|

آلارز دختر بلاگری که تعهد داد و حجاب کرد؛ با ژیگولی معروف شد با همونم سانسووور شد!

alarose shayanews

این بلاگر معروف که بخاطر داشتن چهره ای زیبا و طبیعی مدتی سر زبان ها افتاده بود بعدها کاشف به عمل آمد که چندان هم صورت دست نخورده ای ندارد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حتما شما نیز ویدیو های آلارز مدل و بلاگر اینستاگرامی که اخیرا خیلی خبرساز شده است را دیده اید 

او به تازگی اعلام داشته است که منبعد تمام کارهای خود را در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی منتشر می کند و از دیگر میکاپ آرتیست ها نیز درخواست کرد که عکس ها و ویدئو های بی حجاب او را از صفحاتشان پاک کنند. 

این بلاگر معروف که بخاطر داشتن چهره ای زیبا و طبیعی مدتی سر زبان ها افتاده بود بعدها کاشف به عمل آمد که چندان هم صورت دست نخورده ای ندارد. چرا که عکس هایی از او در فضای مجازی منتشر گردید و ادعا میشد که تصاویری از چهره ی بدون عمل جراحی آلارز هستند. البته لازم به ذکر است که صحت این ماجرا در هاله ای از ابهام فرو رفته است و هنوز نیز پاسخ مشخصی برای آن وجود ندارد.

__alarose_343829200_191467153769619_2928693016230335910_n

حال اگر تمام اتفاقات اخیر پیرامون حواشی این مدل معروف اینستاگرامی را کنار هم بگذاریم شاید بتوان احتمال این را داد که شهرت چند وقت اخیرش حسابی کار دستش داده است! تا جایی که مجبور به دادن تعهد شده و حجاب کامل نیز اختیار کرده است. 

برخی از استوری های او در راستای جریان بیان شده را در تصاویر زیر می بینید.

آلارز

آلارز

آلارز

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • لیلا ارسالی در

    من اولین باره عکسشو میبینم ، چند وقتی تو اینستا نبودم ، اولین چیزی که با دیدن چهره ش به چشمم اومد مصنوعی بودن صورتش بود ، بینی ، گونه ها، زاویه سازی فک ، لنز ....

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی