|

چه جوری لایه لایه لباس بپوشیم

آشنایی با اصول لایه لایه پوشیدن؛ استایل شلوغ پلوغ ولی مرتب و جذاب داشته باشید

لایه لایه پوشیدن

لایه لایه پوشیدن لباس ها معمولا در فصول سرد سال رخ می دهد و برای روزهایی که در طول روز هوا گرم و نزدیک به شب، هوا سرد مناسب است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- امروزه پوشیدن لباس ها به صورت لایه لایه به یکی از سبک های رایج در دنیای مد و فشن تبدیل شده است ولی جالب است که بدانید این امر از دیرباز برای گرم نگه داشتن بدن توسط افراد شکل گرفته است و یا در فصل هایی مانند پاییز که دمای صبح و شب بسیار متفاوت است برای داشتن دمای متعادل بدن بسیار کاربرد داشتند. در این حالت شما می توانید به راحتی قسمتی از پوشش خود را در صورت گرم بودن هوا کم و در صورت سرد بدن هوا زیاد کنید. با این حال از مهم ترین نکات برای لایه لایه پوشیدن لباس این است که رنگ و سبک لباس ها با یکدیگر هماهنگ باشند تا ظاهری شیک برایتان به ارمغان آورند در غیر این صورت ظاهری شلخته خواهید داشت.

امروزه ما شاهد این سبک در لباس های تابستانی هم هستیم زیرا اگر اصول و قواعد لایه لایه پوشیدن رعایت شود ظاهری منحصربفرد و زیبا را برای شما فراهم خواهند کرد. معمولا افرادی که به استایل های کژوال علاقه دارند یکی از طرفداران این سبک هستند؛ در ادامه این مقاله با اصول و ترفندهای این سبک زیبا بیشتر آشنا خواهید شد.

لایه-لایه-پوشیدن

رعایت ترتیب لایه ها؛ مرتب و آراسته به نظر بیایید

یکی از ترفندهای زیبا سازی این سبک این ست که همیشه مرتب به نظر بیایید و این امر هم با رعایت ترتیب لایه های لباس مقدر است. برای توضیح بیشتر باید بگوییم که در این سبک از لایه های نازک تر و کوتاه تر برای زیر و از لایه های حجیم و بلندتر برای رو استفاده کنید؛ هرگز فراموش نکنید که در غیر اینصورت ظاهری نامرتب پیدا خواهید کرد پس این اصول را همیشه در انتخاب و پوشیدن لباس های خود مد نظر داشته باشید.

لایه-لایه-پوشیدن

ترکیب رنگی لایه ها و ایجاد جذابیت

در پوشیدن چند لایه لباس روی هم، حتما به رنگ لباس‌ ها دقت کنید و سعی کنید لباس‌ هایی با ترکیب رنگی مشابه و از یک طیف رنگی انتخاب کنید. هارمونی رنگ ها در این سبک از پوشش یکی از معیارهای مهم در آن است؛ برای مثال اگر از رنگ کرم استفاده می کنید از طیف های مختلف کرم و یا قهوه ای برای آیتم های دیگر استفاده کنید و هرگز در فکر رنگارنگ پوشیدن در این سبک نباشید زیرا ممکن است ظاهرتان شبیه به یک کودک شود که لباس های پدر و مادرش را با هم پوشیده است.

لایه-لایه-پوشیدن

جایگاه طرح در سبک لایه لایه پوشیدن

در این سبک از پوشش از لباس‌ های ساده و بدون هیچگونه طرح استفاده کنید. اما برخی الگوها واقعا می‌توانند ظاهری زیبا و جذاب را برای شما بوجود آورند. دقت کنید که اگر می خواهید از لباس های طرح دار در این سبک استفاده کنید سعی کنید آنها را در لایه های بالایی و رویی تن کنید زیرا اگر در لایه های اولیه بپوشید علاوه بر نامرتب نشان دادن شما را درشت تر از آنچه هستید نشان می دهند.

لایه-لایه-پوشیدن

کت های آستر دار را فراموش نکنید

یکی از آیتم‌ هایی که سلبریتی‌ ها برای لایه‌ لایه لباس پوشیدن از آن زیاد استفاده می‌ کنند، کت آستردار است. شما می توانید برای لایه رویی و ایجاد جذابیت بیشتر در استایلتان از کت های آستردار و رسمی استفاده کنید. این کت ها معمولا یقه های بلندی دارند و این یقه ها برای شما ظاهری شیک، مرتب و رسمی را به ارمغان می آورند.

لایه-لایه-پوشیدن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها