|

مروری بر 8 آهنگ برتر سال 1402

در این مطلب قصد داریم به گزارش سایت ته موزیک به شما مخاطبان عزیز، 8 آهنگ برتر سال 1402 را از دید و نگاه مردم معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

در این مطلب قصد داریم به گزارش سایت ته موزیک به شما مخاطبان عزیز، 8 آهنگ برتر سال 1402 را از دید و نگاه مردم معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

آهنگ شماره 8 از حامیم به اسم عشق قدیمی

حامیم (امیرحسین صالحی) متولد بهمن 1376 خواننده نسل جوان می باشد که بسیار جای خود را در میان طرفداران خویش باز کرده است، آهنگ عشق قدیمی که در سبک پاپ می باشد، یکی از آهنگ های دائمی کنسرت حامیم است که جالب است بدانید این آهنگ از زمان انتشار تاکنون مورد استقبال زیادی قرار گرفته است و به یکی از محبوب ترین آهنگ های او تبدیل شده است.

حامیم در آهنگسازی این اثر نقش بسزایی داشته و همراه همیشگی او یعنی علیرضا ریاضی در این آهنگ به وی کمک شایانی کرده است، شعر این کار سروده خود حامیم است و به گفته او، این جز بهترین اشعاری بوده است که میتوانسته بخواند و آن را از ته دل حس کند.

Haamim Eshghe Ghadimi دانلود آهنگ حامیم عشق قدیمی

آهنگ شماره 7 از عرفان طهماسبی به اسم چه کنم

عرفان طهماسبی متولد شهریور 1377، خواننده ای به نسبت جدید و آهنگسازی حرفه ای می باشد. وی جز شرکت کنندگان برنامه استعداد پرور عصر جدید بود و استارت خوانندگی حرفه ای وی از همان جا شروع شد و استادی وی را هومن خلعتبری بر عهده گرفت. وی بعد از برنامه عصر جدید کار های خوبی ساخت که هر کدام در ذهن ها ماندگار و برای مردم جذاب بودند، اما آهنگ چه کنم از عرفان طهماسبی بسیار مورد استقبال مردم و طرفداران وی قرار گرفت و باعث پیشرفت بسیار و محبوبیت دو چندان این خواننده نسل جدید شد.

دانلود آهنگ عرفان طهماسبی به نام چه کنم ورژن بندری

این آهنگ در سبک پاپ می باشد و عرفان طهماسبی شعر این کار را سروده است که از دید مردم و منتقدان این کار توسط وی به بهترین نحو اجرا گردید، آهنگسازی این کار هم با مشارکت خود او و حامد دهقانی انجام شده است که زیبایی کاملی به این اثر داده است.

آهنگ شماره 6 از اشوان به اسم ذره ذره

اشوان با نام اصلی "اشکان خدابنده لو" متولد مهر 1369 است. او در سبک پاپ فعالیت کرده و خواننده و آهنگساز می باشد و همچنین در میان نسل جوان بسیار محبوبیت دارد. یکی از آهنگ های پر بازدید وی، آهنگ ذره ذره می باشد که در سبک پاپ است و بسیار در میان مردم و طرفداران وی محبوب گردید، ملودی این آهنگ بسیار زیبا و احساسی است و به راحتی در ذهن می ماند، ناگفته نماند که این آهنگ در شهرت و محبوبیت اشوان تاثیر به سزایی گداشته است.

دانلود آهنگ اشوان به نام ذره ذره

آهنگسازی و شعر این آهنگ بر عهده اشوان بوده است و باید گفت که وی بسیار در این کار موفق بوده است، زیرا به عقیده طرفداران وی، این آهنگ بسیار در شهرت و پر شدن سانس های کنسرت های اشوان نقش بزرگی را ایفا کرده است.

آهنگ شماره 5 از معین زد به اسم مال منی

معین زد (معین زندی) با نام اصلی محسن زندی متولد آذر 1370 می باشد. او خواننده، ترانه سرا و آهنگساز پاپ است. بسیاری بر این باور هستند که آهنگ های منتشر شده از وی از لحاظ شعر و موسیقی بسیار خاص می باشد که همین امر باعث شده تا وی طرفداران زیاد و پرپاقرصی داشته باشد، آهنگ مال منی یکی از محبوب ترین آهنگ های معین زد می باشد که به سرعت به یکی از پرفروش ترین و پرمخاطب ترین آهنگ های سال تبدیل شد و در صدر قرار گرفت.

دانلود آهنگ معین زندی به نام مال منی

این آهنگ در سبک پاپ عاشقانه ساخته شده و با آهنگسازی زیبای حامد دهقانی که یکی از آهنگسازان به نام بوده و آهنگسازی کارهای رضا بهرام را نیز بر عهده دارد و همچنین با همکاری معین زندی در این کار، به اوج شهرت خود رسید و و شعر این کار را نیز معین زندی سروده است.

آهنگ شماره 4 از مجید رضوی به اسم خجالتی

مجید رضوی متولد مرداد 1376 خواننده، ترانه سرا و آهنگساز می باشد. او از جمله خوانندگان محبوب نسل جدید موسیقی ایران به شمار می رود و طرفداران زیادی دارد. آهنگ خجالتی یکی از جدیدترین آهنگ های مجید رضوی است که در اواخر سال 1401 منتشر شد. این آهنگ که در سبک پاپ می باشد، به سرعت مورد استقبال مردم قرار گرفت و در صدر لیست پربازدیدترین آهنگ های پلتفرم های موسیقی مانند یوتیوب و اسپاتیفای قرار گرفت.

دانلود آهنگ مجید رضوی به نام خجالتی

آهنگسازی این کار را مسعود جهانی که یکی از آهنگسازان معروف در کشور به شمار می رود بر عهده داشته و شعر این کار را مجید رضوی سروده است.

آهنگ شماره 3 از حامیم به اسم قلب منی

همان طور که در آهنگ عشق قدیمی در رتبه هشتم از بهترین آهنگ های 1402، از حامیم صحبت کردیم، به جرات می توان گفت این جوان خلاق و با استعداد توانسته با دو آهنگ بسیار زیبا، رتبه های خوبی را در لیست پربازدید ترین و بهترین آهنگ ها کسب کند. آهنگ قلب منی حامیم در زمان انتشار توانست بسیار به شهرت و محبوبیت حامیم بیفزاید، طرفداران وی می گویند که با انتشار این آهنگ همیشه در کنسرت های او تقاضای پخش مجدد و حتی چندبار خوانی این آهنگ را داشتند.

دانلود آهنگ حامیم به نام قلب منی

موزیک ویدئوی این آهنگ در یوتیوب بسیار بازدید داشته است و شعر این آهنگ نیز توسط حامیم سروده شده و در آهنگسازی این اثر نیز حامیم نقش داشته است.

آهنگ شماره 2 از علی یاسینی به اسم میرسه خبرا

علی یاسینی متولد آذر 1373 خواننده نسل جوان وترانه سرا می باشد، وی با آهنگ نترس به شهرت بسیاری رسید و همچنین با مسیح و آرش عدل پرور و مسعود جهانی که از خوانندگان و آهنگسازان معروف ایرانی می باشند، همکاری کرده که این مورد به شهرت وی افزوده است.

آهنگ میرسه خبرا با ترانه‌ای عاشقانه، در سبک پاپ-رپ مورد بازدید بسیاری از مردم و مخصوصا طرفداران وی قرار گرفت و به عنوان یکی از پربازدید ترین آهنگ های سال 1402 نیز، دست یافت. ترانه سرا، آهنگساز و شعر آهنگ میرسه خبرا، کار خود علی یاسینی بوده است، و باید بگوییم که بسیار زیبا انجام شده است!

دانلود آهنگ علی یاسینی به نام میرسه خبرا

آهنگ شماره 1 از علیرضا طلیسچی به اسم پاقدم

علیرضا طلیسچی متولد مهر 1364 خواننده، ترانه سرا و آهنگساز می باشد، وی در کارنامه هنری خود آثاری دارد که بیش از سایر خوانندگان پاپ بازدید و مورد علاقه مردم و و طرفداران پر و پاقرص وی قرار گرفته است. آهنگ پاقدم با ترانه‌ای عاشقانه و ملودی احساسی، در سبک پاپ-راک مورد استقبال بسیاری از مخاطبان قرار گرفت و در پلتفرم ‌های مختلف موسیقی به عنوان یکی از پربازدیدترین آهنگ‌ها شناخته شد، جالب است بدانید شعر کار را خود علیرضا طلیسچی سروده و تنظیم کار با بهنام رهنما بوده است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها