|

زینب موسوی از خاطره بستنی خوردنش در زندان گفت؛ امپراطور کوزکو یا امپراطور حواشی؟!

shayanews

زینب موسوی به تازگی در راستای پاسخ به هوادارانش در یک سوال، از خاطرات عجیب زندان رفتنش پرده برداشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها ظاهرا اخبار حواشی بلاگرها، یکی هم روی دست سلبریتی ها و هنرمندان محبوب مردم زده است! این اتفاق به گونه ای پیش رفته که اخیرا حتی نام آنها را از نام پیشکسوتان نیز بیشتر می شنویم. البته از حق نگذریم برخی از آن ها، با برجای گذاشتن تاثیرات مثبت، حضوری ثمربخش نیز دارند و می توانند تا حد بالایی جوانان و نوجوان امروزی را به سمت آگاهی سوق بدهند. اما متاسفانه، تعداد بسیار زیادی از آنها، عموما کار خاصی جز پهنا بخشیدن به گستره ی نامنظم حواشی، انجام نمی دهند. 

2

یه گوشی میگیرن دستشون میگن هنرمندیم

از طرفی دیگر تا همین چند سال پیش می دیدیم که ورود به عرصه ی سینما و تلویزیون، مثل شکستن شاخ غول سخت بود. گاها دیده می شد که حتی افراد پس از ورود به این عرصه نیز چندان مقبولیتی در خصوص امر دیده شدن توسط مخاطب پیدا نمی کردند. اما اکنون می بینیم که برخی افراد، با دردست گرفتن یک گوشی موبایل، تهیه ی یک بسته ی اینترنتی و ایجاد یک سکوی مجازی برای نمایش خود، یک شبه ره صد ساله می روند. 

هرچند لازم به ذکر دوباره است که برخی از آنها واقعا استعداد دارند. اما خب همواری راه دست یابی به مقبولیت آنها کجا و آنچه در قدیم بود کجا!

هرجا دیده نشدی بزن تو خط حواشی؟!

زینب موسوی یکی از نامهایی است که اخیرا هم با حاشیه هایش روی بورس است هم با ویدئوهایش که خودش و طرفداران او، نام اجرای کمدی را روی آنها گذاشتند.

اجرای کمدی که زینب موسوی را به امپراطور کوزکو تبدیل کرده و او را با شمایلی چادر برسر و بیان موضوعاتی انتقادی در قالب طنز، معرف حضور همگان ساخته است. حالا دیگر به نقطه ای رسیده ایم که او را تقریبا فقط خواجه حافظ شیرازی است که نمی شناسد! 

بی شک نمی شود هنر و توانمندی وی را نیز مانند بسیاری دیگر انکار نمود. اما با بررسی نظرات کاربران دریافتیم که این روزها آنچه  برای برخی مخاطبین عجیب است، بالا ماندن تعدادی بلاگر  پس از مدتی، صرفا به پشتوانه ی حواشی هایشان است. 

4

زینب موسوی از زندان تا سفره عقد 

زینب موسوی اوایل فقط به اجرای کمدی انتقادی می پرداخت که موضوعات آن نیز با توجه موضوعات روز تغییر می کرد اما تم ثابتی داشت. شهرت او تا به جایی همین گونه پیش رفت تا اینکه پس از بهم ریختگی های اخیر کشور، وی بازداشت و زندانی شد. همین موضوع کافی بود تا او را در عرصه ی شهرت یک شبه ده پله بالاتر از آنچه بود بیابیم. اما قصه در همین نقطه پایان نیافت. 

وی خودش نیز پس از آزادی در فضای مجازی، با اظهار نظرهای جالب، به این شهرت ناشی از حواشی دامن زد. به عنوان مثال می توانید نمونه هایش را در این مطلب ببینید. بدتر از همه ادبیات نه چندان مناسب او در این اظهار نظرها بود که ما را با وجهه ی جدیدی از یک شخص مواجه کرد که از قضا نام هنرمند را نیز یدک می کشد!

3

تا گفتیم  حواشی زینب موسوی تموم شد باز رفتیم به نقطه سر خط!

در کوچه و خیابان حواشی زینب موسوی که قدم بزنیم، متوجه می شویم که قصه سر دراز دارد. او بعد از ازدواج جنجالی اش با شخصی به نام مهرداد، دوباره در شهرت به چند پله بالاتر صعود کرد و این اواخر هم که در یک لایو اینستاگرامی، از دویدن های مکررش به دنبال مجوز اجرا و ناکامی پس از ناکامی هایش خبر داد.

با شنیدن این خبر با خودمان گفتیم که خب دیگر چیزی نمانده که زینب موسوی بخواهد در مورد خودش بگوید اما او به سرعت خوراک دیگری برای حاشیه جور کرد.

خاطرات دیگه رو یادش نیست ولی بستنی خوردنشو چرا! شگفتا!

وی به تازگی در راستای پاسخ به هوادارانش در یک سوال، از خاطرات عجیب زندان رفتنش پرده برداشت. نکته ی جالب ماجرا این بود که او بین آن همه خاطره، فقط بستنی خوردنش را به یاد می آورد و بر اساس ادعای عجیبش، با یک موضوع جدید در خصوص حافظه انسان رو به رو شدیم. چرا که تا کنون اینگونه فکر می کردیم که انسان، حتی اگر بخواهد نیز رویداد های بسیار تلخ و بسیار شیرینش را از یاد نمی برد. اما ظاهرا قصه در خصوص خانم موسوی برعکس بوده. ایشان از شدت بالا بودن دوز تلخی ماجرا، به کل همه چیز را فراموش کرده اند. حال مانده ایم که اگر آن خاطرات در حد بستنی خوردن ایشان مهم نبوده اند و تمام آن را از یاده برده. پس دیگر اشاره به تلخ بودن آنها از کجا می آید؟ اساسا چه لزومی دارد که این موضوع مدام به مردم یادآوری شود یا اگر جواب مشخصی برای آن وجود ندارد، اقدامی مبنی بر شرح آن انجام شود؟ . 

در پایان به همین بسنده می کنیم که، کاش زینب موسوی نیز در صورت برخورداری از هنر، تنها همان را ادامه دهد.

اظهار نظر عجیب و غریب زینب موسوی در خصوص خاطرات دوران زندانی بودنش را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی