|

دیگه وقتشه یه مانتو قرمز پرشین بخری!

با رنگ سال 2023 استایلتو بساز؛ قرمز پرشین رو دریاب که هم شیکِ هم شیطون و دلبر

اگه دلتون میخواد استایلتون رو با قرمز پرشین بسازید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اصول ست کردنش رو یاد بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- امسال رنگ سرخابی زنده یا همون قرمز پرشین که یادآور خاک های خلیج فارسِ از طرف شرکت پنتون به عنوان رنگ سال 2023 انتخاب شده. همان طور که می دونید هر سال در آستانه سال جدید میلادی رنگی به عنوان رنگ سال انتخاب میشه. امسال هم شرکت پنتون رنگ سرخابی زنده رو (Viva Magenta) که رنگی بین آبی و قرمز هست رو به عنوان رنگ سال 2023 انتخاب کرد. از آن جایی که در ایران نهادی برای انتخاب رنگ سال نداریم هر سال با انتخاب رنگ سال میلادی، آن را به عنوان رنگ سال شمسی هم در نظر می‌گیریم. پس رنگ سال 1402 هم همان رنگ سال 2023 می باشد بنابراین احتمالا تا چند وقت دیگه طیف وسیعی از این رنگ رو توی پاساژ ها خواهید دید.

اگه به این رنگ جذاب علاقه مند هستید و میخواین استایلتون رو باهاش بسازید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بهتون بگیم که قرمز پرشین رو چجوری ست کنید تا حسابی خوشتیپ بشید.

422520_387

قرمز پرشین رو با مشکی ست کنید

مشکی بهترین رنگ برای ست شدن با Viva Magenta است چرا که میتونه تندیشو بگیره و یه استایل شیک براتون بسازه. حُسن  مشکی اینِ که تقریبا با همه رنگ ها ست میشه اما با بعضی از رنگ ها مثل قرمز پرشین خیلی زیبا و چشمگیرترِ. پس اگه مانتویی با رنگ سال خریدید حتما اون با شلوار مشکی بپوشید مطمئن باشید که از انتخابتون پشیمون نمیشید. کیف و کفش این ست رو هم میتونید از طیف مشکی انتخاب کنید؛ مشکی براق هم گزینه خوبی برای کیف و کفشِ. این ترکیب برای محیط های رسمی بسیار مناسبِ.

قرمز پرشین

قرمز پرشین رو بزنید تنگِ خاکستری

رنگ سال 2023 یه رنگِ زنده، پرقدرت و پرحرارتِ بنابراین باید رنگی رو کنارش قرار بدید که بتونه متعادلش کنه؛ پیشنهاد ما رنگ خاکستری است. به گزارش شایانیوز همه طیف های خاکستری از تیره تا روشن در کنار قرمز پرشین یه استایل جذاب و خانومانه براتون میسازه.

قرمز پرشین

یه استایل شاد و خاص با قرمز پرشین

اگه طرفدار رنگ های خنثی مثل قرمز، مشکی و خاکستری نیستید و دلتون نمیخواد توی استایلتون از این رنگ ها استفاده کنید با سبز و قرمز پرشین یه استایل رنگی رنگی شاد برای خودتون بسازید. سبز تیره در کنار Viva Magenta جلوه ای شاد و جذاب به استایلتون میده. سبز دیگه ای که میتونید با قرمز پرشین ترکیب کنید، سبز کلاسیکِ؛ این ترکیب واسه مهمونی شب یلدا هم مناسبِ.

رنگ+سال+2023

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی