|

آرایش مو یلدایی

شب یلدا را به سبک خودتان تجربه کنید؛ آموزش چندتا مدل مو جذاب برای شب چله

مدل مو یلدا

اگر زمانی جذاب‌ ترین بخش شب یلدا، چیدن سفره یلدا و خوردن انار، هندوانه و آجیل بود، اکنون برای میکاپ و مدل موی شب یلدا هم باید آماده باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر زمانی جذاب‌ ترین بخش شب یلدا، چیدن سفره یلدا و خوردن انار، هندوانه و آجیل بود، اکنون برای میکاپ و مدل موی شب یلدا هم باید آماده باشید. با نزدیک شدن به طولانی ترین شب سال باید بگوییم که اگر به فکر استایل و انتخاب لباس های خود بوده اید ولی برای میکاپ و آرایش خود هنوز ایده ای ندارید نیمی از راه را هنوز نرفته اید. زیرا هر چقدر هم که استایل و لباس های خوب و گران قیمتی به تن کنید ولی آرایش مو و صورت مناسبی نداشته باشید نتیجه مطلوب و مورد دلخواه خود را از ظاهر خود نخواهید گرفت. شب یلدا یکی از رسوم کهن ما ایرانی ها است که به دلیل گرامی داشت طولانی ترین شب سال برگزار می گردد . این شب بشارت دهنده آخرین‌ شب پاییزی و فرا رسیدن فصل‌ زمستان خواهد بود در نتیجه بهتر است مدل مو یلدا و اکسسوری هایی که برای این شب انتخاب می کنید متناسب با تِم و مناسبت این مهمانی باشد.

شب‌ نشینی شب یلدا در کنار خانواده، دوستان و همکاران، در فراموش‌ نشدنی‌ترین جشن سرخ و سبز سال، برای همه‌ ما لحظات خاطره‌ انگیزی به همراه دارد که دلمان می‌ خواهد آن‌ ها را در قاب دوربین‌ ها ثبت و ماندگار کنیم. برای داشتن ظاهری زیبا در قاب خاطره ها فقط کافی است با چندتا از ترفندهای ساده آرایش مو برای این شب آشنا شوید.

مدل مو یلدا

مدل مو یلدا

موهای خود را دم اسبی ببندید؛ یلدا را زیبا و راحت بگذرانید

فرقی نمی‌ کند که موهایی صاف یا فرفری داشته باشید،‌ یا به مراسمی خاص یا معمولی می‌ روید. در هر صورت یک مدل مو دم اسبی برای شما وجود دارد که م ی‌توانید آن را بر روی موهای خود اجرا نمایید. امروزه،‌ مدل موهای دم اسبی مخصوصا برای مراسم و مهمانی هایی مانند شب یلدا بالاتر بسته ‌می شوند و اکسسوری‌ های مو به طور کامل به نمایش گذاشته می‌ شوند. برای تغییر مدل مو دم اسبی راه‌ های زیادی وجود دارد، برای مثال شما می‌توانید با یک پاپیون بزرگ،‌ مروارید های ظریف، یا حتی یک کش موی اسکرانچی به مدل موی خود تنوع دهید.

مدل مو یلدا

مدل مو یلدا

موهای خود را باز بگذارید و از اکسسوری های یلدایی استفاده کنید

یکی از زیبا ترین حالت های آرایش مو برای خانم های مو بلند این است که موهای خود را باز بگذارند و از اکسسوری های مو برای ایجاد جذابیت استفاده کنندو اگر موهای فرفری دارید بهتر است از موس و حالت دهند های مو استفاده کنید تا پایان شب ظاهری مرتب و زیبا داشته باشید و اگر هم موهای صافی دارید بهتر است با سشوار قسمت پایین آن ها را کمی حالت بدهید. اگر جزو افرادی هستید که از ریختن موهایتان روی صورت خود کلافه می شوید می توانید از سنجاق های کوچک و همرنگ موهای خود برای جمع کردن موهای جلویی خود استفاده کنید.

مدل مو یلدا

مدل مو یلدا

موهایتان را شینیون کنید و کلاه بگذارید!

کلمه شینیون به معنی گیس پشت سر است. در آرایشگاه ها بستن موها را از پشت سر و آرایش مو را  با مدل ها و سبک های خاص شنیون می گویند. شینیون انواع گوناگون و متنوعی دارد و بسیاری از بانوان برای اینکه در مهمانی و مجالس ظاهری شیک و جذاب داشته باشند یکی از مدل های شینیون را برای موهای خود انتخاب می کنند. اگر در شب یلدا به مهمانی ای بزرگ و رسمی دعوت شده اید بهترین گزینه برای شما یک شینیون ساده در پایین سر است زیرا در این حالت می توانید از اکسسوری و یا کلاه های فانتزی متناسب با تِم شب یلدا در قسمت بالایی سر خود استفاده کنید تا جذابیت استایل و ظاهر خود را چندین برابر کنید.

مدل مو یلدا

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها