|

پول درآوردن بی دردسر، معرفی بهترین روش های (2024)

پول درآوردن بی دردسر از چه روش هایی ممکن است؟ در این مقاله به بررسی روش های کسب درآمد بدون سختی زیاد می پردازیم

لینک کوتاه کپی شد

پول درآوردن این روزها آن‌چنان هم سخت نیست. البته به شرطی که ایده‌های خوبی برای کسب درآمد داشته باشید و همان ایده‌ را به طور مستمر پیگیری کنید. شاید از بیرون به نظر برسد که اینفلوئنسرها، سایت‌های دایرکتوری، کسانی که کانال یوتیوب دارند و فروشگاه‌های اینترنتی خیلی راحت دارند پول در می‌آورند؛ اما رمز موفقیت آن‌ها فعالیت مستمر و عقب نکشیدن بوده است. پس اگر به فکر پول درآوردن بی دردسر هستید، یکی از ایده‌های زیر را انتخاب کرده و دنبال کنید.

پول درآوردن بی دردسر | معرفی 8 راه برای کسب درآمد آسان

اگر به دنبال راه‌هایی برای پول درآوردن بی دردسر هستید، می‌توانید از راهکارهای زیر کمک بگیرید:

1.عضویت در اپلیکیشن‌های کسب درآمد با دیدن تبلیغات

یکی از راه‌های پول درآوردن بی دردسر عضویت در اپلیکیشن‌هایی است که به ازای تماشای تبلیغات، پر کردن فرم‌های نظرسنجی و تست خدمات حاضر هستند به شما پول پرداخت کنند. البته باید واقع‌بین باشید؛ زیرا مبلغ پرداختی این اپلیکیشن‌ها خیلی بالا نیست؛ اما اگر چند اپلیکیشن را در کنار هم داشته باشید، می‌توانید در اوقات فراغت خود هم به کسب درآمد بیشتر فکر کنید.

از اپلیکیشن‌های خارجی کسب درآمد می‌توان به swagbucks ، InboxDollars ، AdWallet  و Quickrewards  اشاره کرد.

اپلیکیشن‌های کسب درآمد با دیدن تبلیغات

شاید جالب باشد بدانید که از طریق وب‌گردی هم می‌توانید به کسب درآمد غیرفعال برسید. این توضیحات را از سایت ادزینو بخوانید:

کسب درآمد دلاری با استفاده از یک مرورگر خیلی عجیب‌تر از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های بازاریابی است. گسترش بلاکچین باعث شده تا در این زمینه هم تحولات جذابی دیده شود. مرورگر Brave، یک مرورگر غیرمتمرکز بوده که بر پایه موتور Chromium توسعه داده شده است. تمرکز این مرورگر بر حفظ حریم شخصی کاربران و مسدود کردن تبلیغات و ربات‌های ذخیره‌کننده اطلاعات است. همین مسئله باعث شده تا سرعت و امنیت Brave خیلی بیشتر از کروم باشد.

2.کسب درآمد به ازای دعوت از دوستان

راهکار دیگری برای پول درآوردن بی دردسر رفتن به سراغ اپلیکیشن‌هایی است که به ازای دعوت از دوستان مبلغی را به شما پرداخت می‌کنند. برای مثال اپلیکیشن‌های پرداخت‌یار و موبایل بانک‌ها معمولاً چنین سیستمی را برای دعوت از دوستان دارند. احتمالاً با سیستم دعوت از دوستان بلوبانک آشنا باشید. این اپلیکیشن یکی از گزینه‌های جذاب برای کسب درآمد آسان از طریق کد دعوت است.

البته اگر به فکر کسب درآمد بیشتری از طریق دعوت دوستان هستید، باید سراغ صرافی‌های ارز دیجیتال و بروکرها بروید. سیستم دعوت از دوستان در این پلتفرم‌ها خیلی جذاب‌تر است؛ مثلاً در سیستم‌های معرفی بروکرها می‌توانید زیرمجموعه‌گیری کنید و سپس در کمیسیون‌ پرداختی آن‌ها شریک شوید. در حقیقت بروکرها و صرافی‌ها به ازای هر معامله پولی را از کاربران دریافت می‌کنند و 10 تا 25 درصد از آن را به شما می‌پردازند. این پول چندان زیاد نیست؛ اما وقتی تعداد معاملات زیرمجموعه‌هایتان زیاد می‌شود، این عدد حتی می‌تواند به بیش از 300 تا 400 دلار هم برسد.

3.نصب و بازی در اپلیکیشن‌های بلاکچین

یکی از حوزه‌های اینترنتی که کسب درآمد از آن جذابیت بیشتری دارد، بازی‌های بلاکچینی است. برای آشنایی با این حوزه توضیح زیر را از سایت بیت پین بخوانید:

بازی‌های کریپتویی با عنوان Play2Earn شناخته می‌شوند که به معنای «بازی کن و پولدارشو» است. این بازی‌ها که متعلق به صنعت گیم فای (GameFi) است، به سرعت در حال رشد بوده و تأثیر قابل‌توجهی در عرصه رمزارزها برجای گذاشته‌اند. در این سیستم، بازیکنان در عین حال که بازی می‌کنند، درآمد نیز به دست می‌آورند. ازاین‌رو، روز‌به‌روز بر تعداد بازی‌های کریپتویی افزوده شده و می‌توان آن‌ها را در کامپیوتر‌های دسکتاپ و گوشی‌های همراه بازی کرد.

از معروف‌ترین بازی‌های بلاکچینی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • اکسی اینفینیتی
  • پیکامون
  • زوکی موبا
  • دراگون مستر
  • کراپ بایتس
  • فارست نایت

البته بازی‌های تلگرامی مثل همستر، نات کوین، یس کوین و... هم در همین دسته‌ها قرار می‌گیرند.

4.راه‌اندازی کانال یوتیوب

اگر با تولید محتوای ویدئویی مشکلی ندارید و می‌توانید با خلاقیت بالا سراغ تولید محتوا بروید، یکی از بهترین راهکارها برای پول درآوردن بی‌ دردسر راه‌اندازی کانال یوتیوب است. متوسط درآمد یوتیوبرها به ازای هر 1000 بازدید حدود 3 تا 5 دلار است. اگر به طور مستمر تولید محتوا کنید و بتوانید پیج خودتان را به 1 میلیون بازدید در ماه برسانید، این عدد به 3 تا 5 هزار دلار می‌رسد!

البته برای کسب درآمد از یوتیوب باید پیج شما شرایط لازم را داشته باشد. وب‌سایت ادزینو این شرایط را به طور کامل شرح داده است:

  • دارا بودن حداقل 1000 سابسکرایبر در کانال یوتیوب
  • رسیدن به 4 هزار ساعت ویو در 12 ماه اخیر
  • موافقت با شرایط و ضوابط یوتیوب
  • دارا بودن حساب AdSense گوگل
  • گرفتن تاییدیه نهایی از یوتیوب

اگر این چک لیست را تکمیل کنید و تاییدیه نهایی را بگیرید، می‌توانید به ازای پخش تبلیغات در کانال خود به کسب درآمد از یوتیوب هم فکر کنید. طی کردن این فرایند را ممکن است با اسم مانیتایز کردن کانال یوتیوب هم بشناسید.

شرایط لازم برای به درآمد رسیدن کانال یوتیوب

5.تبدیل شدن به اینفلوئنسر

اینفلوئنسرها افرادی هستند که در یک حوزه خاص تولید محتوا می‌کنند و به‌ همین واسطه در شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شوند. اینفلوئنسرها تاثیرگذاری بالایی هم روی مخاطبانشان دارند. به همین خاطر کسب و کارها برای تبلیغات به سراغ اینفلوئنسرها می‌روند.

اگر در جستجوی راهی برای پولدار شدن آسان هستید، می‌توانید در حوزه‌ا‌ی که موردعلاقه‌تان باشد به تولید محتوا بپردازید و آن‌ها را در اینستاگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. البته حوزه‌ی انتخابی شما باید برای دیگران هم جذاب باشد تا بیشتر دیده شود. در این صورت ایده‌‌های محتوایی‌تان سریع‌تر مورد توجه قرار می‌گیرد.

پس از اینکه مخاطبان زیادی را جذب کردید، می‌توانید با جذب تبلیغات یا سیستم‌هایی مثل همکاری در فروش، به کسب درآمد از اینفلوئنسر مارکتینگ فکر کنید.

6.استفاده از پلن‌های همکاری در فروش

سیستم‌های همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ هم راهکار دیگری برای پول درآوردن بی دردسر است. اگر سرمایه چندانی برای راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی ندارید، می‌توانید سراغ پلن‌های همکاری در فروش بروید. برای این کار می‌توانید با طراحی سایت همکاری در فروش در پلتفرم‌های موجود عضو شوید و یا خودتان با شرکت‌ها و فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی مذاکره کنید، به آن‌ها بگویید که حاضرید در ازای دریافت سود از هر فروش، محصولات آن‌ها را بازاریابی کرده و بفروشید.

7. راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی

اگر سرمایه‌ای در ابتدای مسیر دارید، برای کسب درآمد آسان می‌توانید به راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی هم فکر کنید. این کسب و کار می‌تواند جهت ارائه نوعی از خدمات یا فروش محصول باشد. 

8.تولید محتوای وبلاگ را شروع کنید

اگر دوست ندارید یک وب‌سایت فروشگاهی داشته باشید و یا حتی سرمایه لازم برای راه‌اندازی کسب و کارهای اینترنتی را ندارید، راهکار بعدی راه‌اندازی یک وبسایت دایرکتوری و تولید محتوای وبلاگی برای آن است. اگر حوزه‌ای که به آن علاقه دارید را انتخاب کنید، خیلی راحت‌تر هم می‌توانید برای آن بنویسید. وقتی محتوای شما متناسب با نیاز کاربران اینترنتی باشد، این کارتان منجر به جذب دنبال‌کننده‌های وب‌سایتتان می‌شود. وقتی تعداد بازدیدهایتان بالا برود، می‌توانید از طریق انتشار رپورتاژ آگهی، تبلیغات بنری و یا معرفی کسب و کارهای مرتبط به درآمد غیرفعال برسید. البته کسب درآمد از چنین ایده‌ای نیاز به فعالیت مستمر دارد و خیلی زود به نتیجه نمی‌رسد؛ اما میزان درآمدی که از آن حاصل می‌شود می‌تواند راضی‌کننده باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها