|

یکی زینب موسوی رو از کف توئیتر جمع کنه؛ حرفاش چه دعوایی راه انداخت

shayanews

زینب موسوی این روز ها بعد از آن ازدواج خبرسازش حسابی در حال لج و لجبازی با این و آن است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چرا باید یک فعال اینستگرامی صرفا به جهت داشتن یک سکو در توئیتر دعوا راه انداخته و اگر انتقادی نیز دارد آن را با ادبیات سخیف بیان کند؟!

آیا دیده شدن به هر روشی پسندیده است؟ یا اینکه هنوز برخی دوستان اطلاع ندارند که اگر فضایی در اختیار داشته و توانایی رساندن پیامشان به قسمت وسیعی از مردم جامعه را دارند باید در بیان و گفتار خود دقت کنند؟

زینب موسوی این روز ها بعد از آن ازدواج خبرسازش حسابی در حال لج و لجبازی با این و آن است. 

سخن اینجاست که برخی هنوز به این موضوع واقف نشده اند که چنانچه حرف صحیح را نیز با بیانی توهین آمیز ابراز نماییم ماهیت سخن خود را زیر سوال برده ایم. چرا که در چنین لحظه ای ممکن است کسی حق کلام ما را ندیده و تنها خشم و حملات متعدد مان به این و آن را دریافت کند. لذا باید دانست که چنین گفتاری جایی برای توجه باقی نمیگذارد. کما اینکه بررسی امور سیاسی اجتماعی و… مستلزم برخورداری از دانشی در حد است. اگر بناست که نظرمان را در قالب حکم صادر کنیم بهتر است که در این خصوص صاحب نظر باشیم. در غیر این صورت بسیار وجهه ی بهتری دارد اگر پرداختن به موضوعات مرتبط و تخصصی را به اهل اندیشه و متخصصین مربوطه واگذار نماییم.

چند مورد از دعواهای زینب موسوی در توئیتر را در تصاویر زیر مشاهده می کنید. او اخیرا در مورد رضاشاه سخنانی به اشتراک گذاشته که صرف نظر از درست یا غلط بودن آنها که محل ورود ما نیز  نیست، از ادبیات نا مناسب سرشار است. و همچنین چندین مورددیگر.. .

1

2

3

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • احمد ارسالی در

    مردم باید عاقل باشن و اینارو دنبال نکنن.در همین رسانه اینو معروف کرده.وحالا منتقد شده!!!هرچند یکی به نعل میزنه و یکی به میخ. اینها حزب بادن.بخدا حیفه آدم وقت نازنینشو برای اینها هدر بده

  • کوروش ارسالی در

    حق باخانم زینب موسوی است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی