|

وضع مجازات سنگین در خصوص تکرار به اقدام برهنگی و نیمه برهنگی

15 سال زندان برای نیمه برهنگی در خیابان؛ پاسخ نماینده مجلس در خصوص رفراندوم حجاب

shayanews

خضریان: اصلا الان جامعه ما در وضعیت قطب بندی در مورد بی بند و باری یا موضوع پوشش و عفاف نیست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تحلیل موضوعات پیرامون مقوله ی حجاب، این روزها آنقدر فراگیر است که مدت مدیدی میشود در تیتر اخبار جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است. بدیهی است که بر اساس قوانین وضع شده و مشخص در کشور، زنان باید حجاب معین و تعریف شده ای داشته باشند. اما در طی حدود یک سال گذشته، گویا دایره ی خاطیان این امر آنچنان وسعت گرفته است که پی در پی، قوانین جدید در خصوص مقابله با آنان وضع میشود. در همین راستا اخیرا دو خبر مهم منتشر شده که پرداختن به آن را خالی از لطف ندانستیم

3

این نوع حجاب 15 سال حبس داره

همانگونه که گفتیم گویا اخبار پیرامون حجاب به طور کل داغ هستند. اساس یکی از مهم ترین اخبار روزهای اخیر در زمینه حجاب که واکنش های متعددی را نیز به خود اختصاص داده، برگرفته از یک برنامه تلویزیونی به نام بدون گارد است. در این برنامه که از شبکه سوم سیما پخش می شود بر مبنای لایحه ی حجاب اعلام شده که در صورت تکرار به اقدام برهنگی و نیمه برهنگی، قاضی می تواند حکمی صادر کند که طبق آن فرد خاطی به 15 سال حبس محکوم شود.

مصداق نیمه برهنگی را می توانید در تصویر زیر ببینید.

1

واکنش مهم به درخواست برگزاری رفراندوم در زمینه حجاب

این در حالی است که چندی پیش خضریان نماینده مجلس، در ارتباط با درخواست برگزاری رفراندوم در زمینه حجاب، صراحتا این چنین بیان داشته است: ما اکنون در شرایطی نیستیم که این قطب بندی ها شکل گرفته باشه. من این رو صادقانه به عنوان یک دانشجوی جامعه شناسی سیاسی به شما عرض می کنم. به عنوان کسی که دارم علم این کار رو مطالعه می کنم عرض می کنم.

اصلا الان جامعه ما در وضعیت قطب بندی در مورد بی بند و باری یا موضوع پوشش و عفاف نیست. جامعه ی ما یکدست صداش مطالبه ی عفاف و ایجاد امنیت برای بانوانه. 

2

اون خانم شل حجاب عنادی با دین نداره

خضریان در ادامه بیان داشت: ببینید، اون خانم کم حجاب و یا شل حجاب که اصلا عنادی با دین نداره عنادی با انقلاب اسلامی نداره. عنادی با شریعت نداره. در این لایحه که قرار نیست در مورد اینها رفتاری صورت بگیره که بخوایم اینارو همرو ببریم با اون اقلیت محض در یک قطب قرار بدیم و بعد بگیم الان قراره در این لایحه و در این قوانین اتفاقی رخ بده که اینها هم دچار آسیب خدای ناکرده خواهند شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی