|

اصول شیک پوشی

ترفندای ساده که مثل ماااهت میکنه؛ نکات ریزه میزه برای مانتو، شلوار و اکسسوری

علاوه بر پول خیلی چیزای دیگه مثل داشتن اعتماد به نفس، لبخند زدن، پوشیدن مانتوهای متناسب با اندام و ... توی خوشتیپ شدن تاثیر دارن.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- معمولا وقتی کسی رو نشناسیم در نگاه اول جذب ظاهرش میشیم دقیقا به همین خاطرِ که آدم های خوشتیپ زودتر توسط دیگران جذب میشن پس تیپ و ظاهر نقش مهمی روی تاثیری که رو دیگران میزاریم داره لذا باید بهش اهمیت بدیم. تا حالا با خودتون فکر کردید که چجوری خوشتیپ باشید؟ یه چیز خیلی مهم که باید بهش توجه کنید اینِ که خوشتیپ بودن فراتر از پوشیدن لباس های گرونِ؛ پس صرفا با پوشیدن لباسای گرون نمیتونید توقع خوشتیپ بودن داشته باشید.

علاوه بر پول خیلی چیزای دیگه مثل داشتن اعتماد به نفس، لبخند زدن، پوشیدن لباس های متناسب با اندام، مرتب بودن موها و ... توی خوشتیپ شدن تاثیر دارن توی این مطلب میخوایم کلی نکته ریز راجع به خوشتیپ شدن بهتون یاد بدیم اینجا قراره در مورد ترفندهایی که بهتون کمک میکنن تا استایلی شیک و تر و تمیز داشته باشید صحبت کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

استفاده از رنگ های جیغ در کنار رنگ های خنثی

استفاده رنگ های خنثی مثل مشکی، سفید، طوسی و خاکستری نسبت به رنگ های دیگه راحت ترِ چرا که این رنگ ها به هر رنگ پوستی می یاد ثانیا ست کردن باهاشون راحت ترِ چون تقریبا همه رنگ ها وقتی کنار رنگ های خنثی قرار بگیرن هارمونی جذابی رو ایجاد میکنن. علاوه بر این رنگ های خنثی بری هر فضا و موقعتی مناسب هستند. اما یه مشکل وجود داره اونم اینِ که رنگ‌های خنثی به خودی خود ممکنِ کنار یکدیگر استایل خسته کننده‌ای را به وجود بیاورن، برای جلوگیری از یکنواختی و حالت خسته کننده استایل میتونید از رنگ‌های جیغ برای ست کردن استفاده کنید. برای این کار لازمِ که لباسای رنگ خنثی رو با کفش یا کیف جیغ ترکیب کنید.

مانتو

عکس از صفحه ivaz_plus

نچرال و طبیعی آرایش کنید

در کنار همه کارهایی که برای خوشتیپ شدن انجام میدید نباید از قدرت انکارناپذیر میکاپ اصولی غافل شید چرا که حسابی توی خوشگل شدنتون تاثیر داره. اما لطفا در زمینه آرایش زیاده روی نکنید متناسب با فضا و موقعیت آرایش کنید. خیلی از خانم ها در این زمینه دچار مشکل میشن چرا که تفاوت بین موقعیت ها رو در نظر نمی گیرن و همیشه یِجور آرایش میکنن و فرقی بین میکاپ مهمونی، دانشگاه یا محل کار نمیزارن. حالا از این که بگذریم کلا میکاپ ساده بهتره چرا که اولا باعث جلب توجه نمیشه ثانیا هیچ وقت از مد نمی افته. پس آرایش غلیظ اکیدا ممنوووع.

b1

از نقش کفشاتون غافل نشید

توجه به کفش ها یکی از اصول خوشتیپی است بنابراین همیشه کفشی شیک و زیبا انتخاب کنید. ضمن اینکه هیچ وقت نباید از تمیز کردن کفش هاتون غافل شید زیرا کفش های شیک ولی کثیف نتیجه ای عکس در خوشتیپی شما دارن. یه نکته خیلی مهم دیگه در مورد کفش اینِ که کفش انتخابی باید با سایر آیتم های استایلتون تناسب داشته باشه. به عنوان مثال کتونی با شلوار بوت کات پارچه ای هیچ تناسبی نداره پس به این نکته هم توجه داشته باشید.

کفش

متناسب با فرم بدنتون لباس بپوشید

با داشتن هر اندامی میتونید به گونه ای لباس بپوشید که استایلتون زیباتر بشه به عنوان مثال در صورتی که قد بلند هستید میتونید از لباس هایی استفاده کنید که قدتونُ کوتاهتر نشون بده و یا اگر چاق هستید از لباس های رنگ تیره استفاده کنید تا لاغرتر به نظر برسید.

مانتو

رنگی رنگی نباشید

پوشش خانم هایی ایرانی در بیرون از منزل شامل مانتو، شلوار، کیف، کفش، شال یا روسری است. موقع انتخاب آیتم ها باید به رنگ ها هم توجه کنید یعنی آیتم ها رو طوری انتخاب کنید تا استایلتون در نهایت شامل 3 رنگ بشه. به عنوان مثال اگه مانتوتون کرمِ میتونید اون با شلوار جین آبی ست کنید. در مورد کیف، کفش و شال یا روسری هم میتونید سراغ رنگ های قهوه ای یا مشکی برید. اگه آیتم های استایلتون طوری انتخاب بشن که از سه تا رنگ بیشتر باشن تیپتون به سمت شلختگی میره.

مانتو

عکس از صفحه dezhvaar , shahrzad.styles

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها