|

انواع مانتو عقد محضری

میدونی برای مهم ترین روز زندگیت چه مانتویی بپوشی؟ معرفی شیک ترین استایل های عقد محضری

انواع مانتو عقد محضری

وقتی که سور و سات عروسی به راه می افتد، اولین چیزی که به ذهن عروس خانم می رسد این است که در مراسم عقد محضری چه نوع مانتو یا لباسی بپوشم؟

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز-مراسم عقد هر انسانی یکی از مهم ترین مراسم ها در تمام طول عمر او خواهد بود زیرا او با این تصمیم بزرگترین تغییر را در زندگی ایجاد خواهد و معمولا یکی از دغدغه ها برای همه خانم ها این است که در این روز مهم چه لباسی بپوشم؟ خبر خوب اینکه تنوع مدل لباس عقد آن قدر بالا است که هیچ محدودیتی برای انتخاب وجود ندارد و خبر بد اینکه گاهی اوقات این تنوع بالا در لباس عقد عروس سبب سردرگمی می شود. یکی از نکاتی که برای روز عقد در محضر باید در نظر بگیرید این است که این مراسم حالتی رسمی دارد و شما مجاز به پوشیدن پیراهن های مجلسی و باز در آن نیستید؛ این نوع پیراهن ها را برای مهمانی آخر شب و در در کنار خانواده خود نگه دارید، عقد محضری یک مرحله رسمی و اداری یک امر مهم در زندگی شما است در نتیجه باید رسمی و همزمان شیک لباس بپوشید.

بهترین گزینه برای عقد محضری، مانتو عقد محضری است که یکی از رسمی ترین و در عین حال شیک ترین نوع های لباس مناسب برای این مراسم هستند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع آنها بیشتر آشنا شوید.

مانتو عقد محضری

مانتو عقد محضری

مانتو متفاوت و خاص بپوشید؛ در مهم ترین روز زندگی خود بدرخشید

یکی از مدل های مانتو زنانه که بسیار پرطرفدار است و در طراحی آن بسیار دقت و ظرافت به خرج داده می شود مانتو عقد محضری است. این نوع مانتوها ترکیبی از پیراهن عروس و مانتو هستند که در عین حال رسمی و بسیار زیبا می باشند. شما با انتخاب یک مدل از این مانتوها می توانید در این روز و مراسم مهم در بین همگان بدرخشید. جالب است که بدانید در بین این نوع از مانتوها اصلا نمی توانید دو مانتو یک شکل با یک طراحی پیدا کنید زیرا این مانتوها معمولا بصورت مزونی و سفارشی تهیه می شوند و از مانتوهای دیگر گران قیمت تر هستند.

مانتو عقد محضری

مانتو عقد محضری

مانتو رنگی بپوشید؛ کی گفته عروس باید حتما سفید بپوشید؟

یکی از تصوراتی که در بین فرهنگ و مردم کشور ما جا افتاده است این است که عروس حتما باید لباس سفید به تن کنید در حالی که اصلا اینطور نیست و ما در کشورهای دیگر حتی شاهد لباس عروس های رنگی هستیم. در نتیجه شما می توانید با خیال راحت برای مراسم عقد محضری خود از مانتوهای مخصوص این مراسم با رنگ های پاستیلی و شاد استفاده کنید. اگر قصد انتخاب چنین استایلی را برای مهم ترین روز زندگی خود دارید باید دقت کنید که اکسسوری ها و دسته گل انتخابی در استایل شما باید با رنگ انتخابی همخوانی داشته باشند در غیر از این صورت شما استایل خود را خراب کرده اید.

مانتو عقد محضری

مانتو عقد محضری

مانتو کتی و کوتاه؛ عروس خانم شیک و کلاسیک

مانتوهای کتی یکی از محبوب ترین نوع های مانتو در بین خانم ها هستند و جالب است که بدانید همانطور که این مانتوها در روزای عادی باعث زیبا و شیک دیده شدن شما می شوند در مهم ترین روز زندگی شما هم همچنین عمل خواهند کرد. مانتوهای کتی ای که مخصوص مراسم عقد طراحی می شوند معمولا پر زرق و برق و کار شده هستند و می توان گفت فقط برای استفاده در این مراسم مناسب هستند. شما برای تبدیل شدن به یک عروس فوق العاده زیبا با این نوع مانتو فقط کافی است از یک شلوار سفید بلند و دمپا  یا راسته استفاده کنید و بگذارید دمپای شلوارتا روی کفش هایتان بیافتد.

مانتو عقد محضری

مانتو عقد محضری

اکسسوری فراموش نشود؛ در محضر متفاوت و خاص ظاهر شوید

همیشه گفته ام که یکی از آیتم هایی که تاثیر بسیار زیادی را روی زیبایی و جذابیت استایل شما دارد اکسسوری مناسب است. در استایل عقد محضری هم نیز همینطور است شما می توانید با استفاده از این نوع اکسسوری ها  جذابیت مانتو و ظاهر خود را چندین برابر کنید و در اینروز مهم در ذهن ها ماندگار شوید. یکی از اکسسوری های مناسب کلاه و یا اکسسوری های حجاب به جای شال و یا روسری است، شما می توانید از کلاه های تور دارد به سبک وینتیج استفاده کنید و با این کار بین خود و مهمان ها تمایز ایجاد کنید و یا موهای خود را با تور و گل آرایش کنید طوری که با لباس و سبک استایل شما بیاید.

مانتو عقد محضری

مانتو عقد محضری

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها