|

فواید ماساژ پوستی چیست؟

با ماساژ صورت جوری به پوستت برس که درخشش و زیباییش چشم و بزنه؛ تو ده دقیقه معجزه کن

اگرچه بار ها در رابطه با فواید ماساژ صورت شنیده اید اما اگر بدانید که چرا و چطور می تواند در زیبایی و سلامتتان تاثیر گذار باشد شکه می شوید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در بحث روتین و مراقبت پوستی بدون شک همه شما بارها و بارها در رابطه با ماساژ صورت شنیده اید اما شاید تا به حال در رابطه با این که این عمل دقیقا چگونه می تواند سلامت و زیبایی پوست شما را تقویت کند نشنیده باشید. خب به طور خلاصه باید بگیم که ماساژ صورت باعث میشه که شما ظاهری شاداب تر، جوان تر و بدون چروک داشته باشید اما در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که همین ماساژ های چند دقیقه ای چگونه می تواند زیبایی شما را تقویت کند.

ماساژ دادن صورت چه فوایدی دارد؟

1.ماساژ صورت ضد پیری و ضد چروک

همان طور که قبل تر هم اشاره کردیم یکی از مهم ترین مزایای ماساژ دادن صوتر این است که می تواند به شما ظاهری بدون چروک هدیه دهد، به این ترتیب که ماساژ دادن به مرور می تواند باعث ضخیم تر شدن عضلات شود و به این ترتیب چین و چروک و افتادگی پوست را کاهش می دهد.

فواید ماساژ پوستی چیست؟

2.ماشاژ صورت کاهش دهنده درد های سینوسی

به گزارش شایانیوز، بسیاری از افراد دچار درد های سینوسی هستند که می توان برای کاهش آن ها از ماساژ صورت کمک گرفت. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که اگر درد های شما ناشی از التهاب و یا عفونت باشد احتمالا ماساژ دادن تاثیری نخواهد داشت.

3.ماساژ صورت بهبود دهنده آکنه

در ادامه بیشتر در ارتباط با ماساژ صورت و بهبود جریان گردش خون صحبت می کنیم اما این نکته را باید با شما به اشتراک بگذاریم که همین افزایش جریان خون می تواند باعث کاهش آکنه و حتا جای آن شود. به این ترتیب پوستی صاف و درخشان تر خواهید داشت که با احساس طراوت و شادابی همراه می باشد.

فواید ماساژ پوستی چیست؟

4.ماساژ صورت کاهش دهنده استرس

مطمئنا بسیاری از شما در آخر شب بعد از پایان یک روز بلند کاری احساس خستگی و استرس زیاد خواهید کرد، یک ماساژ صورت چند دقیقه ای می تواند به طرز دور از انتظاری باعث کاهش احساس تنش و اضطراب شما شود و در نتیجه خواب بهتری را خواهید داشت و همین امر هم باعث می شود که پوست شما روز بعد شاداب تر شود.

5.ماساژ صورت بهبود دهنده جای زخم

همان طور که قبل تر هم اشاره کردیم ماساژ صورت می تواند باعث افزایش جریان خون شود که به این ترتیب تاثیرات مثبتی بر پوست شما خواهد گذاشت حالا یکی از این تاثیرات بسیار قابل توجه این است که با ماساژ بافت اسکار ها و جای زخم ها، بافت اطراف آن ها شل می شود و به این ترتیب برجستگی ها نیز صاف می شوند. به علاوه جالب است بدانید که به کاهش و تسکین علائمی نظیر درد، خارش و حساسیت نیز کمک خواهد کرد.

فواید ماساژ پوستی چیست؟

6.ماساژ صورت بهبود جذب محصولات مراقبتی

بسیاری از خانوم ها و آقایان برای حفظ سلامت و زیبایی پوست خود از محصولات مراقبتی پوست استفاده می کنند که عمل بسیار خو.بی است، اما نکته ای که غالبا نمی دانند این است که ماساژ دادن صورت باعث می شود تا این محصولات بیشتر و بهتر جذب پوست شوند و به این ترتیب تاثیر بهتری نیز بر روی پوست شما خواهند گذاشت.

برای زندگی ای بهتر، صفحه زندگی سالم ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی