|

فرش آبی

با "فرش آبی" یه خونه شیک و خاص دکور کن؛ آرام بخش و البته جسورااانه

What Furniture Goes With Blue Carpet?

این روز ها دیگه دوره دکور کردن خونه با رنگ های بدون ریسک و تکراری گذشته در عوض یکی از رنگ هایی که اخیرا خیلی مورد استقبال قرار گرفته آبی است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روز ها دیگه دوره ی دکور کردن خونه با رنگ های بدون ریسک و تکراریِ کرم، شکلاتی و قهوه ای و رنگ هایی از این قبیل گذشته، خوشبختانه حالا مخصوصا خانم های جوان برای دکور کردن خونه هاشون جسارت بیشتری به خرج می دند و از رنگ های شاد و جذاب و البته متنوع استفاده می کنند. درسته که پایبندی به سنت ها جذابه اما یه جاهایی هم ایجاد تغییر و تحول می تونه به طرز باور نکردنی ای معجزه کنه.

آبی

یکی از رنگ هایی که توی این چند سال اخیر خیلی مورد استقبال قرار گرفته آبی است به خصوص فرش های آبی که هم تنوعشون زیاده و هم جذابیت بصری خیلی بالایی دارند؛ یکی دیگه از مزیت های رنگ آبی اینه که ست کردن باهاش کار خیلی پیچیده ای نیست و دست شما رو برای انتخاب تا حدود نسبتا زیادی باز می گذاره. با همه ی این اوصاف متاسفانه یا خوشبختانه انقدر که چشم های ما عادت کرده به دیدن ترکیب رنگی های ثابت ممکنه کمی ست کردن یه فرش آبی، حالا با طرح سنتی یا مدرن فرقی نمی کنه، کمی سخت و دشوار به نظر بیاد. اما اصلا جای نگرانی نیست اگر شما فرش آبی خریدید و حالا موندید که خونتون رو چطور باهاش دکور کنید یا تصمیم دارید که با جسارت برای خرید یک فرش آبی جذاب اقدام کنید به خوندن ادامه بدید که ما برایتون کلی ایده ی خوب داریم که مطمئنا به کارتون میان.

قبل از هر چیز باید اشاره کنیم که علی رغم این که همنشینی آبی با طیف گسترده ای از رنگ ها عالی میشه اما پیشنهاد ما به شما اینه که برای ست کردن فرش آبی بیشتر به سراغ لوازم قهوه ای، آبی، طوسی و سفید برید چون که این رنگ ها جذابیت بصری بیشتری رو برای شما ایجاد می کنند به علاوه این که خسته کننده هم نیستند و این نکته خیلی مهمه، چون شما زمان زیادی رو توی خونتون صرف می کنید پس دکوراسیون منزل شما باید به گونه ای باشه که نه تنها خستتون نکنه بلکه بهتون آرامش هم بده.

فرش آبی با مبلمان قهوه ای

به گزارش شایانیوز، حتا اگر شما از سبک ها و استایل های خیلی مدرن هم خوشتون نمیاد می تونید همچنان از فرش آبی برای دکوراسیون خونتون استفاده کنید فقط کافی درکنار اون از مبلمان قهوه ای رنگ استفاده کنید تا ببینید یک فرش آبی چطور ظاهری ملایم، آرامش بخش و البته سنتی به خونه ی شما خواهد داد. موضوع اینجاست که شاید کمی دور از ذهن باشه اما قهوه ای به تثبیت و تعادل رنگ آبی کمک می کنه و همچنین کنتراست دلپذیری رو هم ایجاد می کند.

با فرش آبی خونمون رو چطور دکور کنیم؟

فرش آبی با مبلمان آبی

آبی در کل رنگ آرامش بخشی است و برای همین هم انتخاب مناسبی برای دکوراسیون منزل به حساب میبره پس اصلا لازم نیست که خودتون رو به یک آیتم آبی رنگ، مثل فرش محدود کنید، حتا اگر دوست دارید می تونید از دکوراسیون مونوکروم هم استفاده کنید، البته در نظر داشته باشید که غالبا دکورِ مونوکروم آبی برای اتاق خواب به کار میره نه اتاق نشیمن اما خوشبختانه آبی طیف گسترده ای داره که شما می تونید برای چندین آیتم از اون ها در دکوراسیون اتاق نشیمن هم استفاده کنید.

با فرش آبی خونمون رو چطور دکور کنیم؟

فرش آبی با مبلمان طوسی

یکی از بهترین رنگ هایی که در کنار آبی می توان استفاده کرد طوسی است، به طور کلی از اونجایی که طوسی رنگ خنثی ای به حساب میاد علاوه بر اینکه در کنار آبی ظاهر زیبایی رو ایجاد می کنه به شما این امکان رو میده که با اضافه کردن چند رنگ دیگه خونه ی خودتون رو زیباتر و شاد تر کنید؛ برای مثال با اضافه کردن چند گلدان از گیاهان مختلف می تونید آرامش و لطافتی رو که در طبیعت وجود داره به خونتون بیارید.

با فرش آبی خونمون رو چطور دکور کنیم؟

فرش آبی با مبلمان سفید

اگر از آن دست افرادی هستید که دکوراسیون ملایم و خیلی هم تمیز و روشن را ترجیح می دهند بهترین انتخاب برای شما مبلمان سفید است. شما می تونید به راحتی با استفاده از مبل ها، میز ها و آباژور های سفید، کرم و حتا بژ رنگ، ظاهری چشم نواز رو برای خونتون طراحی کنید. یکی از جذاب ترین ترکیبات، فرش آبی اقیانوسی با مبلمان سفید در یک چیدمان باز است که به زیبایی هر چه تمام تر می تواند حس اقیانوس را به شما القا کند فقط کافی است در انتخاب رنگ آیتم های جزئی تر مثل کوسن ها کمی دقت کنید.

با فرش آبی خونمون رو چطور دکور کنیم؟

فرش آبی با رنگ های هیجان انگیز

علاوه بر رنگ های پیشنهادی فوق اگر شما دوست دارید که دکوراسیون منزلتون شاد و پر انرژی یا به قول خودمون هیجان انگیز باشه می توانید از مبلمانی که از خانواده رنگ های زرد یا نارنجی هستند استفاده کنید. فقط باید توجه داشته باشید که در این صورت مهم است بیشتر عناصر فضا رو در یک پالت خنثی انتخاب کنید تا تعادل و هماهنگی بصری دکوراسیون حفظ شود.

با فرش آبی خونمون رو چطور دکور کنیم؟

آبی رنگ گرم است یا سرد؟

در چرخه رنگ، آبی در دسته ی رنگ های سرد به حساب می آید. جالب است بدانید که رنگ های سرد نظیر آبی باعث کاهش ضربان قلب می شوند و در نتیجه سبب می شوند که ماهیچه های شما در حالت آرامش قرار بگیرد.

خلاصه ی کلام این که اگر به دنبال یک دکوراسیون جذاب و منحصر به فرد هستید کمی جسارت به خرج دهید و از انواع فرش های آبی رنگ استفاده کنید که می توانند هم ظاهری چشم نواز و هم محیطی آرامش بخش را برای شما به ارمغان بیاورند.

اگر دوست داری یاد بگیر چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها