|

چرا باید از آبرسان استفاده کنیم؟

اهمیت استفاده از آبرسان؛ بدون آبرسان پوست جوون و شاداب رو ببوس بذار کنار

یکی از مواردی که در هر روتین پوستی جا داره و نباید از قلم بیوفته استفاده از آبرسان است اما چرا انقدر مهم هستن؟ این سوال رو ما بهش جواب میدیم

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همون طور که می دونید بهترین و مطمئن ترین راه برای رسیدن به پوستی شاداب، جوان و درخشان اینه که از یک روتین مراقبتی پوستی استفاده کنیم که بتونه نیاز های پوستمون رو تامین کنه و به این ترتیب از آسیب دیدن اون جلوگیری کنه. اما حالا نکته ای که در رابطه با روتین های مراقبتی وجود داره اینه که بعضی از آیتم ها و گزینه های اون اهمیت بیشتری نسبت به باقی موارد دارند مثل استفاده از کرم ضد آفتاب.

کرم های ضد آفتاب بخش بسیار اعظمی از یک روتین پوستی رو تشکیل میدند. در واقع میشه گفت که مهم ترین عامل پیری پوست قرار گیری در معرض نور خورشید است به همین خاطر هم استفاده از کرم های ضد آفتاب در تمامی فصول اهمیت بالایی داره و شدیدا توصیه میشه. و اما آیتم کلیدی دیگری که در یک روتین مراقبتی باید حتما جای بگیره و بهش توجه بشه آبرسان ها هستند.

هر خانوم و یا آقایی که به دنبال راهی برای حفظ سلامت و درخشش پوست صورتشه باید بی برو برگرد استفاده از کرم های آبرسان رو در روتین مراقبتی خودش قرار بده صرف نظر از این که چند سال سن دارد، چه نوع پوستی دارد و یا این که شرایط آب و هوایی چگونه است. در هر حال استفاده از محصولات آبرسان باعث میشه که پوست شما دهیدراته نشه و فراموش نکنید که پوست خشک با پوستی که دهیدراته شده زمین تا آسمون فرق می کنه.

پوست درخشان

اگر از آبرسان استفاده نکنیم چه اتفاقی برای پوست رخ می دهد؟

در قدم اول باید به شما بگیم که در صورت عدم استفاده از محصولات آبرسانی و دهیدراته شدن، خاصیت ترمیم کنندگی پوست شما ضعیف میشه و به این ترتیب جای جوش، لک و حتا زخم هم دیر تر ترمیم میشه و حتا ممکنه برای همیشه جای اون ها باقی بمونه. از طرف دیگر دهیدراته شدن پوست به معنای اینه که پوست شما به مرور  خاصیت ارتجاعیش رو از دست میده و به این ترتیب خیلی زود تر از چیزی که باید چروک میشه.

به گزارش شایانیوز، یک نکته دیگه ای که باید بهش اشاره کنیم اینه که اگر پوست آبرسانی نشود به احتمال بسیار قوی دچار دهیدراتگی می شود و ظاهری کدر پیدا می کنه که شادابی و جوانیش رو از دست داده بنابراین اگر به دنبال راهی برای دست یافتن به پوستی شاداب و درخشان هستید استفاده از آبرسان رو فراموش نکنید.

شما می تونید از انواع کرم ها، سرم ها و حتا ماسک های آبرسان استفاده کنید فراموش نکنید که آبرسان ها یکی از بهترین محصولات مراقبتی برای مرطوب نگه داشتن پوست هستند که به این ترتیب روند پیری و آسیب دیدگی پوست رو به تعویق می اندازند.

پوست خوب

به شما پیشنهاد می کنیم که برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دهیدراته شدن پوست اینجا کلیک کنید تا هر اطلاعاتی که لازمه در رابطه باهاش بدونید کسب کنید از علت تا درمان.

آیا شما کاربران شایانیوز تا به حال از محصولات آبرسان استفاده کرده اید؟ تجربیات و پیشنهادات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

برای زندگی ای بهتر، صفحه زندگی سالم ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها