|

نحوه تزیین سرویس بهداشتی

خونه رو فقط تو مبل لاکچری می بینی؟ دستشویی اینجوری دیزاین کن تا بشه سرویس بهداشتی شیک

اگر خانوم خونه هستید پس فقط به دیزاین هال و پذیرایی دقت نکنید و اونچه که لازمه رو به عنوان دیزاین در سرویس بهداشتی اینچنین قرار دهید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- اگر شما هم از دست افرادی هستید که فکر می کنید چیدمان خونه و دکوراسیون تنها مختص هال پذیرایی و نشیمن میشه، باید بگیم که سخت در اشتباهید چرا که همه جای خونه اهمیت داره و با توجه به اینکه خونه مکان امن شماست و وقتی واردش میشید شما رو بغل میکنه، پس باید بهترین حالات و انرژی رو به شما ببخشه و این موارد با چیزی به دست نمیاد جز لوازم و سبک دکور بندی که وجود داره. اما نکته ای که در ابتدای متن هم بشه اشاره کردیم این بود که دکوراسیون تنها مختص فضاهای اصلی نیست و یه جایی مثل سرویس بهداشتی و حمام نیز اهمیت بسیاری داره.

بعضی از خانوما هستند که به نظرشون دستشویی رو میشه با یه اکسسوری و یا نورپردازی ریز دیزاین کرد که خب در اینجا هم سخت در اشتباهید، چرا که راه های وجود داره که چندان هزینه ای هم نداره اما این فضا رو برای شما لاکچری میکنه و در عین حال از اون مود دستشویی بودن هم در میاره. اگر براتون سواله که چیکارا میشه کرد؟ پس حتما با این مطلب همراه باشید تا ترفندای جذابی ببینید و اجرا کنید.

طراحی و دیزاین حمام و سرویس بهداشتی

حضور آینه ای بزرگ جلا و درخشندگی بی امان می بخشه

اصلا آینه یکی از اختراعات به شدت جذاب بشره که هر جا باشه خوبه. تو خونه تو اتاق تو حمام و سرویس، تو پاساژ تو مغازه تو سوپری تو دفتر تو آسانسور و … هر جا که فکرشو کنید این آیتم میتونه خودش رو جا کنه و دل بقیه رو هم شاد کنه. چرا که اصولا آدما دوست دارن خودشون رو ببینن، به خصوص وقتی که حاضر شدن و یا خوشگلاسیون کردند! از آینه حتما برای سرویس بهداشتی استفاده داشته باشید و دقت کنید که هر چی بزرگتر باشه جذابیت فضا بالاتر میره. آینه میتونه سرویس های کوچیک رو بزرگ تر نشون بده و با یه نورپردازی ریز در اطرافش یه درخشندگی باحال و لاکچری هم بده چرا که باعث بازتاب نور خواهد شد.

57f8d54e-ec8f-4e64-8ed4-85be3c5b3544

حس خوشایند طبیعت رو جایگزین حس نه چندان جالب دستشویی کنید

 از دیگر ترفند های مورد علاقه بسیاری از افراد استفاده از گل و گیاه در این محیط میتونه باشه که خب هم برای تهویه هوا خیلی موثره و هم زیبایی و انرژی خوبی که منتقل میکنه غیر قابل وصفه. 

این روزها دیگه استفاده از گلهای آپارتمانی خیلی زیاد شده و معمولا هم خانوما تو هر سن و سالی باشن عاشقش میشن. بنا بر سلیقه خود  البته ژنی که گل ها دارند یک یا چند گیاه مناسب برای این فضا انتخاب کنید و سرویس بهداشتی خود را با صفای جدید و حسی از پاکی و طراوت آشنا کنید. اینجوری آلودگی ها هم از بین میره.

Redside bathroom

اکسسوری و تزئینات رو فراموش نکنید که خوشگلاسیون فضا هستند

حالا که به دنبال آینه ای بزرگ رفته اید و اون رو تهیه و نصب کردید، نوبت به دیزاین اطرافش میرسه. شما هم میتونید دیوار های دو سمت و یا یک سمت رو با استفاده از کاشی های ریز که به صورت ورقه ای و چسبی هستند دیزاین کنید، و یا از دیگر فضاسازی هایی که در بازار وجود دارند استفاده داشته باشید و زیبایی دو چندان به آینه و محیط ببخشید. از طرفی هم استفاده از اکسسوری های مخصوص سرویس بهداشتی بهره گیری داشته باشید و یادتون نره وسایلی به کمانند مجسمه های مناسب رو جایی قرار بدید که خیس نشن و یا مورد اصابت قرار نگیرن.

Most beautiful Bathroom decoration designs

kitchen accessories natural nursery coffee table arrangment preppy bedroom decor

لوازم اصلی رو زیبا انتخاب کنید

قطعا یکسری لوازم تو سرویس بهداشتی لازمه مثل سطل و فرچه برای نظافت و جا حوله ای و جا دستمالی و … که خب باید متناسب با تم رنگی سرویس و لوازم اننتخاب بشه. این .ستایل میتونن علاوه بر کاربردی که دارن در زیبایی هم به شدت تاثیر گذار باشن.

Bring Bold Color to Your Bathroom Designs

نکات خیلی مهم و اساسی تو دیزاین سرویس بهداشتی

- دستشویی یه فضای کوچیک پس در انتخاب هر چیزی که میخوانی درش به عنوان دیزاین فرعی استفاده کنید دقت داشته باشید تا سایز و ابعادی متناسب داشته باشند و فضا رو شروع نکنند. مثلا همون اکسسوری ها و یا گلدان و …!

- اگر قراره از کاشی های ریز استفاده کنید کل سرویس رو به اون طرح در نیارید و بهتره که تنها قسمتی از آن استفاده کنید.

- المان های معلق مثل روشویی های معلق میتونن جذابیت و یه لوکس بودن خاصی به محیط شما بدن که خب امروزه مد شده و خیلی ازش استفاده میشه.

- در نهایت اینکه اپگر سرویس بهداشتی شما پتانسیل این رو داره که از فرش های کوچیک استفاده داتشه باشید، بدونید که این آیتم نیز میتونه به زیبایی سرویس بهداشتی کمک کنه و حس امنیت و حال بهتری هم به فرد بده.

25

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها