|

اصول شیک پوشی

تابستون مانتو مجلسی دست و پا گیر نپوش که هلاکی؛ جاش با این ساده های خنک بِتیپ

مانتو

برای تابستون بهترین کار اینِ که مانتوهای مجلسی مثل ژاکارد، گیپور، حریر، کرپ، ساتن و ... بزارید کنار و به جاش مانتوهای نخی و سبک بپوشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تابستون با همه خوشگلی هایی که داره خیلیا به خاطر گرمای طاقت فرسا ازش فرار میکنن اما خب میشه با رعایتی نکاتی از این فصل با اینکه خیلی گرمِ حسابی لذت برد. فرض کنید قرار برید مهمونی حتما که نباید مانتوی ژاکارد یا گیپور بپوشید میشه با یه شومیز یا کت ساده هم حسابی خوشتیپ شد البته اگه اصول ست کردن بلد باشید.

کلا توی این فصل بهترین کار این که مانتوهای سنگین و مجلسی مثل ژاکارد، گیپور، حریر، کرپ، ساتن و ... بزارید کنار و به جاش مانتوهای نخی و سبک بپوشید. علاوه بر جنس باید توی انتخاب رنگ هم وسواس بیشتری به خرج بدید رنگ های تیره مثل مشکی، سرمه ای و قهوه ای چون گرمای بیشتری جذب میکنن و انعکاس کمتری دارن برای تابستون خیلی مناسب نیستند به جای این رنگ ها برید سراغ رنگ های روشن و کلا بزنید تو کار مانتوهای رنگی رنگی.

اگه شما هم از تابستون به خاطر گرمای جهنمیش بیزارید توی این مطلب با ما همراه باشید چون قراره یه سری مانتوی خنک و خوشگل مناسب مهمونی برای این فصل بهتون معرفی کنیم.

به جای مانتوی مجلسی پانچ بپوشید

پانچ مانتوهای جلو باز گشادی هستند که در جنس های مختلف در بازار موجود می باشند. پانچ ها برای تمام فصول سال مناسبن پانچ های حریر و نخی برای فصل های گرم سال و پانچ های بافتنی و ضخیم در زمستان قابل استفاده می باشند. اگه میخواین برای تابستون یه تیپ رسمی بزنید میتونید پانچُ با شلوار راسته و کفش پاشنه بلند ست کنید. البته پیشنهاد ما برای تابستون پانچ نخیه اما اگه میخواین خیلی خوشتیپ باشید پانچ حریر گزینه مناسب تری است.

پانچ

به جای مانتوی مجلسی اورال با کت بپوشید

خیلی از ماها با شنیدن اورال یاد سرهمی های دوران بچگیمون می افتیم اما چند سالیه که این لباسا پاشون به دنیای بزرگسالا هم باز شده و طرفداران خیلی زیادی پیدا کردن. اورال واسه تابستون یه انتخاب عالیه مخصوصا اگه یه کت هم بزنید تگش دیگه تیپتون معرکه میشه. این سرهمی ها تنوع خیلی زیادی دارن بنابراین چه قد بلند باشید چه قد کوتاه چه لاغر باشید چه چاق میتونید اورالِ متناسب با اندامتون پیدا کنید. اگه اندام پری دارید و نسبتا قد کوتاهید از طرح های تک رنگ استفاده کنید. اگه ران های بزرگی دارید سرهمی های آزاد یا دمپا گشاد بپوشید.

اورال

خوبیِ سرهمی‌ها در اینِ که ضمن زیبایی، راحت هم هستند. بنابراین با پوشیدنشون توی مهمونی ها خیلی راحتید. استفاده از کمربند برای ست کردن اورال ایده بسیار خوبی است. اینجوری در ناحیه کمر باریک تر به نظر می رسید. کمربندها، هم برای استایل‌ رسمی هم غیررسمی کاربرد دارن. بنا به نوع و مدل سرهمی می‌توانید به‌ سراغ کمربندی باریک یا پهن برید.

به جای مانتوی مجلسی وست و شومیز بپوشید

وست و شومیز جزء آیتم هایی هستند که امسال حسابی مد شدن شومیزُ که مطمئنا می شناسید اما اگه نمی دونید وست چیه باید بگیم که وست هم همون جلیقه خودمونِ که به صورت جلو باز دوخته میشه و با دکمه یا زیپ بسته میشه. وست لباسِ راحتیه که به سادگی میتونید اون با آیتم های مختلف ست کنید.

وست و شومیز

اگه میخواین با وست یه تیپ رسمی و شیک داشته باشید اونُ با  شلوار راسته، بوت کات یا شلوار بگی که خیلی گشاد نباشه ست کنید. برای تکمیل این ست یه جفت کفش پاشنه بلند هم بزنید تنگش اینجوری یه استایل جذاب و منحصر بفرد برای خودتون ساختید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها