|

کدوم آینه رو کجای خونه نصب کنیم؟ جواب این سوالو یاد بگیری خونت هم شیک میشه هم دلباز

نصب آینه تو خونه فضا و سایز خاص خودش رو داره که باید طبق اون اصول خریداری بشه، اگر قصد خری اینه رو دارید پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- دکوراسیون خونه خیلی میتونه تو روح و انرژی اعضای اون خونه تاثیر مثبت و یا منفی داشته باشه. آخه شما فکر کنید وسایل رو متناسب با هم نخرید و یا متناسب با هم نچینید! چی میشه؟ قطعا یه حس بد و منفی انتقال میده. به همین دلیل تک به تک این لوازم و آیتم ها امیت خاص خودشون رو دارند که چه شکلی انتخاب بشن و یا کجا نصب و چیدمان بشن. برخی از وسایل ضروری اند مثل مبلمان و یا تلویزیون، اما برخی از اونها شاید ضروریتشون کمتره به مانند آینه و برخیشون هم که کاملا دکوراتیو هستند و اصلا کاربرد خاصی ندارند به مانند قاب نقاشی. اما گفتیم آینه! قطعا داشتن آینه تو خونه خیلی مهمه و هم میتونه به لحاظ بصری خوب باشه و هم اینکه کمک کنه خونه رو بزرگتر نشون بده و هم کاربردی به مانند نگاه کردن خودمون درش داشته باشه. 

اما اینکه آینه ها باید کجای خونه نصب بشن اهمیت زیادی دارند. چرا که هر وسیله ای جای مخصوص به خودش رو داره تا بتونه وظیفش رو به خوبی انجام بده. احتمالا براتون سوال شده که مگه آینه هم جای خاص داره و اگر بله، جای آینه کجاها میتونه باشه؟ که در پاسخ باید بگیم بله، پس برای دونستن این موضوع با ادامه مطلب همراه باشید.

آینه در دکوراسیون خانه

آینه تو هال و پذیرایی به صورت دکوراتیو

شاید تو قدیم استفاده از آینه تو هال و پذیرایی خیلی منطقی نبوده باشه و ترند به نظر نمیومد، اما چند سالی میشه که استفاده از آینه چه به صورت قدی و چه به صورت دکوراتیو خیلی زیاد مورد استفاده قرار میگیره. احتمالا دیدین آینه هایی رو که به صورت مدل دار تو خونه میزنن و باعث جلب توجه میشه. این آینه ها با انعکاس نور و البته بزرگ نمایی در خانه جلوه ای زیبا و کاربردی دارند.

آینه در دکوراسیون خانه

آینه قدی تو اتاق ، نشیمن و یا حتی پذیرایی

آینه قدی از دست آینه های به شدت مورد توجه و دوست داشتنی هستش که چون میتونه افراد رو به طور قدی نشون بده و از طرفی هم نور رو به خوبی منعکس میکنه، خب طرفدارای زیادی داره و تقریبا میشه گفت تو هر خونه ای یکی یدونه نصب شده هست. مثلا شما فرض کنید لباسی جدیده خریده ای  و یا اینکه استایل خود را زده اید و قراره برین مهمونی و یا اصلا سرکار، خب قطعا دوست دارید یه سر تا پا استایل خود را ببینید و بعد به اونجایی که قراره ببرن، رهسپار بشین! پس اینه قدیه که میتونه کمک کننده باشی نه ایه های سرویس و حمام و میز آرایش! این روزا که سلفی تو اینه قدی هم حسابی ترند شده. از طرفی هم فراموش نکنید که اینه قدی میتونه اگر رو به روی پنجره ها نصب بشه روشنایی رو منعکس کنه که البته نوع نصبش باید به نوعی باشه که این نور به سمت سقف خودره نشه و محیط رو روشن تر کنه.

فراموش نکنید که آینه های قدی نباید به صورت تکیه داده شده باشند چرا که اصلا از لحاظ ایمنی منطقی نیست و هر آن مکنه سر بخوره و یا پای و وسیله ای بهش گیر کنه. پس حتما برای نصب آن اقدام داشته باشید. 

آینه در دکوراسیون خانه

آیه قدی تو راهرو ایده ای جذاب

بالاتر اشاره کردیم که هنگام دیدن استایل خود میتونید از آینه قدی استفاده کنید اما اون که انعکاس نور داشت برای نشیمن یا پذیرایی بود و در صورت داشتن راهرو تو خونه میشه که یا آینه ای قدی دیگر در این مصل نصب کنید و یا اینکه کلا یک آینه قدی داشته باشید و اونهم در راهرو باشه تا هنگام خروج شما از خونه، ی نگاه کامل به خودتون بندازین و بعد برین بیرون.

آینه در دکوراسیون خانه

داشتن آینه و کنسول ایده ای لاکچری و جذاب

تقریبا تو دهه هشتاد بود که اینه کنسول به شدت اوج گرفت و خیلی ترند شد. این آیتم جذاب و لاکچری بیشتر واسه خونه های بزرگ چیدمان میشه چرا که معمولا کنسول اونها به شدت سنگین و کار شده هستند و یه فضای مجزا برای خود میخوان. اما در هر صورت داشتن یک آینه و کنسول زیبا میتونه جدا از لوکس بودن، به بزرگ نمای خونه هم کمک که و ا طرفی هم فضایی برای دیدن خود و انعکاس نور می باشد. اما خب چون قدی نیست فقط میتونید توش لبخند بزنید و از بالا تنه خود یه سلفی زیبا بگیرید. 

آینه در دکوراسیون خانه

آینه تو اتاق خواب دخترا واقعا عجیبه!

استفاده از آینه در اتاق ها امری سلیقه ای و نسبت به جنسیت افراد می باشد. چرا که مثلا شاید یه اقا پسر باشی و دلت نخواد تو اتاقت آینه ای در کار باشه، اما باید گفت برای دختر خانوما از نون شب هم واجب تره و دخترا به شدت شیفته آینه و دیدن خودشون تو آینه هستند.

آینه در دکوراسیون خانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها