|

صحبت های جنجالی یک طلبه در مورد پوشش دامن؛ میگه اینجور زن ها از حیوونم بدترن!

پوشش دامن

این طلبه صراحتا بیان داشته که برخی از بانوان حریمی را که حیوانات رعایت میکنند را نیز رعایت نمی کنند!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طی اخباری که به تازگی منتشر شده شاهد اظهار نظر یک طلبه در خصوص پوشش دامن در زنان هستیم. این طلبه که ظاهرا در فرودگاه مهرآباد است در مورد پوشش برخی از زنان که به جای شلوار از دامن استفاده می کنند سخنانی را بر زبان می آورد. او در قسمتی از این ویدئوی کوتاه و البته جنجالی صراحتا بیان داشته که برخی از بانوان حریمی را که حیوانات رعایت میکنند را نیز رعایت نمی کنند!

این اظهارنظرها از کجا می آید؟!

بی شک رعایت قانون برخورداری از حجاب از جمله موضوعات پر اهمیت تلقی می شود. اما ظاهرا این طلبه فراموش کرده که پوشش شلوار برای بانوان تنها چند سال است که باب شده و پیش از اینها از جمله در زمان صدر اسلام نیز زنان دامن بر تن داشتند. ضمن اینکه این دست از اظهار نظرها و پرداختن به آنها بر عهده ی مسئولین مربوطه است. لذا در جایی بیان نشده که پوشیدن دامن برای زنان ممنوع است. چه برسد که بخواهد باعث نزول آنها تا درجات حیوانی شود. حال اینکه مشخص نیست اینگونه افراد به پشتوانه ی کدام قانون چنین اظهاراتی را بر ذهن و زبان خود جاری می سازند!

بهتر است که هنگام نمایش گناه روی از آن برگردانیم نه اینکه عمیق و عمیق تر شویم

موضوع دیگری که در خصوص اظهارات این طلبه باعث تعجب و تاسف است شرح چگونگی ماجراست. بررسی اینهمه نکات و ارزیابی ظرافت های موجود در این نوع حجاب با توجه به نکاتی که خود این طلبه به آنها اشاره می کند نیازمند دقتی فراوان است حال آنکه حتی بر فرض گناه بودن پوشش دامن توسط آن بانوی ناشناس نیز دست کم برای یک طلبه زیبنده نیست که آنقدر در تماشای گناه تیزبینانه عمل کند! و بدون رعایت هیچ قبحی در کلام آن را با طیف گسترده ای از مخاطبین به اشتراک بگذارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی