|

اصول شیک پوشی

میخوای خوش استایل تر شی با هر مانتو این شلواری که میگمُ بپوش؛ کلی ست جذاب واسه خوشگلا

مانتو

شلوار یکی از مهم ترین آیتم هاس که خیلی توی تیپتون تاثیر میزاره پس مهمِ که بدونید با هر مانتو چه شلواری بپوشید تا حسابی جذاب شید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- داشتن یه استایل شیک و جذاب دغدغه خیلیاس به خاطر همین هم کلی واسَش خرج میکنن. حالا یه عده ای این وسط هستن که برای خوشتیپ شدن فقط به یه چیز گیر میدن مثلا یه عالمه مانتو یا کلی کیف میخرن اما آخه عزیز جان شیک پوشی که فقط با یه آیتم به وجود نمی یاد؛ خوشتیپی یه پکیجِ یعنی مجموعه ای از آیتم ها که شامل مانتو، شلوار، کیف، کفش، شال یا روسری است باید کنار هم قرار بگیرن تا شما خوشتیپ و جذاب شید پس اگه جزء افرادی هستید که فقط به یه آیتم گیر میدید لطفا توقع خوش پوش شدن نداشته باشید.

شلوار یکی از مهم ترین آیتم هاس که خیلی توی تیپتون تاثیر میزاره پس مهمِ که بدونید با هر مانتو چه شلواری بپوشید تا حسابی جذاب شید توی این مطلب قراره راجع به این موضوع صحبت کنیم البته بیشتر شلوارهایی رو معرفی میکنیم که به درد تابستون بخورن.

مانتوی کتی + شلوار بگ

مانتوهای کتی جزء مانتوهای شیک و جذابِ که هم به درد استایل رسمی میخوره هم به درد استایل اسپرت. این روزا هم که این مانتوها حسابی مد شدن پس حتی اگه اهل پوشیدنش نیستید یه دونه ازش بخرید مطمئنا باشید که یه جایی به کارتون می یاد چون ست کردن باهاش هم خیلی راحتِ. اگه میخواین با مانتوی کتی یه استایل شیک برای خودتون بسازید که از گرمای تابستون هم نجاتتون بده از شلوار بگی غافل نشید. با این شلوارای سرتاسر گشاد هم میتونید تیپ رسمی بزنید هم تیپ اسپرت.

IMG_20220305_175500

اگه میخواین با مانتوی کتی و شلوار بگ یه استایل رسمی بزنید شلوارهایی رو انتخاب کنید که خیلی گشاد نباشن. با کفش پاشنه بلند میتونید این ست جذاب کامل کنید. اگر هم اسپرت پوش هستید دستتون باز تره و میتونید از شلوارهای خیلی گشاد هم استفاده کنید کتونی، کفش های راحتی و صندل های تخت گزینه مناسبی برای تکمیل این استایل است.

277835014_481404597061962_3506085769860681406_n

مانتو ژاکار + شلوار راسته

اگه میخواین واسه یه مهمونی رسمی آماده شید هر مانتویی مناسب نیست باید دنبال یه مانتو با پارچه خاص باشید. مانتوهای گیپور، حریر و ژاکارد گزینه مناسبی برای مهمونی های رسمی هستند. اگه نمیدونید ژاکارد چِجور پارچه ای است بریم که بیشتر باهاش آشنا شیم. ژاکارد نوعی پارچه بافته شده، نرم و ابریشمی است که پیچیدگی و ظرافت خاصی داره. این پارچه طرح های برجسته ای داره که در نهایت شکل زیبا و جذابی رو به لباستون میده.

با دقت تو طرح های پارچه ژاکارد متوجه خواهید شد که طرح‌های این پارچه، بخشی از بافت خود پارچه است بنابراین با وجود فرسودگی‌های روزمره تغییر شکل نمیده. اما طرح‌هایی که روی پارچه های دیگه مهر یا چاپ میشه در طولانی مدت ممکنِ در معرض کم‌ رنگ شدن، کشیدگی یا فرسایش تغییر شکل بده. یکی از ویژگی های خیلی خوبِ پارچه ژاکارد اینِ که در برابر آب، لکه، ساییدگی، پارگی، چین‌ و چروک و… مقاومِ. علاوه بر مقاومت و دوام بالا، از دیگر ویژگی‌های ژاکارد می‌توان به زیبایی خاص آن اشاره کرد. اگه علاقه مند به این سبک مانتو هستید بهترِ که با شلوار راسته و کفش های پاشنه بلند ستش کنید.

مانتو+ژاکارد

مانتوهای جلو بسته + دامن شلواری

تابستون که میشه باید با شلوارهای جین اسکینی، لگ و کلا شلوارای جذب خداحافظی کنید و برید سراغ شلوارای گشاد حالا چی بهتر از دامن شلواری ها. دامن شلواری به شلوارایی گفته میشه که از کمر تا مچ پا به طور یکسان گشادن پس با شلوارای دمپا گشاد تفاوت دارن. شلوارای دمپا گشاد، شلوارهای راسته ای هستند که از قسمت زانو به پایین کمی گشاد میشن. دامن شلواری انواع مختلفی داره که میشه به دامن شلواری راسته، پلیسه، لایه ای، برمودا، چاک دار و سنبادی اشاره کرد.

دامن+شلواری

اگه دنبال یه مانتوی خنک و مناسب برای ست کردن با شلوارتون هستید مانتوهای جلو بسته نخی گزینه مناسبی هستند این مانتوها اغلب چون خنک هستند توی تابستون و بهار پاشون به مغازه ها باز میشه و طرفدارای خاص خودشون دارن. مانتوهای جلو بسته برای مسافرت با ماشین هم خیلی خوبن.

وست و شومیز + مام استایل

وست و شومیز جزء ترندهای عید امسال بودند که خیلی هم طرفدار پیدا کردن. شومیزُ که مطمئنا می شناسید اما اگه نمی دونید وست چیه باید بگیم که وست هم همون جلیقه خودمونِ که به صورت جلو باز دوخته میشه و با دکمه یا زیپ بسته میشه. وست لباسِ راحتیه که به سادگی میتونید اون با آیتم های مختلف ست کنید.

275921733_102662959028231_7731204051504212720_n

اگه میخواین با وست و شومیز یه تیپ اسپرت بزنید اون با شلوار مام استایل و کتونی بپوشید. شلوار های مام استایل گشادن و دارای فاق های بلند می باشند. بلندی فاق این مدل شلوار تا بالای ناف است و از پشت تمام باسن را در برمی‌گیره؛ همین مورد سبب میشه که باسنُ بیشتر از سایز اصلی و مدل آن را صاف نشان دهد. این شلوارها قد شما رو کوتاه تر از حد معمول نشون میدن پس بیشتر مناسب خانم های قد بلنده.

مانتو کیمونو + شلوار راسته

آستین‌ کیمونو از لباس سنتی ژاپنی به همین نام الهام گرفته شده‌؛ آستینی پهن، بلند و گشاد که با بدنه‌ لباس یک پارچه است و به طور جداگانه دوخته نمیشه. امروزه آستین کیمونو به خاطر راحتی به یکی از پرطرفدارترین مدل های آستین‌ مانتو در بین جوانان تبدیل شده است. این ست برای روزهای گرم تابستون خیلی به کارتون می یاد پس ازش غافل نشید. چون این مانتوها گشادن بهتره شلوارتون خیلی گشاد نباشه پس شلوارهای راسته گزینه مناسبی برای ست کردن با مانتوهای کیمونو هستند.

مانتو+کیمونو

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها