|

معرفی هتل سارا و هتل میراژ کیش

هتل سارا و هتل میراژ کیش دو هتل مجهز و مناسب در کیش برای اقامت مهمانانی هستند.

لینک کوتاه کپی شد

کیش یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین مقاصد مسافرتی است، به همین دلیل هتل های کیش با تونع معماری مختلف مورد توجه مسافران این جزیره است.‌ هتل سارا و هتل میراژ کیش دو هتل مجهز و مناسب برای اقامت مهمانانی هستند. هتل سارا هتلی ۴ ستاره بوده و سوئیت‌های مجهز با امکانات پیشرفته‌ای دارد که آسایش مهمانان را فراهم می‌کنند. هتل میراژ نیز به دلیل داشتن امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی و دو رستوران مجلل از اقامتگاه‌های مناسب و لوکس کیش محسوب می‌شود.

هتل میراژ کیش - تصویر 3

 

هتل سارا کیش

هتل سارا ‌کیش واقع در خیابان رودکی در رده هتل‌های۴ ستاره و باکیفیت این جزیره قرار می‌گیرد. این هتل که در سال ۱۳۸۸ راه‌اندازی شده دارای ۷۲ واحد اقامتی و سوئیت در ۳ طبقه است. اتاق دو تخته و سه تخته لوکس و سوئیت سه نفره رویال لوکس نمونه‌هایی از واحدهای اقامتی هتل سارا هستند. از مراکز خرید نزدیک این هتل می‌توان به رویال مال، بازار پردیس ۱، اسکله تفریحی و بازار پانیذ اشاره کرد.

آدرس: کیش، جنب بازار پردیسان، خیابان رودکی

موقعیت مکانی هتل سارا

هتل سارا در خیابان رودکی واقع شده که یکی از بهترین مکان‌ها برای دسترسی آسان به مراکز خرید محسوب می‌شود‌. به عبارتی یکی از دلایلی که باعث شده هتل سارا در کیش به محبوبیت بالایی دست یابد، فاصله کم آن با بازارها و پاساژهای جذاب است. هتل سارا بنایی سفید رنگ و منحصربه‌فرد داشته و در نزدیکی بازار پردیسان و مقابل رویا مال قرار دارد‌. فاصله کم این هتل تا بازارهای مروارید، مرجان، ونوس و... از مزایای موقعیت مکانی مناسب آن محسوب می‌شود.

اتاقهای هتل سارا کیش - تصویر 1

امکانات هتل سارا کیش

از امکانات هتل سارا کیش می‌توان به یک رستوران باکیفیت با ظرفیت ۱۲۰ نفر اشاره کرد. بدین ترتیب مهمانان برای صرف وعده‌های خوشمزه نیازی به بیرون رفتن از هتل و جستجو به دنبال رستورانی باکیفیت نخواهند داشت. با اقامت در هتل سارا کیش می‌توانید از غذاهای خوش‌طعم این رستوران هم بهره ببرید. اتاق‌های این هتل مجهز به مبلمان، یخچال، روم سرویس، کمد لباس، لوازم بهداشتی، مینی بار با هزینه و صندوق امانات داخل اتاق هستند. همچنین داخل اتاق‌ها سیستم گرمایش و سرمایش و سرویس بهداشتی فرنگی نیز برای راحتی بیشتر مهمانان تعبیه شده است. آتلیه، فروشگاه، آرایشگاه، گیم‌نت، چایخانه سنتی، تاکسی سرویس و ترانسفر رفت با هزینه از دیگر امکانات این هتل ۴ ستاره هستند.

رستوران و کافی شاپ هتل سارا کیش

هتل سارا کیش دارای رستورانی دلنشین است که وعده‌های خوش‌طعمی برای مهمانان سرو می‌کند. در رستوران هتل سارا غذاهای متنوعی مانند چلو میگو کبابی، چلو میگو سوخاری، چلو کباب کوبیده، چلو کباب بختیاری، زرشک پلو با مرغ، چلو خورست قیمه بادمجان، سوپ جو، سوپ پیاز و... سرو می‌شود. در منوی کافی‌شاپ این هتل هم آیتم‌هایی مانند انواع قهوه، میلک شیک، بستنی، آبمیوه، چای، دمنوش و انواع خوراک از جمله اسنک مخصوص، ساندویچ سرد و کیک وجود دارد.

‌هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش یکی از لوکس‌ترین هتل‌های این جزیره است که در سال ۱۳۹۷ شروع به فعالیت کرد. این هتل معماری جذابی دارد و ۱۷۸ واحد اقامتی و سوئیت را در ۸ طبقه جای داده است. رزرو اتاق در هتل میراژ کیش به افرادی که به دنبال هتل کیش ۵ ستاره هستند، توصیه می‌شود. تمام واحدهای هتل میراژ کیش مجهز به جدیدترین امکانات هستند. همچنین اتاق‌های این هتل چشم‌اندازی زیبا به جزیره یا دریا دارند. پرسنل آموزش‌دیده و حرفه‌ای این هتل همواره آماده راهنمایی و خدمت‌رسانی به مهمانان هستند.

آدرس: کیش، بلوار دریا

اتاق های هتل سارای کیش - تصویر 2

موقعیت مکانی هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش به ساحل خلیج فارس نزدیک بوده و مهمانان می‌توانند با طی فاصله ناچیزی از تفریحات دریایی لذت ببرند. از تفریحات ساحلی نیز می‌توان به جت اسکی، قایق سواری، غواصی و... اشاره کرد. همچنین با اقامت در این هتل ۵ ستاره دسترسی آسانی به مراکز خرید مریم، ونوس، بازار مروارید، بازار زیتون و..‌ خواهید داشت.

امکانات هتل میراژ کیش

از امکانات هتل میراژ کیش می‌توان به دو رستوران با ظرفیت ۳۰۰ نفر و ۱۵۰ نفر و پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۰ خودرو اشاره کرد. در واحدهای اقامتی هتل میراژ کیش، مینی بار با هزینه، چای‌ساز، رخت آویز، روم سرویس، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش و سرویس بهداشتی فرنگی وجود دارد. همچنین مهمانان می‌توانند در کافی‌شاپ این هتل که نوشیدنی‌های متنوعی سرو می‌کند هم استفاده کنند. وجود استخر در هتل میراژ کیش به علاقه‌مندان به شنا مزیتی خاص محسوب می‌شود‌. سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، فضای سبز، تاکسی سرویس و نمازخانه از دیگر امکانات موجود در این هتل 5 ستاره و لوکس هستند.

رستوران های هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش دارای دو رستوران است که در هر کدام غذاهای متنوع و خوش‌طعمی سرو می شود. در رستوران مرکزی این هتل که برای ۳۰۰ نفر ظرفیت دارد، صبحانه و نهار سرو می‌شود‌. در بوفه سرد و گرم صبحانه رستوران مرکزی ، ۹۰ قلم انواع صبحانه مطابق با هر ذائقه و سلیقه‌ای وجود دارد‌. رستوران ماهونی از دیگر رستوران‌های این هتل است که در آن می‌توانید طعم انواع کباب‌های سنتی و ماهیچه و گردن شاندیزی را بچشید. در این رستوران مجلل موسیقی زنده نیز اجرا شده و غذاهای خوش‌طعم و خاص در فضایی شیک سرو می‌شوند. این رستوران برای ۱۵۰ نفر ظرفیت دارد.

سخن پایانی

هتل سارا و هتل میراژ کیش، دو مورد از بهترین اقامتگاه‌های این جزیره به شمار می‌آیند. هتل سارا در خیابان رودکی واقع شده و به مراکز خرید جذابی مانند بازار زیتون، بازار کیش مال و بازار پانیذ نزدیک است. هتل میراژ کیش نیز هتلی ۵ ستاره است که واحدهایی با چشم‌انداز زیبا رو به دریا یا جزیره دارند. از امکانات مشترک اتاق‌های هتل سارا و میراژ می‌توان به یخچال، چای‌ساز، روم سرویس، سرویس بهداشتی فرنگی و مینی بار با هزینه اشاره کرد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها