|

مانتو برای افراد قد بلند

معرفی انواع مانتو برای افراد قد بلند؛ اصلی ترین بخش استایلتو متناسب با قدت انتخاب کن

مانتو برای قد بلند ها

مانتو یکی از مهم ترین لباس ها برای خانم ها است که تاثیر زیادی در زیبایی، جذابیت و ظاهر آن ها دارد، پس با ترفندهای پوشیدن آن آشنا شوید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مانتو یکی از مهم ترین لباس‌ ها برای دختران جوان و خانم‌ ها است که بخش بسیار مهمی از استایل روزمره آنها را تشکیل می دهد در نتیجه بهتر است برای انتخاب مانتو به فرم اندام و رنگ پوست و ویژگی های ظاهری تان توجه کنید. زیا ممکن است گاهی مانتویی بسیار زیبا به نظر برسد ولی مناسب قد و یا استایل بدنی شما نباشد؛ حتما برای همه شما ها پیش آمده که مانتویی را پسند کردید و بعد از خریداری چند باری بیشتر آن را نپوشیده اید چون به نظرتان به شما نمی آمده است. در نتیجه همیشه هنگام خرید جدا از جذابیت و زیبای مانتو به اینکه به شما می آید و یا مناسب ویژگی های بدنی شما هم است یا خیر دقت کنید.

خانم هایی که دارای قد کوتاه و یا بلند هستند هرکدام باید قوانین و ترفندهایی را برای انتخاب و پوشیدن مانتو بدانند. اگر دارای قد بلند و لاغر اندام هستید، با ما همراه باشید تا در ادامه این مقاله شما را در انتخاب مانتو به طور کامل راهنمایی کنیم.

مانتو-مجلسی-برای-قدبلندها

طرح مانتو برای خانم های قد بلند

خانم های قد بلند بهتر است برای انتخاب مانتوی خود اصولی را رعایت نمایند تا قد آن ها بیشتر از حد بلند به نظر نرسد. برای مثال این نوع خانم ها از پوشیدن مانتوهای دارای طرح های عمودی که آنها را کشیده تر نشان می دهد پرهیز کنند زیرا نیازی به کشیده دیده شدن ندارند آنها برای شیک پوشی فقط کافی است از یک مانتوی کتی ساده و یا پترن دار درشت استفاده کنند. به گفته شایانیوز  بهترین انتخاب برای خانم های قد بلند مانتوهای بلند و دارای استایل نه خیلی آزاد و یا نه خیلی تنگ هستند.

مانتو-طرح دار

ترفندهای انتخاب مانتو برای خانم های قد بلند، مثل مدل ها لباس بپوشید

  • زیاد به فکر ست پوسیدن نباشید؛ خانم هایی که قد بلندی دارند نباید مانتو و شلوار هم رنگ بپوشند زیرا این نوع پوشش از جذابیت آنها می کاهد.
  • از پوشیدن مانتوی خیلی کوتاه پرهیز کنید، این نوع مانتوها بالاتنه شما را کوتاه و پاهای شما را بلندتر نشان می دهند.
  • پیشنهاد می شود خانم های قد بلند مانتوهایی را انتخاب کنند که توجه را از روی قد دور کند و به نشان دادن برجستگی و انحناهای  بدن تاکید بیشتری داشته باشد. برای مثال مانتوهای کمردار که در قسمت کمر جمع می شوند انتخاب درستی هستند.
  • اگر به سراغ رنگ‌های متنوع و ترکیب آن‌ ها بروید قدتان مناسب‌ تر دیده می‌ شود، همانطور که در قسمت بالا گفته شد از مانتوهای دارای پترن و یا شلوارهای چهارخانه فاق بلند استفاده کنید تا ظاهری زیبا تر داشته باشید.

مانتو-بلند

اکسسوری های مناسب برای افراد قد بلند؛ شیک به نظر بیا

خب حالا که با ترفندهای انتخاب مانتوی مناسب آشنا شده اید بد نیست که درباره شیک تر به نظر آمدن و استفاده از اکسسوری های مناسب خودتان اطلاعاتی داشته باشید.

افراد قد بلند معمولا دست و انگشت‌ های بلندی هم دارند به همین علت انتخاب انگشتر های پهن به همراه نگین‌ های درشت برای انگشت‌ های آنها مناسب است و در صورت استفاده از دستبند هم پیشنهاد می شود از دستبندهای تک و بزرگ استفاده شود تا دستبندهای ریز و شلوغ زیرا این دستبندها زیبایی منحصربفردی به ظاهر شما می بخشند. در انتخاب کیف هم باید بگوییم که کیف‌هایی که بزرگ هستند بهترین انتخاب برای شما می‌ باشند زیرا این نوع کیف ها بخشی از استایل شما را تشکیل می دهند و تمرکز استایل شما را از روی قد منحرف می کنند.

اکسسوری-همراه-مانتو

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها