|

دکور سرویس بهداشتی

با این ایده ها یه دیزاین توپِ کف بر بزن واسه سرویس بهداشتی؛ خونه باید اینجوری خوشگل بشه

Bathroom Decorating Ideas

اگر می خوای طراحی و چیدمان خونه زندگیت شیک و درجه یک باشه باید رو دیزاین و طراحی تک به تک فضا ها کلی فکر کنی حتا سرویس بهداشتی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- وقتی که به تغییر دکوراسیون و یا طراحی خونه فکر می کنید شاید سرویس بهداشتی و چیدمان اون آخرین مرحله ای باشه که بهش فکر می کنید اما برای داشتن یک خونه لوکس و زیبا حتا اگر خیلی کوچیک و نقلی هم باشه باید به ریز ریز جزئیات توجه کرد و از هیچ قسمتی از خونه غافل نشد حتا سرویس بهداشتی؛ از طرفی باید این نکته رو در نظر داشته باشید که ممکنه سرویس بهداشتی خیلی توی چشم نباشه اما مکانی است که تمامی مهمان های شما ازش استفاده می کنند به این ترتیب باز هم تاکید می کنیم که برای داشتن یک خونه بی نقص چیدمان این محل هم بسیار مهم و حائز اهمیته.

به احتمال بسیار زیاد دو تا سوال در ذهنتون شکل گرفته یک اینکه مگه برای سرویس بهداشتی چه طراحی خاص و ویژه ای میشه در نظر گرفت و دو این که اگر فضای سرویس خیلی کم باشه باید چی کار کرد. خب باید بهتون بگیم که جواب هر دو این پرسش ها میشه خلاقیت، بله با کمی خلاقیت می تونید سرویس بهداشتی خونه خودتون رو دقیقا مدل خونه های ژورنالی تزئین کنید. در ادامه ما یک سری از جالب ترین ایده ها رو با شما به اشتراک می گذاریم که نه هزینه خیلی بالایی برای شما می تراشن و نه خیلی عجیب غریبن که مناسب سبک کلی چیدمان خونه های ایرانی نباشه.

دیزاین سرویس بهداشتی

1.برای دکور زیبا تر از گل و گیاه استفاده کنید

به گزارش شایانیوز، شاید در ابتدا کمی عجیب به نظر برسه اما استفاده از گل و گیاه می تونه در زیبا تر شدن و شیک تر شدن هر فضایی تاثیر داشته باشه حتا سرویس بهداشتی. اگر فضای سرویس شما کوچیکه و چندان بزرگ نیست سعی کنید که از یک یا نهایتا دو گلدان بیشتر استفاده نکنید که خیلی باعث شلوغ شدن فضا نشند.

دیزاین سرویس بهداشتی

2.برای دکور زیبا تر از یک رنگ اکسانت استفاده کنید

استفاده از رنگ های خنثی برای فضاهای کوچیک خیلی انتخاب مناسبی است به خاطر این که با درخشش و سادگی ای که دارند باعث بزرگ تر دیده شدن فضا میشند، جدای از این خیلی از افراد هستند که فکر می کنند سرویس بهداشتی و حمام باید رنگ تمام آیتم هاش سفید باشه تا تمیزی و پاکیش بیشتر دیده بشه، در هر صورت شما اگر می خواید که از رنگ های خنثی و ملایم برای دکور کردن سرویستون استفاده کنید برای تکمیل کردن و زیباتر شدنش بهتره که از یک رنگ اکسانت استفاده کنید و ترجیحا بهتره که رنگ های درخشان رو در نظر داشته باشید.

دیزاین سرویس بهداشتی

3.برای دکور زیبا تر از شلف استفاده کنید

 شلف ها می تونند جلوه خاصی به فضای سرویس شما بدند پس کمی جسارت به خرج بدید و از دو یا سه تا شلف زیبا در سرویستون استفاده کنید. می تونید روی اون ها لوازم مورد نیازتون رو در کنار یک سری از آیتم های تزئینی مثل شمع و خوشبو کننده بگذارید، این طوری هم فضای بیشتری در اختیار خواهید داشت و هم از لحاظ جذابیت بصری فضاتون پیشرفت خواهد کرد.

دیزاین سرویس بهداشتی

4.برای دکور زیبا تر از تفکیک کننده فضا استفاده کنید

اگر طراحی خونه شما به گونه ایست که سرویس بهداشتی و حمام در یک فضا قرار دارند سعی کندی که حتما و حتما از تفکیک کننده فضا استفاده کنید از پرده گرفته تا پارتیشن های شیشه ای. در نظر داشته باشید که عدم استفاده از تفکیک کننده باعث میشه که به محض استفاده از دوش فضای سرویس به کلی خیس بشه و این طوری نه تنها استفاده کردن از اون دشوار میشه به علاوه اینکه همیشه حسی شبیه به نامرتب بودن رو ایفا می کنه.

دیزاین سرویس بهداشتی

به نظر شما کاربران شایانیوز با چه ایده های دیگه ای میشه سرویس بهداشتی رو زیبا تر دکور کرد؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی