|

چرا استفاده از تونر مهم است؟

تونر چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟ دیگه هیچ سوالی باقی نمیمونه همه چی رو گفتم

تا به حال فکر کرده اید که چرا استفاده از تونر تا به این اندازه پیشنهاد می شود و آیا اصلا تونر ها برای پوست شما مناسب هستند یا خیر؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزها برای همه خانوم ها و آقایانی که به دنبال حفظ سلامت و زیبایی پوست خود هستند اهمیت برخورداری از روتین مراقبتی پوستی کاملا روشن شده است و دیگه کمتر کسی پیدا میشه که ندونه چرا باید از یک روتین مراقبتی پیروی کنه و این موضوع تا چه اندازه می تونه برای داشتن پوستی زیبا و سلامت تاثیر گذار باشه اما با این حال همچنان ممکنه خیلی از شما دقیقا ندونید محصولاتی که در روتین خود استفاده می کندی چه مزایایی برای شما دارند و چگونه مثمر ثمر واقع می شوند، به عبارتی دیگر صرفا از آن ها استفاده می کنید چون این طور به شما گفته اند و حالا هم شما به استفاده از آن ها عادت کرده اید.

از جمله محصولاتی که در روتین های پوستی زیاد به آن اشاره می شود تونر است، بدون شک در داروخانه ها و مراکز مراقبت پوستی نیز تا به حال بار ها بروشور ها و تابلو های تبلیغاتی آن ها را دیده اید اما حالا ما می خوایم برای شما این مسئله رو کاملا روشن کنیم که تونر دقیقا چیست و چرا باید استفاده شود، به علاوه این که استفاده از آن برای چه افرادی واجب می باشد.

پوست

تونر چیست و چه کاری برای پوست ما انجام می دهد؟

تونر مثل یک سلاح مخفی برای مراقبت از پوست عمل می کند. این محصول به شکل مایعی است که مبتنی بر آب می باشد و با برخورداری از ترکیبات موادی مانند اکالیپتوس، نعناع و آلوئه ورا باعث تسکین پوست می شود. اغلب شما می توانید به راحتی محصولی را تهیه کنید که با پوست شما سازگاری کامل دارد به هر حال وظیفه تونر این است که به آرامی و بدون از بین بردن رطوبت طبیعی پوست باعث شادابی و طراوت آن شود؛ به این معنا که تونر حتا پوست های حساس را هم تحریک نمی کند و یا باعث خشکی بیش از حد پوست شما نمی شود. از طرف دیگر یکی از دلایلی که شما را به استفاده از این محصول ترغیب می کند این است که پوست شما را آماده می کند تا محصولات درمانی و مراقبتی دیگری که استفاده می کنید بهتر جذب پوست شوند و به این ترتیب عملکرد بهتری هم خواهند است.

تونر چه مزایایی برای پوست دارد و بهترین زمان استفاده از آن کی است؟

تونر ها آخرین آثار کثیفی و آلودگی های گیر کرده در منافذ پوست را پس از شستن صورت از بین می برد به همین ترتیب هم، زمانی که استفاده از تونر به روتین مراقبتی شما اضافه می شود و به طور مرتب از آن استفاده می کنید می تواند تاثیر چشمگیری در بسته شدن و بهتر شدن ظاهر منافذ باز پوستی شما داشته باشد. همچنین تونر ها سطح PH پوست شما را ارزیابی می کنند و با از بین بردن لکه ها پوست شما را صاف و یک دست می کنند و باعث بهبود رنگ و درخشش آن می شوند؛ تنظیم شدن PH پوست از بروز جوش و آکنه تازه نیز جلوگیری می کند.

پوست زیبا

به گزارش شایانیوز، در رابطه با زمان استفاده از تونر نیز باید بگوییم که بهتر است مقداری پنبه را به تونر آغشته کنید و هر روز صبح بعد از شستن صورت و هر شب قبل از رفتن به رختخواب، آن را به آرامی بر پوست خود بکشید. برای داشتن یک روتین خوب پوستی در مرحله اول شستن پوست، مرحله دوم استفاده از تونر، مرحله سوم مرطوب کننده و مرحله چهارم محصولات درمانی می باشد. استفاده از تونر در دومین مرحله پوست شما را برای جذب مرطوب کننده و محصولات مراقبتی آماده می کند.

چه کسانی باید از تونر استفاده کنند؟

همه افراد باید تونر را در روتین مراقبتی خود بگنجانند اما آن دسته از افرادی که پوست چرب دارد، یا مستعد جوش و آکنه هستند و یا همیشه متناوبا آرایش دارند استفاده از تونر برایشان ضروری است چرا که منافذ پوستی آن ها را به خوبی تمیز می کند. فراموش نکنید که وقتی صحبت از پوستی درخشان و سالم به میان می آید تونر یک مرحله کلیدی در روتین مراقبتی شما می باشد پس در استفاده از آن تنبلی نکنید.

آیا شما کاربران شایانیوز تا به حال از تونر استفاده کرده اید؟ تجربیات و پیشنهادات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

برای زندگی ای بهتر، صفحه زندگی سالم ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها