|

میخوای رازهای پولسازی از اینستاگرام رو بدونی؟ با اینی که میگم میتونی استخر پووول بزنی!

شاید این روزها فکر کنین که کسب درامد از اینستاگرام با شرایط فعلی کار محالی باشه و دیگه آینده ای نداره این اپلیکیشضن ولی سخت در اشتباهید!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- توی سال های اخیر به قدری آدم توی اینستاگرام که دیدیم که از طریق بستری که این اپلیکیشن فراهم کرده تونستن به درامدهای بالا و قابل قبولی برسن که حد نداره؛ مثلا کسب و کارهای آنلاین خیلی رونق گرفتن و این برای افرادی که امکان داشتن یک فروشگاه رو تویه دنیای واقعی نداشتن به معنای خوشبختی بود، کسایی که انواع زبان ها رو بلد بودن ولی علاقه ای نداشتن که برای موسسات کار  کنن و میخواستن که تدریس خصوصی داشته باشن از طریق پیجشون تونستن خودشون رو معرفی کنن و شاگرد و دانشجو جذب کنن، هنرمندهایی که کارهای دست ساز  و ایده های نو توی هر زمینه ای داشتن، تونستن اون ها رو عرضه کنن و با خرید و استقبال فراوان افراد روبه رو بشن، کسانی که به آموزش دادن هنرهای مختلف مثل موسیقی، دوبلوری، خیاطی و آرایشگری علاقمند بودن، تونستند که با انتشار کلیپ هایی از خودشون به افراد زیادی این آموزش ها رو ارائه کنن و در قبالش هزینه دریافت کنن و منبع درامد داشته باشن.

پس میشه گفت که اینستاگرام یه برنامه و ابزار خیلی مهم هست که از طریق اون هم میشه درامد زایی کرد، هم میشه آموزش داد و هم میشه که آموزش دید! یعنی شما میتونید صفر تا صد کسب و کار خودتون رو از طریق اینستا گرام راه اندازی کنید، یعنی اول از طریق اون آموزش ببینید، بعد از طریق فروش محصول و یا آموزش دادن و تبادل اطلاعاتی که یاد گرفتید، درامدزایی کنید! البته که در حال حاضر خیلی ها میگن که فضای اینستاگرام اشتباع شده و هر کسی که تا الان میخواسته به جایی برسه باید میرسیده و بعد از این سخته که از این طریق به اهداف شغلی دست پیدا کرد که باید بگیم سخت در اشتباهید! اینستاگرام در حدی پرقدرت ظاهر شد و پرقدرت هم داره به راهش ادامه میده که شاید باورتون نشه اما راجبه اون کتاب هم نوشتن! بله در خصوص این که چه جوری از طریق این اپلیکیشن به درامد برسیم، کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام به قلم  جِرِمی مک‌گیلورِی به تحریر دراومده که در این مقاله قصد داریم یه سری توضیحات در خصوص این کتاب ارزشمند بهتون ارائه کنیم که در صورت علاقمندی و اطلاعات بیشتر میتونید تهیه اش کنید و لذت ببرید، پس با ما همراه باشید.

پول 88

کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام

این کتاب در سال 2017 منتشر شد و اصلی ترین هدف اون آموزش بازاریابی اینترنتی و کسب درامد از طریق فضای مجازی به خصوص اینستاگرام هستش، که خواننده این کتاب در نهایت میتونه موفق به آموختن راه های جذب فالوور و افزایش اون، همچنین رسوندن پیجش به بازدید هدفمند و بالا بشه که در این صورت میتونه از ظرفیت کامل این برنامه برای فروش صد در صدی محصولاتش و یا ارائه ی انواع خدمات مثل آموزش استفاده کنه.

نویسنده ی کتاب معتقد هست که به جهت کاربری راحت این برنامه افراد زیادی در اون عضو هستن که این موضوع اون رو تبدیل به یه اجتماع کرده که شما می تونید در بستر اون به اهداف مالیتون دست پیدا کنید، این موضوع در رابطه با ایران هم صدق میکنه، چون حتی الان هم با وجود محدودیت هایی که در رابطه با استفاده از این برنامه داخل ایران وجود داره، هنوز هم افراد زیادی در حال استفاده از این برنامه هستن و به قولی از این برنامه کوچ نکردن، چرا که برنامه ی جایگزینی با کیفیت و طراحی مشابه اینستاگرام وجود نداره، نویسنده در این کتاب مدعی هست که جامع ترین و کاربردی ترین مطالب رو در خصوص فروش آنلاین و بازاریابی محتوایی ارائه میکنه و شما با خوندن اون پشیمون نخواهید شد.

پول

سرفصل های کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام

برخی از محتوای سرفصل های این کتاب به شرح زیر هست:

  • یادگیری الگوریتم اینستاگرام زیرا اگر قواعد بازی را در محیط اینستاگرام ندانید، نمی توانید بازی کنید.
  • باید برای پیج خود نام اینستاگرامی بی نقصی را انتخاب کنید که این کتاب در نه گام برای این نامگذاری به شما کمک خواهد کرد.
  • در این کتاب شما نحوه ی ساخت بیو و پروفایل مناسب را که مشتریان بسیاری جذب کند را می آموزید.
  • یاد گرفتن کپشن نویس جذاب که به نوعی خریدار را در عمل انجام شده قرار داده و موجب اقدام او شود.
  • حتی یک فالوور هم ارزشمند است بنابراین خواهید آموخت که همان یک نفر را تبدیل به مشتری کنید و... .

پول22

چرا باید کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام را بخوانیم؟

کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام از جمله کتاب هایی هست که مطالب و توضیحات اون به روز و گام به گام با عصر دیجیتال و آنلاین امروزی است. همه ی راهکارهایی که داخل این کتاب ارائه شده، توسط نوسینده و همکاران اون تست و پیاده سازی شده و بنابراین میشه به راحتی به مطالب اون اعتماد و استناد کرد. زبان این کتاب بسیار سلیس و روان هست که برای همه ی افراد قایل فهم و درک هست و تمام افراد چه در حوزه های بزرگ و چه در حوزه های کوچیک میتونن با خوندن اون و استفاده از راهکارهای موجود در اون در مدت زمان کوتاهی به سود بالا و قابل توجهی در زمینه ی کسب وکار خودشون برسون.

پول2

اگر دوست داری زندگیت و قشنگ تر کنی به صفحه کتابخونه ما سر بزن تا با کتاب های خوب دنیات و بسازی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها