک اون خانوم ها میتونن ارزش های درونی خودشون رو کشف کنن و قدر بدونن و جایگاه خودشون رو در جامعه ی خشن امروزی پیدا کنن، پس توصیه میکنیم که خوندن این کتاب رو از دست ندید چرا که همه ی زنان نیاز دارن که ارزش خودشون رو بدونن و به اون افتخار کنن.

خودت4797

اگر دوست داری زندگیت و قشنگ تر کنی به صفحه کتابخونه ما سر بزن تا با کتاب های خوب دنیات و بسازی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها