|

برترین معجون های ضد سرطان؛ این دمنوش های خانگی سلول های سرطانی رو را تار و مار میکنن!

بدون پرتودرمانی با این پادشاه گیاهان پرخاصیت و جذاب بریم به کابوس سرطان

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-یک سوم از مرگ و میرهای ناشی از سرطان در سرتاسر جهان ناشی از شیوه زندگی ناسالم است. مهمترین عوامل خطرناک ایجاد کننده سرطان شامل ورزش نکردن، شاخص توده بدنی بالا ، رژیم نامتعادل ، سوء مصرف الکل و دخانیات است در واقع بیش از ۶۰ درصد داروهای شیمی ‌درمانی که در حال حاضر استفاده می‌شوند، از محصولات طبیعی استخراج شده‌اند و بیشتر آن‌ها منشا گیاهی دارند. نوشیدن دمنوش‌ها در همه فصل‌های سال بسیار مفید است و نقش موثری در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مختلف دارند و رژیم غذایی مناسب تاثیر بسزایی در مهار کردن سلول‌های سرطانی دارد سرطان از جمله بیماری های خطرناکی است که روز به روز تعداد افراد بیشتری را درگیر می کند، این بیماری که می تواند به مرور کل بدن را درگیر کرده و فرد را از بین ببرد هر لحظه و برای هر کسی ممکن است پیش بیاید، برای پیشگیری از ابتلا به آن و مقابله با بیماری روش های بسیار مختلفی وجود دارد که روش های گیاهی از جمله این روش ها هستند و می توان از آن ها برای رفع مشکلات و علائم بیماری کمک گرفت فقط با استفاده از دمنوش های گیاهی و تغذیه مناسب که موثر هستند ولی دوستانی که درگیر سرطان هستند میتوتند در کنار داروهای پزشکی که آنها هم از گیاهان طبیعی درست میشود ولی مشورت با دکتر خود از دمنوش های گیاهی استفاده کنید.

1

قویترین چای و دمنوش ضد سرطان برای که خلیا نمیدونند

  • چای ترش

خاصیت این نوع چای این است که می توانید تمام مدت بدون توجه به فصل ها آن را بنوشید. چای ترش دارای خواص دارویی و درمانی زیادی است که یکی از خواص آن مبارزه با شیمی درمانی و ضد توموری را دارد. چای ترش حاوی  ماده ای به نام پروتو کاتکویک است که خاصیت انتی اکسیدانی و ضد توموری دارد که میتونه برای مبارزه با سرطان کمک کند برای جلو گیری از سرطان. چای ترش بر سلول های سرطانی پوست و مغز تاثیر می گذارد. موسسه سرطان ملی دریافت که اگر تحت شیمی درمانی و یا پرتو درمانی قرار دارید ، باید از خوردن این چای اجتناب کنید چون ممکن است موجب مشکلاتی در هنگام تداخل با داروهای سرطان شود.

طرز تهیه چای ترش

در ظرف مناسبی به مقدار لازمتون آب بذارین تا بجوشه، بعد به ازای هر نفرتون به میزان دو تا چهار گرم گلبرگ خشک به آب جوش اضافه کنین. بعد از اضافه کردن گلبرگ ها بذارین به مدت ۳ تا ۵ دقیقه دم بکشه، بعد از دم کشیدن چای رو صاف کرده و در فنجون سرو کنین و بنوشید.

10

  •  دمنوش شبدرقرمز

شبدر قرمز یکی از این گیاهان است که به دلیل داشتن ترکیبی قوی به نام فورمونونتین، می تواند گزینه مناسبی برای مبارزه با سرطان پستان باشد. این ترکیب بنا به نتایج مطالعات صورت گرفته، مانع از گسترش سلول های سرطانی شده و همچنین مانع از درگیر شدن سایر اندام های سالم به سلول های سرطانی می شود. به همین دلیل گزینه مناسبی برای کاهش گسترش بیماری سرطان است..

طرز تهیه دمنوش شبدر قرمز

یک لیتر آب را بجوشانید و زمانی که به دمای جوش رسید شعله گاز را خاموش کنید. تمام مواد لازم برای تهیه دمنوش شبدر قرمز را در آن بریزید. درب قوری را بگذارید و  ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید تا دمنوش روی شعله بسیار ملایم گاز حاضر شود. در صورت تمایل دمنوش شبدر قرمز را با عسل شیرین کنید و دمنوش را به صورت داغ سرو کنید. اگر بیمار قلبی هستید یا مشکل رقیق بودن خون دارید از مصرف این دمنوش خودداری کنید.

22

  • شلغم

ویتامین C موجود در شلغم به تولید سلول‌های سفید خون کمک کرده و آنتی‌بادی‌ها را نیز تحریک می‌کند؛ بنابراین به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک بسیاری کرده و از بروز بیماری‌های مزمن مانند سرطان و امراض قلبی جلوگیری می‌کند شلغم به سبب دارا بودن ده درصد مواد قندی و سرشار بودن از املاح مفیدی مانند کلسیم و منیزیم جزء مواد غذایی بسیار با ارزش به حساب می آید . بخارپز کردن شلغم از آب پز کردن آن بهتر است زیرا هنگام آب پز کردن بخشی از خواص درمانی آن که مانع از ابتلا به سرطان می شود از شلغم، خارج می‎شود. شلغم را به ورقه‌های نازک ببرید و در بخارپز بچینید. سبد را روی قابلمه حاوی آب جوش قرار دهید و ۳-۵ دقیقه بپزید. کننده ها و سازنده های خون بوده است.

  • کاپاریس اسپینوز

گیاهی با نام “کاپاریس اسپینوزا” که از آن با نام های کَبَر، کَوَر، لگجی، داغ قاپوزی و کِیپر نیز یاد می شود، با عنوان گیاهی با خاصیت ضدسرطانی قابل توجه شناخته شده است. این گیاه که از آن به عنوان گیاهی که قاتل سرطان است نیز یاد می کنند، در صنعت داروسازی به عنوان یک داروی گیاهی در ترکیبات داروهای مختلف ضد سرطانی مورد استفاده قرار می گیرد.

14

  • قاصدک

قاصدک گیاه دیگری است که فواید شگفت انگیز آن در مبارزه با سرطان مورد مطالعه قرار گرفته است. طبق مطالعه ای که دانشمندان کانادایی روی این گیاه انجام داده اند، مشخص شده که عصاره این گیاه می تواند پس از گذشت 48 ساعت از مصرف آن، باعث شروع مرگ سلول های سرطانی شود. همچنین تاثیر قاصدک روی سلول های سرطانی که مقاوم به شیمی درمانی نیز هستند، مورد تایید قرار گرفته است.

  • زنجبیل

زنجبیل نیز از جمله گیاهان پرخاصیتی است که علاوه بر طعم و عطر خوب خود، دارای اثربخشی قدرتمندی در رابطه با نابودی سلول های سرطانی است. زنجبیل به دلیل دارا بودن چهار ترکیب مختلف شامل جینجرول، پارادول، شوگائول و زرومبون، به احتمال زیاد می تواند در درمان سرطان های پستان، روده بزرگ، معده، کبد و پروستات و پوست کمک کننده باشد.

  • میوه ها و سبزیجات

  میوه و سبزی های تازه خاصیت ضد سرطانی دارد. به دلیل دارا بودن فیبر میوه و سبزیجات از جمله سیب، کلم بروکلی، کلم برگ و غیره با سرطان لوله گوارشی مقابله می کند.جوانه ها و آب سبزیجات از جمله علف گندم نیز به دلیل داشتن آنتی اکسیدان، آنزیم ها، ویتامین ها و مواد معدنی با سرطان مقابله می کند و مانع از بروز آن می شود.

آخر

برای زندگی ای بهتر، صفحه زندگی سالم ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها