|

ترفند های آرایشی که باید بلد باشی

فوت و فن آرایشی که بلد باشی از هر چی آرایشگر بی نیازی؛ قشنگی که فقط به رُژ و سایه نیست

آرایش کردن هم مثل هر هنر دیگه ای یک سری فوت و فن و ترفند داره که اگر بلد باشیشون می تونی مثل یه حرفه ای خودت رو آرایش کنی و بدرخشی.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- برای خانوم ها آرایش کردن اصولا یک فعالیت لذت بخش به حساب میاد که هم از روند کار لذت می برند و هم از نتیجه کار. درسته که خیلی ها فکر می کنند آرایش کردن یک راهی برای جلب توجه خانم هاست اما واقعیت اینه که بیشتر خانوم ها برای دل خودشونه که آرایش کردن رو دوست دارند چون از انجام دادن این فعالیت و نتیجه ای که بر روی چهرشون میگذاره لذت می برند، برای همین هم برای هر خانومی مهمه که همیشه آرایشی خوب و درست درمون داشته باشه که زیباییش رو چند برابر کنه.

داشتن یک میکاپ حرفه ای و بدون ایراد چندان کار سختی نیست فقط نیاز به کمی تمرین و رعایت نکات ابتدایی داره مثل این که به ترتیب آرایش کنید یا بدونید که از محصولاتی مثل کانتور و کانسیلر به چه صورت باید استفاده کنید؛ البته که باید اعتراف کرد که در کنار همه این موارد یک سری قلق و لمِ کاری هم وجود داره که معمولا افراد معمولی ازشون اطلاع ندارن و برای همین هم هست که وقتی میرید آرایشگاه نتیجه کار اصلا یه چیز دیگه میشه.

فوت و فن آرایشی که باید بلد باشی

حالا اگر براتون سواله که این فوت های کوزه گری چی هستند و چه طور باید اون ها رو در آرایشتون پیاده کنید به خواندن این متن ادامه بدید که ما براتون چند تا از کاربردی ترین و البته تاثیر گذار ترینش رو جمع آوری کردیم.

1.از مداد ابرو تیره استفاده نکن تا آرایشت زیبا تر بشه

استفاده از مداد تیره برای ابرو، یک اشتباه بزرگه به خاطر این که تیره کردن ابرو و تاج اون باعث میشه که چهره شما خشن و حتا سن بالا تر از اون چه که هست دیده بشه. به طور کلی باید در استفاده از مداد ابرو خیلی محتاط باشید، چون تیره کردن ابروها و کادر دار کردن اون ها هر دو می تونند باعث بشند که چهره شما سن بالا دیده بشه.

2.واسه آرایش تکمیل خط چشم و دریاب

خط چشم کشیدن باعث میشه که چهره شما زمین تا آسمون تغییر کنه اما باید این مسئله رو در نظر داشته باشید که از چه سبک خط چشمی معمولا استفاده می کنید. اون چه که مهمه اینه که اگر شما پلک های افتاده یا پف داری دارید از خط چشم های پهن و خیلی کشیده استفاده نکنید چون که کل پلک شما رو می پوشونند و پلکتون کلا تیره و یک رنگ دیده میشه.

به گزارش شایانیوز، یک نکته دیگه در رابطه با خط چشم اینه که اگر فاصله چشم هاتون بهم نزدیکه سعی کنید خط چشم رو تا گوشه داخلی چشم هاتون ادامه ندید و فقط قسمت انتهایی چشم هاتون رو خط چشم بکشید تا این فاصله کمتر نشه.

فوت و فن آرایشی که باید بلد باشی

3.رُژ گونه خودِ خودِ فوت کوزه گری آرایشه

رُژ گونه یکی از اون آیتم های مهم و تاثیر گذاریه که چندان به چشم نمیاد اما در نتیجه کلی به طرز باور نکردنی ای تاثیر گذاره حالا چیزی که مهمه شما بهش توجه داشته باشید اینه که رُژ گونه های تیره اجتناب کنید چون که باعث میشند صورت شما خشن و سن بالا به نظر برسه؛ بهتره که در عوض از رُژ گونه های صورتی و هلویی استفاده کنید تا چهره شما رو شاداب و با نشاط کنند.

4.پنکک بزن اما همین جوری الکی آرایش نکن

مطمئنا بار ها و بار ها شنیدید که میگن اگر می خواید آرایشتون ماندگاری بیشتری داشته باشه از پنکک استفاده کنید، خب این خودش یکی از همون قلق هاییه که می تونه خیلی به کار بیاد اما چیزی که خیلی ها بهتون نمیگن اینه که نباید پنکک رو برای پوست دور چشمتون استفاده کنید چون باعث میشه که دور چشم هاتون خشک بشه و چین و چروک ها بیشتر دیده بشه و به این ترتیب چهره شما مسن تر از چیزی که هست به نظر میرسه.

فوت و فن آرایشی که باید بلد باشی

5.رُژ لب نقطه پایانی هر آرایش

لب ها می تونند در هر آرایشی به نقطه عطف اون بدل بشند به هین دلیل هم باید خیلی حواستون باشه که از چه رُژ لبی استفاده می کنید؛ اما یه موضوعی که خیلی ها ازش غفلت می کنند اینه که هر رُژی نیازمنده خط لب است و شما نباید اون رو فراموش کنید، به علاوه این که باید در نظر داشته باشید هر خط لبی باید یک درجه از رُژ مورد نظر تیره تر باشه.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها