|

خونه لوکس و ژورنالی

با تابلو های رنگی پنگی و زیبا خونَت رو از بی روحی در بیار؛ هنری طور یه دکور شیک بزن

اگر میخوای که خونت از زیبایی و شیکی هیچی کم نداشته باش یکی دو تا تابلو ناب و هنری بزن به دیوارهای خونت تا تاثیرش رو ببینی اما حساب شده هااا.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای خانوم ها و آقایون خوش سلیقه ای که خونه رو محلی برای آرامش و تمدید اعصاب و روانشون میدونند داشتن یک خونه شیک و آرامش بخش خیلی مهمه، برای این دسته از افراد فضای خونه باید به نحوی چیدمان بشه که باعث ایجاد حس رضایت و آرامش بشه تا به این صورت تاثیرات مثبتی رو بر اعضای خونه بگذاره، به این ترتیب یک چیدمان خوب و اصولی برای اون ها اهمیت بالایی داره از دکور آشپزخونه گرفته تا دکور زیر پله

یکی از جذاب ترین آیتم هایی که می‌تونه خونه شما رو زیبا و شیک و البته با توجه به سلیقه و علاقه شما شخصی سازی کنه تابلوهای نقاشی هستند. تابلو ها هم از لحاظ بصری فوق العاده زیبا و تاثیر گذارند و هم از اونجایی که ما اصولاً تابلو های رو انتخاب میکنیم که طرحشون برامون جذاب و گیراست نگاه کردن گاه و بی گاه بهشون در طول روز میتونه از لحاظ روانی باعث آرامش خاطر ما بشه؛ پس یعنی استفاده از تابلو نقاشی در طراحی خونه یک تیر و دو نشان است. 

دکور خونه با تابلو

حالا چیزی که باید بهش توجه داشته باشید اینه که اگر میخواید این گزینه جذاب در بهتر شدن دکوراسیون خونتون نقش داشته باشه باید مثل هر چیز دیگه ای به اصول چیدمان اون دقت کنید، اصولی که تعدادیش رو در ادامه با شما به اشتراک میگذاریم. 

دکور خونه با تابلو

۱.داینینگ روم رو با تابلو لوکس تر کن

استفاده از تابلو نقاشی بر روی دیوار داینینگ روم باعث میشه تا سالن غذاخوری شما لوکس و ژورنالی دیده بشه، تنها نکته ای که باید در نظر داشته باشید اینه که برای داینینگ روم بهتره که از تابلو های افقی بر روی دیواره های با طول زیاد استفاده کنید، و اگر دیوار شما عرض کمی داره بهتره برید سراغ تابلو های عمودی. 

طراحی خونه با تابلو

۲.اتاق نشین رو با تابلو زیبا تر کن 

به گزارش شایانیوز، اگر در اتاق نشیمن خودتون دیواری دارید که جلوی اون دو تا صندلی تک نفره قرار گرفته، اون دیوار می‌تونه گزینه بسیار خوبی برای نصب تابلو باشه. اگر در قسمتی از اتاق نشیمنتون گوشه دنج دارید هم نصب یک تابلو می‌تونه اون رو دنج تر کنه.

طراحی خونه با تابلو

یک گزینه دیگه برای دکور کردن اتاق نشیمن با تابلو اینه که بالای کاناپه و مبل های بزرگ تابلویی نصب کنی که از لحاظ طرح و رنگ با باقی لوازم همخونی داشته باشه، توجه کنید که تابلویی که آنقدر مرکز خونه نصب می‌کنی نباید طرحش جوری باشه که بعد مدت کوتاهی باعث بشه ازش زده بشید. 

طراحی خونه با تابلو

۴.راهروت رو با یه تابلو شیک از بی‌حالی در بیار

راهرو ها اصولاً از اونجایی که در معرض دید قرار ندارند خیلی از افراد به چیدمان و نحوه دکور کردنشون بی توجهی می کنند یا حتا میتونیم بگیم که خیلی ها به طراحی یا دکور کردن راهرو اهمیتی نمی‌دهند اما یک خونه شیک با چیدمانی اصولی باید ریز و جزئش مورد توجه قرار بگیره پس ازش بی تفاوت عبور نکنید. اگر دیواری عرض کم در راهروتون دارید از یک تابلو عمودی استفاده کنید و اگر هم نه بر روی دیوار اصلی از تعدادی تابلو های افقی سایز متوسط استفاده کنید و کمی رنگ و لعاب به راهرو خونتون اضافه کنید. 

طراحی خونه با تابلو

به نظر شما کاربران شایانیوز چه مکان های دیگه ای برای قرار گیری تابلو مناسب هستند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید. 

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی