|

اگه میخوای خوشگل و باکلاس آرایش کنی این ویدئوها رو ببین؛ هم آرایش جیغ داریم هم لایت و دخترونه

اگه اهل آرایش هستید باید روش صحیح و اصولی میکاپ یاد بگیرید چون اگه اصولی آرایش کردنُ بلد نباشید نتیجه عکس میگیرید.

لینک کوتاه کپی شد
1

همه ما خوشتیپ بودن و زیباتر شدنُ دوست داریم و دلمون میخواد همیشه به خصوص توی مهمونی ها در جذاب ترین حالت ممکن ظاهر شیم و حسابی تو چشم باشیم و اصطلاحا جذابیتمون زبانزد همه باشه. در واقع تمایل به زیبایی چیزیه که در ذات همه وجود داره پس برای رسیدن بهش لازمِ که برای خودمون وقت بزاریم و هزینه کنیم.

به گزارش «شایانیوز»، اگه میخوایم جذاب و زیبا باشیم باید به تغذییَمون اهمیت بدیم، به پوستمون برسیم، از ماسک و آبرسان برای تقویت موهامون استفاده کنیم لباسی بخریم که با اندام و رنگ پوستمون تناسب داشته باشه، به ناخن هامون رسیدگی کنیم و کارهایی از این قبیلُ انجام بدیم. 

در کنار همه کارهایی که باید برای زیباتر شدن انجام بدیم یه چیز دیگه هم هست که خیلی خیلی مهمِ و حسابی تو خوشگل شدنمون تاثیر داره اونم آرایش کردنِ که همه خانم ها چه اونایی که بلدَن و اصولی آرایش میکنن چه اونایی که خیلی بلد نیستن، دوسِش دارن و وقتی که آرایش میکنن حالشون حسابی خوب میشه. 

150159871_422029219053546_8503359897195311885_n

میکاپ شمشیر دو لبه است یعنی از یه طرف ممکن خیلی خوشگلتون کنه از یه طرف هم ممکن باعث زشت شدنتون بشه پس اگه اهل آرایش هستید باید روش صحیح و اصولی میکاپ یاد بگیرید چون قراره که آرایش بهتون کمک کنه تا جذاب تر بشید.

اگه بلد نیستید آرایش کنید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید چنتا ویدئوی ساده و کاربردی میکاپ براتون گردآوری کردیم. تو این ویدئوها قراره یه سری ترفندهای آرایشی رو یاد بگیرید؛ اگه میخواین برای مهمونی ها یه میکاپ شیک و اصولی داشته باشید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

قبل از اینکه بریم سراغ ویدئوها یه نکته خیلی مهمُ باید بهتون بگیم، اگه اهل میکاپ هستید باید برای لوازم آرایش هزینه کنید پس هر چیزی رو به پوستتون نزنید. اگه اوضاع احوال مالیتون خوبه میتونید سراغ برندهای خارجی برید در غیر این صورت دنبال برندهای ایرانی باکیفیت باشید پس به هیچ عنوان از محصولات آرایشی بهداشتی فیک استفاده نکنید.

ویدئو از صفحه elnazmakeup1

ویدئو از صفحه shaabnaam_beauty

ویدئو از صفحه elnazmakeup1​

ویدئو از صفحه elnazmakeup1​

ویدئو از صفحه atiehmadihi.skincare

ویدئو از صفحه elnazmakeup1

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها