|

شرکت های تولید کننده جعبه هاردباکس

بانی چاپ را میتوان از زمره شرکت های تولید کننده جعبه هاردباکس نامید که بدون محدودیت اقدام به تولید انواع جعبه هاردباکس در ایران می کند.

لینک کوتاه کپی شد

در ایران شرکت های تولید کننده جعبه هاردباکس زیادی وجود دارد که اقدام به تولید انواع مدل های جعبه هاردباکس می کنند. شرکت هایی که به ندرت داخل مرکز شهر هستند و دلیل آن را نیز میتوان نیازمند به فضاهای بزرگ و صنعتی جهت تولید و نگهداری جعبه هاردباکس عنوان نمود.

شرکت های تولید کننده جعبه هاردباکس - تصویر 1

نام شرکت های تولید کننده جعبه هاردباکس

در زیر نام 5 تا از تولید کننده و یا فروشنده های جعبه هاردباکس را میتوانید مشاهده نمائید.

  1. بانی چاپ
  2. افراگرافیک
  3. پارت
  4. امیران تبلیغ
  5. کامل پک

انواع تولید جعبه هاردباکس

تولید جعبه هاردباکس به 3 صورت سنتی یا کاملا دستی، بصورت دستی و ماشینی و بصورت کاملا اتومات انجام میشود که تقریبا میتوان گفت تولید جعبه هاردباکس بصورت تمام اتوماتیک در سراسر ایران بسیار کم می باشد در حدی که یک تولید کننده که نیاز به جعبه هاردباکس دارد باید با مشقت زیاد آن را پیدا کند یا شاید هم اصلا نتواند یک شرکت که تولید کننده تمام اتومات جعبه هاردباکس می باشد را پیدا کند که بخواهد به آن سفارش دهد. در مقابل هم با توجه به سفارشات بسیار بالا که در حوزه بسته بندی و به ویژه هاردباکس بوجود آمده و مشکلات موجود در تولید های زمان بر و دارای هزینه های زیاد در تولید های سنتی و بدون ماشین آلات میتوان گفت که نزدیک به 95 درصد تولید کنندگان جز قشر تولید کننده ترکیبی از دست و دستگاه می باشند.

انواع تولید جعبه هاردباکس بصورت عمده - تصویر 2

انواع سبک های جعبه هاردباکس

با توجه به توضیحاتی که پس از صحبت با بخش فروش شرکت بانی چاپ انجام شده است عنوان شده است که مدل فروش یا تولید جعبه هاردباکس به 3 دسته کلی تقسیم میشود 1- تولید جعبه هاردباکس های سفارشی و اختصاصی 2- تولید هاردباکس ها طلا و جواهر 3- تولید و فروش جعبه هاردباکس آماده

البته که میتوان گفت همین 3 بخش بالا خود میتواند در قالب تولید و فروش بصورت انبوه یا تیراژ پائین باشد. البته که منظور ما در اینجا این نیست که یک شرکت تولید کننده هاردباکس نمیتواند 2 یا هر 3 دسته کلی تولید را انجام دهد، منظور ما در اینجا این است که شرکت هایی که بصورت تخصصی و حرفه ای یکی از لاین های تولید را پیش می برند احتمالا موفقیت بیشتری را پیش رو خواهند دید یا با قیمت مناسب تری میتوانند جعبه هاردباکس را به مشتری خود ارائه دهند. مخصوصا تولید و ارائه جعبه هاردباکس آماده که واقعا یک کار سخت و نیازمند فضای زیادی برای دپو و همچنین سرمایه گذاری با خواب زیاد می باشد.

هاردباکس آماده همانطور که از نام آن مشخص است باید همیشه آماده و در کوتاه ترین زما در دسترس مشتری قرار بگیرد، هاردباکس طلاجواهر غالبا دارای قیمت های پائین تری هستند ولی هاردباکس های اختصاصی و سفارشی هم نیازمند زمان طولانی تری برای تحویل هستند و هم قیمت بالاتری نیز دارند و چون برای فروش محصول فقط از این نوع استفاده میشود لذا نیازمند کار با کیفیت تری نیز می باشند.

سبک های جعبه هارد باکس - تصویر 3

انواع مدل و نوع ساخت جعبه هاردباکس

مدل های تولید جعبه هاردباکس نیز به 3 دسته کلی تقسیم میشوند: 1- جعبه هایی که کاملا لت یا تکه های آن جدا از هم هستند و اصطلاحا بصورت برشی آماده اسکلت کردن میشوند. 2- جعبه هایی که مقوای آنها ابتدا با ضرب قالب بخشی از آنها برش داده میشود و بخشی دیگر نیز نیم تیغ میشوند که این نوع را میتوان گفت متداول ترین نوع تولید جعبه هاردباکس در ایران می باشد. 3- جعبه هایی که توسط سیستم وی کات یا وی گرو ابتدا برش داده میشوند و سپس اسکلت میشوند این مدل را نیز میتوان گفت که متداول ترین نوع جعبه هاردباکس در دنیا بجز ایران می باشد!

نحوه ارائه قیمت جعبه هاردباکس

نحوه محاسبه قیمت جعبه هاردباکس یک کار زمان بر و کاملا تخصصی است که برای محاسبه نیاز به دانش، تجربه و آگاهی از قیمت های روزانه و چه بسا با این وضعیت دلار باید اعلام کرد هر ساعت باید در جریان قیمت مواد اولیه تولید جعبه هاردباکس بود. قیمت کاغذ، چاپ، سلفون، انواع خدمات پس از چاپ مانند موضعی، انواع رنگ های هات فویل، روکش های فانتزی و خاص، مقوا ساخت قالب یا تیغ های هاردباکس، مقدار چسب استفاده شده در ساخت یک هاردباکس در سایز دلخواه مشتری و ...

با توجه به توضیحات بالا غالبا شرکت ها برای محاسبه قیمت جعبه هاردباکس چندین دقیقه باید وقت بگذارند که بتوانند با توجه مشخصات دلخواه مشتری قیمت جعبه هاردباکس را محاسبه کنند که با توجه به مشغله های زیاد کاری و مدیریت در شرکت های تولید کننده و هچنین درخواست های زیاد برای استعلام قیمت برخی از استعلام قیمت ها به فراموشی سپرده میشود و یا با تاخیر زیاد این استعلام قیمت ها پاسخ داده میشود ولی یک از شرکت های تولید کننده جعبه هارباکس در تهران با یک تفکر زیبا و فوق العاده در سایت بانی چاپ قیمت جعبه هاردباکس سفارشی را بصورت لحظه ای اعلام می نماید. یعنی شما میتوانید پس از انتخاب مدل جعبه هاردباکس خود و سپس مشخص کردن سایز های خود و همچنین خدمات پس از چاپ و تیراژ دلخواه خود قیمت جعبه هاردباکس خود را در سایت بصورت لحظه ای مشاهده نمائید.

قیمت تولید جعبه هاردباکس - تصویر 4

زمان آماده سازی جعبه هاردباکس

زمان تولید و آماده سازی جعبه هارباکس بر اساس سایز، تعداد و خدمات پس از چاپ و همچنین زمان ثبت سفارش مشخص میشود. در همین ابتدا شاید باید عنوان کرد که بدترین زمان برای ثبت سفارش جعبه هاردباکس فصل زمستان و سپس ماه اسفند می باشد، چون در این ماه شرکت های تولید کننده با بالاترین پیک کاری خود روبرو هستند و حتی برخی از آنها اصلا در این ماه سفارش نمی گیرند.

زمان تولید جعبه هاردباکس سفارشی در حالت عادی 15 الی 20 روز و جعبه هاردباکس های آماده در صورتی که نیازمند ضرب لوگو باشد 1 الی 2 روز می باشد.

مراحل تولید جعبه هاردباکس

تولید هارد باکس به 2 صورت کلی انجام میشود: 1- روکش های چاپی 2- روکش های غیر چاپی (ترمو، گالینگور و ... که صرفا بر روی آنها یا پلاک نصب میشود یا از تکنیک هایی ماننده طلا و نقره کوب استفاده میشود) البته که قابل ذکر است کلیه برند ها و شرکت های بزرگ اقدام به سفارش هاردباکس با روکش چاپی می کنند.

الف- انتخاب یا چاپ و آماده سازی روکش

ب- کشیدن و ساخت قالب بر اساس سایز

ج- انتخاب ضخامت مقوا بر اساس سایز جعبه

د- دایکات کردن روکش و مقوای جعبه هاردباکس

هـ - اسکلت کردن مقوا

و- چسب کشی کردن روکش ها

ز- لمینت روکش ها بر روی قطعات مقوایی

بطور خلاصه میتوان گفت مراحل تولید هاردباکس در بالا ذکر شده است. البته که تولید هاردباکس نیازمند تخصص و دانش زیادی است. غالبا شرکت های تولید کننده هاردباکس توان تولید انواع مدل های جعبه هاردباکس را دارند ولی برخی از آنها ترجیح میدهند مدل های روتین و پرفروش را تولید نمایند که با کمترین چالش بتوانند به مسیر تولید خود ادامه دهند و طیف اندکی از سلیقه مشتریان را پوشش دهند، ولی بانی چاپ را میتوان از زمره شرکت های تولید کننده جعبه هاردباکس نامید که بدون محدودیت اقدام به تولید انواع جعبه هاردباکس در ایران می کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها