|

اصول شیک پوشی

آیتمایی که خوشتیپا دارن؛ با این مانتو و اکسسوری ها بانوی میدان شیک پوشی باش

خوشتیپی یه پکیجِ یعنی باید به مجموعه آیتم ها در کنار هم توجه کنید در غیر این صورت نمیتونید ادعای خوشتیپ بودن داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- اگه مطالب صفحه سبک زندگی ما رو دنبال کرده باشید میدونید که مفصل در مورد این موضوع که خوشتیپی یه پکیج صحبت کردیم و گفتیم که واسه داشتن یه استایل شیک باید به مجموعه آیتم ها در کنار هم توجه کنید و صرفا با خرید یه مانتوی لوکس نمیتونید انتظار خوشتیپ بودن داشته باشید. پس اگه کمد یه خانومی پر از مانتوهای جور واجور بود اما فقط دو تا شلوار داشت مطمئن باشید که ایشون هیچ وقت نمیتونه خوشتیپ باشه چون به بقیه آیتم ها توجه نکرده.

ما توی این مطلب میخوایم بهتون بگیم که یه خانوم شیک و پیک باید توی کمدش چه لباسایی رو حتما داشته باشه پس تا اینا رو نخریدید لطفا سراغ چیز دیگه نرید.

تیشرت سفید

هر خانومی باید یه تیشرت سفید توی کمدش داشته باشه چرا که میشه اون با هر نوع شلواری از جین گرفته تا پارچه ای ست کنید. علاوه بر این میتونید زیر مانتوهای جلو بازتون هم بپوشید و نگران هماهنگ بودنش با رنگ مانتوتون هم نباشید چون سفید رنگ خنثی ایست که در کنار هر رنگی جذاب میشه.

X

کفش پاشنه بلند

اگه طرفدار استایل خانومانه هستید مطمئنا چند جفت کفش پاشنه بلند دارید. اما اگه اسپرت پوش هستید بازم باید یکی دو جفت کفش پاشنه بلند واسه مهمونی های رسمی داشته باشید. این تق تقی های جذاب قابلیت اینُ دارن که استایل شما رو از این رو به اون رو کنند پس ازشون غافل نشید.

N

مانتوی مشکی

داشتن مانتوی مشکی از واجبات کمد همه خانم ها است. چرا که به راحتی با رنگ ها، پترن ها و نقش های مختلف هماهنگ میشه و دردسر زیادی برای ست کردن نخواهید داشت. نکته مثبت دیگه این رنگ؛ اینِ که برعکس رنگ های روشن شما رو بیش از حد چاق یا لاغر نشون نمیده. علاوه بر این برای همه موقعیت ها هم مناسبِ.

TYT

شلوار جین

مهم نیست تو چه سالی زندگی می کنید، شلوار جین از اون آیتم هایی است که هیچ وقت از مد نیفتاده و نمی افته. این شلوارا هم واسه استایل رسمی کاربرد داره هم برای استایل اسپرت. پس یه آیتم کار راه اندازه که به راحتی میتونید باهاش استایل های جذاب برای خودتون بسازید.

un

کیف مشکی

اگه بخوایم در مورد اهمیت کیف بگیم همین قدر بدونید که هیچ استایلی بدون کیف مناسب کامل نمیشه پس نسبت به این آیتم بی توجه نباشید. مطمئنا همتون چنتا کیف توی کمدتون برای موقعیت های مختلف دارید اما خیلی مهم که حتما یه کیف مشکی داشته باشید. چون کیف مشکی به راحتی با هر لباسی ست میشه. علاوه بر این رنگ مشکی خاصیت لاکچری بودن به تیپتون میده و اگر کیف مشکی همراه با زرق و برق بیشتری مانند استفاده از زنجیر های طلایی و آویز های زیبا باشد استایل شما را بسیار مجلسی خواهد نمود.

W

اکسسوری های مناسب استایل

اکسسوری ها مکمل های استایل هستند که به دو نوع پوشیدنی و قابل حمل تقسیم میشن. اکسسوری های پوشیدنی مثل ساعت، جواهرات، دستمال سر، ساق دست و ... اکسسوری های قابل حمل هم مثل کیف، عینک، بادبزن و ... می باشند. این آیتم ها به تنهایی کاربرد ندارن اما نقش خیلی مهمی توی تکمیل شدن استایلتون دارن. فرض کنید یه تیپ مشکی برای خودتون انتخاب کردید اگه یه ساعت با بند چرمی قرمز و عینک آفتابی با فریم قرمز به استایلتون اضافه کنید چقدر جذاب تر میشید؟ گاهی اوقات یه زنجیر ساده، یه کمربند و ... تیپتون از این رو به اون رو میکنه. پس اکسسوری ها رو دست کم نگیرید.

s

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها