|

ارزش خرید تیرآهن 16 اصفهان نسبت به وزن و قیمت آن چقدر است؟

یکی از تیرآهن‌های تولید شده در کارخانه ذوب آهن که کیفیت نسبتا بالایی دارد، تیرآهن 16 است. این محصول یکی از اصلی‌ترین تیرآهن‌های مورد…

لینک کوتاه کپی شد

یکی از تیرآهن‌های تولید شده در کارخانه ذوب آهن که کیفیت نسبتا بالایی دارد، تیرآهن 16 است. این محصول یکی از اصلی‌ترین تیرآهن‌های مورد استفاده در صنعت ساختمان‌سازی است که به‌عنوان ستون، نعل و خرپا استفاده می‌شود. کیفیت بالای این محصول باعث شده که خیلی از افراد به فکر خرید تیرآهن 16 اصفهان باشند. برای بررسی قیمت تیرآهن 16 به https://ahanresan.ir/product/تیرآهن-16-ذوب-آهن-اصفهان-12-متری/ مراجعه کنید و در ادامه این متن با ما همراه باشید تا به بررسی ارزش خرید تیرآهن 16 اصفهان نسبت به وزن و قیمت آن بپردازیم.

قیمت تیرآهن 16 اصفهان

قیمت تیرآهن 16 باتوجه به نرخ ارز، مسائل سیاسی کشور و قیمت جهانی شمش و سنگ آهن متغییر است. می‌توان گفت که باتوجه به کیفیت بالای این محصول، قیمت تیرآهن 16 اصفهان به صرفه است. یکی دیگر از مزایایی که می‌توان برای این محصول درنظر گرفت، منطقه جغرافیایی این کارخانه است که باعث شده بتوانید از هرجای ایران، این محصول ذوب آهن را خریداری کنید.

به غیر از این موارد نوع، برند تولیدکننده و سایز این محصول از مهم‌ترین عواملی هستند که در قیمت تیرآهن 16 اصفهان تاثیر دارند. قبل از اینکه به فکر خرید تیرآهن 16 اصفهان باشید، به این موضوع دقت کنید که این محصول نسبت به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، ارزش بالایی دارد.

ارزش خرید تیرآهن 16 اصفهان نسبت به قیمت

یکی از پرکاربردترین سایزهای تیرآهن برای پروژه‌های ساختمانی و بسیاری از صنایع، تیرآهن سایز 16 است.

تیرآهن 16 اصفهان از تیرآهن 14 ضعیف‌تر و از تیرآهن 18 ذوب آهن سنگین‌‌تر است؛ به همین دلیل انتخاب تیرآهن‌ 16 بین تمامی سایزها، متداول است.

قیمت تیرآهن 16 نسبت به عوامل و شرایط بازار متغییر است و به عنوان گزینه‌ای متوازن بین سایزهای ظریف‌تر و سنگین‌تر برای برخی از سازه‌ها قابل استفاده است. جنس، متراژ، سایز و ضخامت و نوع محصول از متداول‌ترین پارامترهایی هستند که برای قیمت تیرآهن 16 ذوب آهن اصفهان تاثیر دارند. قیمت تیرآهن 16 معمولا بر اساس وزن مشخص می‌شود و بهتر است قبل از خرید تمامی این پارامترهای مهم را بدانید و سعی کنید خرید به موقع و خوبی داشته باشید.

ارزش خرید تیرآهن 16 اصفهان نسبت به وزن

وزن تیرآهن یکی از مهم‌ترین عوامل در تعیین مقاومت و کیفیت محصول خریداری شده است. خرید و فروش تیرآهن در تناژ بالا باعث شده که کوچکترین انحراف در تعداد بالای شاخه تیرآهن به خوبی نمایان شود. موضوع مهم دیگر این است که تیرآهن‌ها نسبت به سایر مقاطع فولادی سنگین‌تر هستند و اطلاع از وزن این محصولات به دلیل جلوگیری از سنگین نشدن سازه اهمیت دارد. در نتیجه باید قبل از خرید تیرآهن 16 اصفهان، وزن این محصول را بدانید.

نکته مهم اینجاست که قیمت تیرآهن 16 به غیر از عوامل گفته شده بر اساس وزن این محصول تعیین می‌شود و می‌توانید این محصول را به صورت شاخه‌های 12 متری خریداری کنید. وزن تیرآهن 16 اصفهان دقیقا مطابق با جدول اشتال برابر 190 کیلوگرم است و از این جهت به‌عنوان محصول بسیار باکیفیت شناخته می‌شود. از این رو اگر می‌خواهید این محصول را خریداری کنید، با بررسی وزن مطمئن برای مصارف صنعتی و ساختمانی این نوع تیرآهن مناسب را انتخاب کنید.

برای محاسبه وزن تیرآهن 16 اصفهان می‌توانید از جدول اشتال، جدول وزنی، فرمول محاسبه وزن و محاسبه‌گر استفاده کنید که هر یک از این روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را داشته و باید بر اساس میزان دقت، در دسترس بودن ابزارها و زمان انجام محاسبات انتخاب شوند.

سخن پایانی

تیرآهن 16 اصفهان به دلیل کاربرد و سایز مناسب این محصول، یکی از پرفروش‌ترین تیرآهن‌های موجود در بازار است. اگر قصد خرید تیرآهن 16 را دارید، باید با نوساناتی قیمتی این محصول و پارامترهایی که در قیمت نهایی تیرآهن 16 اصفهان تاثیر دارند، آشنا شوید تا بتوانید در بهترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کنید. قیمت تیرآهن 16 بسته به برند تولیدی و وزن آن دارد؛ به همین دلیل در زمان خرید با قیمت‌های متفاوتی روبرو شوید؛ اما اگر به دنبال این هستید که تیرآهن باکیفیت برای پروژه ساختمان‌سازی خود داشته باشید، می‌توانید این محصول را تهیه کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها