|

آشنایی با انواع مانتو مجلسی

شیک ترین استایل های مجلسی؛ اگه هنوز مانتو ژاکارد نخریدی یعنی مانتو مجلسی خوبی نداری!

مانتو مجلسی ژاکارد

مانتو ژاکارد ترندترین مانتوی چند سال اخیر بوده و جالب است بدانید محبوب ترین مانتو مجلسی بهاره و پاییزه، مانتو ژاکارد مشکی است.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- مانتوها انواع مختلفی دارند و یکی از محبوب ترین مدل های آن ها نوع های مجلسی و رسمی است که معمولا برای مهمانی و یا شرکت در مراسم های رسمی استفاده می شود. مانتوهای مجلسی خود دنیای وسیع و زیبایی دارند ولی برای انتخاب یک مانتو مجلسی مناسب ابتدا به فرم اندام و ویژگی های ظاهری خود و بعد به مکانی که قرار است آن را استفاده کنید دقت کنید. یکی از شیک ترین و گران قیمت ترین مانتوهای مجلسی که ظاهری اشرافی دارد مانتو ژاکارد است این مانتو زیبا صرفا برای استفاده در مهمانی ها تولید می شود. ژاکارد نوعی پارچه بوده که دارای طرح های برجسته در بافت خود است، این پارچه از ابتدا به صورت طرح دار بافته می شود و همچنین از کیفیت بالایی نیز برخوردار است.

مانتو مشکی مجلسی، یکی از کاربردی ترین مانتو ها در مجالس می باشد؛ شما می توانید با خرید یک مانتو مشکی و زیبا، خیال خود را برای داشتن پوششی جذاب در مهمانی ها راحت کنید ولی برای داشتن ظاهری خیره کننده در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

مانتو مجلسی ژاکارد

مانتو مجلسی ژاکارد

مانتو ژاکارد کوتاه؛ شیک و نیمه رسمی

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم پارچه ژاکارد پارچه ای گران قیمت است و صرفا برای تهیه مانتوهای مجلسی و رسمی استفاده می شود. ولی اگر خیلی اهل مانتوهای مجلسی و شلوغ نیستید ولی در عین حال می خواهید استایلی رسمی و شیک داشته باشید یه شما پیشنهاد می کنیم از مانتوهای زاکارد کوتاه و یا کتی استفاده کنید. این مانتوها معمولا دارای استایل های ساده تر و نیمه رسمی هستند و برای افرادی که ساده پوش هستند گزینه مناسبی محسوب می شوند.

مانتو مجلسی ژاکارد

مانتو مجلسی ژاکارد

مانتو ژاکارد بلند؛ استایلی مجلسی و لوکس

مانتوهای مجلسی به خودی خود معمولا از هر نوع پارچه و یا طرحی به صورت بلند دوخته می شوند، ولی جالب است بدانید مانتوهای ژاکارد به خاطر کیفیت و قیمت بالای پارچه غالبا کوتاه تر دوخته می شوند. ولی اگر می خواهید در مجلس یا مهمانی ای بدرخشید به گفته شایانیوز بهتر است از مانتوهای مجلسی بلندی که از پارچه ژاکارد تهیه شده اند استفاده کنید؛ شاید کمی هزینه بیشتری بپردازید ولی زیبایی و جلوه ای که این نوع مانتو به استایل نهایی می بخشد حتما ارزش پرداخت این هزینه را خواهد داشت. 

مانتو مجلسی ژاکارد

مانتو مجلسی ژاکارد

مانتو ژاکارد رنگی؛ شاد و رنگی رنگی به مهمانی بروید

یکی از مانتوهای مجلسی که در چند سال اخیر بسیار ترند شده و برای استفاده در مهمانی ها گزینه بسیار ناسبی است, مانتو مجلسی ژاکارد است. پارچه های ژاکارد دنیای متنوع و بسیار شادی دارند و شما می توانید با توجه به استایل و بقیه آیتم هایی که برای مهمانی در نظر گرفته اید رنگ و طرح مانتوی خود را در انتخاب نمایید. نکته ای که در اینجا باید به آن دقت کنید این است که به خاطر طرح دار و رنگی بودن مانتو آیتم های دیگر و یا اکسسوری های استایل خود را ساده انتخاب کنید تا ظاهر شیک تری داشته باشید.

مانتو مجلسی ژاکارد

مانتو مجلسی ژاکارد

مانتو ژاکارد مشکی؛ استایلی فوق العاده و چشمگیر

مانتوهای ژاکارد مشکی دارای رسمیت بیشتری به نوع رنگی خود هستند، شما نوع رنگی این مانتوها را برای عید دیدنی و یا مهمانی های دوستانه هم می توانید استفاده کنید ولی نوع مشکی این مانتو فقط مناسب مجالس رسمی است. مانتو مشکی ژاکارد معمولا دارای قد بلندی است و باید به همراه کفش های پاشنه بلند پوشیده شود. برای جذابیت بخشیدن به این نوع استایل رسمی پیشنهاد می کنیم از روسری های طرح دار با رنگ های شاد، کیف و کفش های ست رنگی و یا اکسسوری های شاین و براق استفاده کنید.

مانتو مجلسی ژاکارد

مانتو مجلسی ژاکارد

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    زیبا جذاب و آراسته

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی