|

استایل مینا مختاری

گرون پوشیدن هم اصول داره دلبندم؛ ببین مینا زنِ بهرام رادان چه کَلی می خوابونه با تیپاش

اگر دوست داری شیک پوش و گرون پوش باشی یاز هم باید اصولش رو بدونی تا الکی اسکناس پوش نباشی بلکه لاکچری پوش باشی اونم از نوع خفنش بانو جان.

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- مینا مختاری یکی از معروف ترین بلاگر ها و طراحان لباس ایرانی است که البته این روز ها دیگه شهرتش به خاطر بلاگری و تیپ و استایل های سوپر لوکس و جذابش نیست بلکه به خاطر ازدواج شوکه کننده اش با آقای خوش تیپ و خوش قیافه سینمای ایران، بهرام رادان است، ناصرالدین شاه امروز که به خاطر سریال جیران بعد مدت ها اسمش خوب به سر زبون ها افتاد. حالا جدای از این مباحث چیزی که در رابطه با خانم مینا مختاری خیلی قابل توجه است اینه که ایشون از اونجایی که خودشون طراح لباس هستند همیشه هم تیپ و استایل های شیک و خاصی دارند که خیلی مورد توجه قرار می گیره.

استایل مینا مختاری

خیلی از افراد هستند که فکر می کنند هر خانم و آقایی که مثل این زوج گرون خرید کنند می تونند تیپ و استایل های شیکی داشته باشند که حسابی مرکز توجه قرار می گیره اما این یه اشتباه بزرگه چون درست استایل کرن خیلی مهم تر از گرون پوشیدنه شما باید بدونید چه آیتم هایی رو باید با هم ست کنید تا نهایتا ترکیب خوبی رو به شما بدند. حالا در ادامه نگاهی می اندازیم به استایل خانم مینا مختاری تا ببینیم چطور باید لوکس و کلاس بالا تیپ بزنیم، البته یه نمونه از استایل نامناسب ایشون رو هم به شما معرفی می کنیم تا بببینید همیشه کرو کرو پول خرج کردن به معنی این نیست تیپ شما محشر میشه.

1.مینا مختاری ترندی پوش

برای کسانی که لحظه به لحظه دنیای مد و فشن رو دنبال می کنند و قدم به قدم با اون پیش میرند رعایت و استفاده از آیتم های ترندی یکی از اصلی ترین موارد است چون باعث شما ظاهر شما فشن و به روز دیده بشه از طرف دیگه رعایت ترند ها به معنای اینه که شما برای پوششتون خرج زیادی می کنید.

خب همون طور که می بینید خانم مینا مختاری از مینی اسکارف و باندانا حسابی استقبال می کنه چون باعث میشند ظاهرش جسورانه تر به نظر برسه، از طرف دیگه در خیلی از مواقع هم می ره سراغ کت و شلوار های ست که مخصوصا با رنگ پاستلی خیلی این روز ها محبوب شدند.

استایل مینا مختاری

2.مینا مختاری مشکی پوش

مشکی یه رنگ نیست درواقع مشکی تمام رنگ هاست و شاید به همین دلیل هم هست که انقدر جذبه خاص و جذابی داره. همسر پر کار و معروف آقای بازیگر هم به وفور از این رنگ استفاده می کنه و ظاهرا عاشق تیپ های مشکی مخصوص ا از نوع مونوکرومش است، حالا اگر شما صفحه مد و فشن ما رو دنبال کرده باشید مطمئنا دیدید که ما بار ها گفتیم بعضی از رنگ ها باعث لوکس دیده شدن استایل شما میشند که مشکی هم یکی از اون هاست. الان هم به وضوح می تونید در استایل مینا خانم مختاری ببینید که چطور با آیتم های مشکی تیپ های لوکس میزنه.

استایل مینا مختاری

3.مینا مختاری حساب شده پوش

وقتی می گیم حساب شده پوش منظور اینه که عایت اصول و قانون قاعده های استایلینگ کردن اهمیت پیدا می کنه. اول از همه این که خانم مینا مختاری ابدا سراغ چالش های بزرگ و تیپ و استایل هایی که نیاز به جسارت خیلی بالایی دارند و یه جورایی میشه گفت بگیر نگیر دارند نمیره، و بیشتر سعی می کنه با آیتم های ترندی اون هم با حفظ چارچوب ظاهر خودش رو از سطح صرفا گرون پوشیدن ارتقا بده.

به گزارش شایانیوز، در پوشش خانم مختاری شما غالبا بیشتر از سه رنگ نمی بینید و یا اینکه رنگ چهارم یکی از رنگ های خنثی است که این هم یکی دیگه از اصول اولیه دنیای مد و فشن و استایلینگ کردن به حساب میاد که ایشون خیلی بهش پایبنده.

استایل مینا مختاری

4.مینا مختاری حواس جمع به اندامش

یکی از مهم ترین اصولی که برای داشتن تیپ و استایل شیک باید بهش توجه کرد اینه که لباس ها و اکسسوری ها رو چه از لحاظ رنگ و چه از لحاظ طرح و دوخت متناسب با رنگ پوست، مو و فرم اندامی انتخاب کرد. مینا مختاری هم به عنوان یک طراح حسابی حواسش به این موضوع هست و خوب میدونه که رو چه رنگ هایی تمرکز بیشتری داشته باشه و با چه آیتم هایی زیبایی اندام خودش رو چند برابر کنه.

استایل مینا مختاری

5.مینا مختاری و یک استایل نامتعارف

بلاخره نوبت میرسه به استایلی که گفتیم لزوما چون لوکس و گرونه قشنگ نیست. تو عکس زیر خانم مبنا مختاری رو میبینیم که با یه استایل سر تا پا گرون و لوکس توی یک کافه نشستند خب اولین چیزی که خیلی توجه رو به خودش جلب می کنه نا متعارف بودن ترکیب کت شلوار و مینی اسکارف با صندل هایی است. گردنبند بلند و شلوغ طلایی خانم، کت شلوار طلایی دوزی شده، اون هم از نوع زیادش، و مینی اسکارف توری که سر کردند همگی ظاهری تجملاتی و پر زرق و برق و کمی کلاسیک مانند دارند اما در عوض صندل های راحتی مشکی که کفه پهنی هم دارند ظاهری اسپرت کژوال دارند که با آیتم های ذکر شده همخونی نداره، همچنین ساعت هوشمندشون هم زیادی برای این سبک استایل مدرن به نظر میاد.

استایل مینا مختاری

به نظر شما کاربران شایانیوز، چه آیتم های دیگه ای در تیپ و استایل مینا مختاری قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها