|

بوی گند فاضلابی رو که زده بالا باید چیکار کرد؟ با این ترفندا دَکش کرد، ماسک یادت نره!

بوی بد فاضلاب عوامل متعددی میتونه داشته باشه مثل پوسیدگی لوله ها، گرفتگی لوله ها و... که میشه اون رو با ترفند های خونگی از بین برد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بوی بد مربوط به هر چی که باشه آزار دهنده هست و همه رو اذیت میکنه، حتی در مواقعی که یه عطری باشه که به نظرتون بوش بد هست، حتما سردرد میشید ولی خب در این مورد این موضوع سلیقه ای هست و ممکنه که شما از اون عطر بدتون بیاد ولی یکی دیگه باشه که دیوانه وار عاشق اون باشه! ولی یه بویی هست که مطمئنا هر بنی بشری تویه این دنیال ازش نفرت داشته باشه و احتمالا تنها چیزیه که همه ی انسان های کره ی زمین باهم نسبت بهش توافق نظر داشته باشن، حالا به نظرتون این بو چیه؟ به هر چیزی که فکر کردین رو بیخیال چون اینجا منظور ما بویه فاضلاااااااابه و راجبه بقیه ی موارد نمیتونیم اینجا بحث کنیم، همینجوریشم مقاله ی امروز قراره بو بگیره!

بویه فاضلاب لعنتی انقد گند هست که میتونه آدم رو از غذا و زندگی بندازه خصوصا وقتی که بویه اون تویه حموم و آشپزخونه میزنه بالا، خب دسشویی رو میگیم یه چیزی ولی آخه تویه آشپزخونه دیگه جدی ظلمه! حالا جالبم هست که بعضی وقتا این بو خب نمیاد یا شدتش کمتر میشه ولی کافیه که یه مهمون فیس و افاده ای داشته باشی، یعنی خدا فقط رحم کنه، بو یه جوری میزنه بالا که هر کی ندونه فک میکنه کثافت مالیدی زیر فرش های خونه که این بو، اینهمه دقیق و حساب شده به مشام میرسه که هیچ تا مغز استخونتم نفوذ میکنه و حالا واه واه و پیف پیف مهمونم شروع میشه که دیگه دوس داری زمین دهن وا کنه و بری توش، البته اگه ته اونم فاضلاب نصیبت نشه! معذرت میخوام اگه خاطرات بد و ناگوار بعضیاتون رو به یادتون آووردم، ولی قیافه ی اون لحظه تون که وقتی مهمون سانتالتون دماغشو گرفته و چشاشو ریز کرده و حالت تهوع بهش دست داده، دیدنیه.... الان دوس دارم ایموجیه ی خنده بذارم ولی کیبوردم نداره! خب بگذریم حالا گذشته، تمومش شده رفته الان اگر باز هم این اتفاق افتاد چیکار کنیم و یا شاید بعضی هاتون حتی الان هم با این بو دارید دست و پنجه نرم میکنید، نگران نباشید یه سری ترفند و راهکار داره از بین بردن این بوی بی ادب و بی شخصیت، که ما در طول این مقاله بهتون میگیم، پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا این ترفندهای کارامد رو یاد بگیرید، اگر هم خواستید ماسک بزنید و بقیه ی مقاله رو بخونید.

چاه1458

از بین بردن بوی بد فاضلاب با سرکه و جوش شیرین

ترکیب جوش شیرین و سرکه میتونه تحول بزرگی تویه سینک ظرفشویی، روشویی، توالت و… که بوی بد فاضلاب رو بهمون هدیه میکنند، ایجاد کنه. فقط کافیه که یه مقدار سرکه ی صنعتی تقطیر شده رو با یکم جوش شیرین ترکیب کنید و محلول به دست اومده رو داخل چاه دسشویی و یا لوله فاضلاب بریزید و چند ساعت منتظر بمونید و تویه این مدت آب رو باز نکنید، بعد از این مدت زمان آب داغ فراوون بریزید داخل لوه و چاه و در صورت لزوم این روش رو چند بار تکرار کنید.

چاه

استفاده از مخمر نان برای رفع بوی بد فاضلاب

مخمر نون رو خیلی راحت از سوپرمارکت تهیه کنید و بعد یه کاسه آب جوش رو با یه بسته از این مخمرها قاطی کنید و خوب هم بزنید، بعد این مایع رو داخل هر لوله ای که بو میده بریزید و یه شبانه روز صبر کنید تا کثیفی ها و چربی های چسبیده به لوله خوب تمیز بشه و بعد از این مدت لوله رو با آب گرم فت و فراوون بشورید تا خوب تمیز بشه.

چاه2

استفاده از جوش شیرین، آبلیمو و نمک برای رفع بوی فاضلاب

برای به کار گیری این ترکیب در ابتدای کار نمک و جوش شیرین رو باهم قاطی میکنید و داخل لوله میریزید و نیم ساعت صبر میکنید بعد روی اون آب میریزید و حالا آب لیمو رو داخل لوله بریزید تا بو رو از بین ببره، این روش بسیار خوب و قطعی هست، حتما امتحانش کنید.

چاه147

استفاده از نوشابه، سرکه سفید و جوش شیرین

برای استفاده از این ترفند در ابتدا یه بطری نوشابه رو داخل لوله بریزید، بعد یه فنجون جوش شیرین به اون اضافه کنید و یه لیوانم سرکه سفید رو داخل لوله خالی کنید، نیم الی یه ساعت صبر کنید و بعدش یه کتری آب جوش رو داخل لوله تخلیه کنید، این روش تویه از بین بردن بوی فاضلاب خیلی خفن و موثره، امتحانش کنید.

چاه458

برای یادگیری و پیاده کردن فوت و فن های بیشتر برای خانه داری صفحه ی ترفند های خانه داری ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها